Jatkoajan ikä- ja sukupuolijakauma?

  • 25 863
  • 190

Miten vanha olet tänään 19.7.2012?

  • Olen 35-vuotias tai vanhempi herrashenkilö

    Ääniä: 159 25,4%
  • Olen 25-34 -vuotias mies

    Ääniä: 230 36,8%
  • Olen 18-24 -vuotias mies

    Ääniä: 180 28,8%
  • Olen alle 18-vuotias poika

    Ääniä: 27 4,3%
  • Olen 25-vuotias nainen

    Ääniä: 19 3,0%
  • Olen 18-24 -vuotias nainen

    Ääniä: 7 1,1%
  • Olen alle 18-vuotias tyttö

    Ääniä: 3 0,5%

  • Äänestäjiä
    625

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
98,7 % minun ikäisistäni elossa. Korkein luku 2000-luvun vuosista. Hienoa 2006, hyvin vielä ollaan hengissä! Tuo vuosi milloin ei tapahtunut mitään muuta kuin Pluton planeettanimikkeen alentaminen.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
96,8 % elossa omasta ikäluokasta. Tosin täällä kirjoittelevien prosentti taitaa olla hyvin pieni, oletan.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
96,2% omasta ikäluokasta elossa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
98,7 % minun ikäisistäni elossa. Korkein luku 2000-luvun vuosista. Hienoa 2006, hyvin vielä ollaan hengissä! Tuo vuosi milloin ei tapahtunut mitään muuta kuin Pluton planeettanimikkeen alentaminen.
MITÄH? Lordin ja Suomen toistaiseksi ainoa euroviisuvoitto tapahtui 2006. Soittaako kelloja? My GOD.
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
MITÄH? Lordin ja Suomen toistaiseksi ainoa euroviisuvoitto tapahtui 2006. Soittaako kelloja? My GOD.
Nämä toki tulevat nyt jälkikäteen päähän mitä tapahtui minun olleessa erittäin naiivi kaikesta ympäröivästä. Minun ollessa pienmuotoinen maantietonörtti niin Montenegron ja Serbian "itsenäistymiset" tulevat mieleen nippelitietoina siltä vuodelta. Olli Jokinen Torinossa, muistan sen kuin eilisen. *hymiö*

Ei ole surullisesti tähän väliin heittää mitään tarinaa siitä kuinka äitini peitti pikkuvauvan silmät Lordin esiintyessä. Minut oli jo pantu nukkumaan siihen aikaan hänen mukaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
94,7% elossa minun ikäluokastani. Meitä on prosentuaalisesti vähemmän kuin ikäluokkia 1984-1987. Onko minun ikäluokkani kuoleman altis?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
”Olen 18–24 -vuotias mies”

Noniin, kuulostaa hyvältä.

E. ”Olen alle 18-vuotias tyttö” -luokassa on muutama palstalainen. Ihan hauska ajatus, että kenties jossain ketjussa tullut itsekin kiivaasti väännettyä jonkun teinitytön kanssa.
Tosin nyt nuo alle 18-vuotiaat tytöt voivat olla noin kolmekymppisiä perheenäitejä. :D

Kannattaa kysyä omalta vaimolta mikä sun nick oli vuonna 2012.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Hauska poiminta tämä - mikähän olisi JA:n jakauma nykyään, ikääntyneempi epäilemättä. Hieman yllätyin kuinka paljon omasta ikäluokastani on jo poistunut näyttämöltä. Ihan jäänyt elämä kesken.
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jatkoaikakin alkaa kääntymään jo ikäteinien (v. 18-24) laatikoksi, kun hyvän kompetenssin omaavat valloittavat. Eipä siinä, itsekin liityin 24-vuotiaana palstalle. Silloin vielä nuori, ja niin kokematon. Mutta niin tietävä aikuinen. Jep jep. Ja se tuli kyllä ilmi. Enää ei menisi samat kirjoitukset tokikaan läpi mitä aikoinaan - puolin ja toisin. Annettakoon se anteeksi täältä päin. Silloin vuosituhannen tällä puolen kaikki oli vielä vähä raftimpaa. Ihmisen pitää muuttua elämän valtavirrassa, evoluutiossa.

Kävin ison mutkan pois täältäkin (muutaman vuoden), ehkä hyvä niin. On tämä palsta pikkuisen muuttanut ulkomuotomaan ja olemustaan. Oli se salasana muistissa kuitenkin. Oman elämän kierrokset sen teki, työ- ja perhe-elämän kiemurat kaikkineen. On tehty itsetutkistelua, parannettu ehkä ulosantiakin yksinkertaisempaan - aikuistuttu. Se myönnettäköön, vaikkakin pään sisällä ikuinen nuori, ja halukas. Mutta edelleen väitän, että osaan tehdä palstalle antoisaa jääkiekkotietämystä - jos tarvinnee - mutta annetaan nuoremmille tilaa. Se on nimittäin arvossaan. Hyvää settiä nähtävillä. Hienoa.

T .+40 hyvinkin
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos @Arnold jaosta. Kerrassaan mielenkiintoinen laskuri. Data toki on olemassa, mutta Iltasanomilta pysäyttävä teko tässä.

Kertoo jotain syntyvyyden laskusta, että viime vuonna kuolleen faijani ikäluokasta (1960) on elossa enemmän suomalaisia, kuin allekirjoittaneen (1993) ja kontrasti kasvaa entisestään mitä nuorempiin ikäluokkiin siirrytään. Oletan ettei kyseinen tilasto sisällytä maahanmuuttajia? Kolmekymppisiä kun jos jotain maahan saapuu.

Suomen suurruhtinaskuntaan syntyneitä, eli ennen itsenäistymistämme syntyneitä on jäljellä meistä enää alle 50.

Vuonna 1939, tai sitä aiemmin syntyneitä meistä on elossa vielä yli 218 000. Silti joka tavalla tiedostettava, miten sotavuosien kollektiivinen muisti hupenee koko ajan, joskin yhtäältä jo omaan perhetaustakin tiedostaen, miten parikymmentä vuotta sitten sotavuodet kokeneita suomalaisia oli keskuudessamme enemmän.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
”Olen 18–24 -vuotias mies”

Noniin, kuulostaa hyvältä.

E. ”Olen alle 18-vuotias tyttö” -luokassa on muutama palstalainen. Ihan hauska ajatus, että kenties jossain ketjussa tullut itsekin kiivaasti väännettyä jonkun teinitytön kanssa.
@girlzilla taisi vielä tuohon aikaan olla aktiivinen. Ahkera laatukirjoittaja.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kaksikolmannesta heiluu... tai ainakin on vielä elossa minun ikäluokastani, jota kai voinee pitää aika normaalina(?), kun on kyse jo eläkeläisistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös