Jatkoajan ikä- ja sukupuolijakauma?

  • 26 237
  • 190

Miten vanha olet tänään 19.7.2012?

  • Olen 35-vuotias tai vanhempi herrashenkilö

    Ääniä: 159 25,4%
  • Olen 25-34 -vuotias mies

    Ääniä: 230 36,8%
  • Olen 18-24 -vuotias mies

    Ääniä: 180 28,8%
  • Olen alle 18-vuotias poika

    Ääniä: 27 4,3%
  • Olen 25-vuotias nainen

    Ääniä: 19 3,0%
  • Olen 18-24 -vuotias nainen

    Ääniä: 7 1,1%
  • Olen alle 18-vuotias tyttö

    Ääniä: 3 0,5%

  • Äänestäjiä
    625

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kolmekymppinen olen itse.. ja monelle olen sanonut, että ihan aikuisten oikeasti aika voisi pysähtyä tasan tähän. Nyt en ole enää "liian nuori", mutten vielä "liian vanhakaan".. nyt olen mies parhaassa iässä, ja elämäni kunnossa sekä tunnossa

Muutoin kun tuossa ynnäilin kokonaisjakauman prosentteja, niin aika odotetulta siellä näyttää: Jatkoajan käyttäjistä aika tarkalleen 90% on miehiä

EDIT: korjaus, 95% on miehiä. Laskin äsken alle 18v pojatkin naisiksi :D
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huvittavaa tajuta, että täällä on tullut väännettyä lapsellisia vääntöjä lätkästä ihmisten kanssa, jotka ovat vanhempia kuin omat vanhempani...

Täytän 21 syyskuussa ja minulla on pippeli.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
23-vuotias mies, ja Lokakuussa tulee lisää kilsoja mittariin.
 
25-vuotias mies. Itsekin katsoin oman palstalleliittymispäiväni ja järkytys oli suuri, kun huomasin kymmenen vuotta tulevan täyteen 5. joulukuuta. Vastahan mä tänne liityin joku aika sitten.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen naiseuteen puhkeamassa oleva 17-vuotias neito. Katsotaan tuleeko yksityisviestejä, oikeasti olen 36-vuotias mies.
Heruux?
No anna ny.
No anna ny.
No anna ees vähän kostutan kärkeä.
No anna ny.
Ei siinä ees kauaa menis.
No anna ny.
Anna ees säälistä.
Hei pliis.
No vitun pelle! En olis halunnutkaan.

Joo täällä ollaan 31.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
19 vee, nainen. Ei siis vielä siitä maagista 25 vuotta mittarissa.

Kuinka yllättävää, että täällä enemmistö on miehiä...
 

Ameno

Jäsen
Äänestinpä minäkin, kun pahasti näyttää siltä, että olemma jäämässä toiseksi! Eli olen 23v miespuolinen henkilö. Näiltä osin siis melko tyypillinen Jatkoajan kuluttaja.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ollaan vuosimallia 1970 eli tämän vuoden puolella on tullut mittariin 42 vuotta. Mies olen, mutta termi "herrashenkilö" tuntuu oudoksuttavalta.

vlad.

Olen vladin kanssa samaa ikäluokkaa ja sukupuolta. Eli tänä vuonna olen 42 vuotta lähempänä kuolemaani. Vittu joo...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nilkka-amputoituja karhuja?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
31 tuli mittariin vajaa viikko sitten ja mies ollaan. Jatkoajan perustamisen aikaan siis olin parikymppinen ja Kiekkopesässä hädin tuskin täysi-ikäinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös