John Copter
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Pitääkö hankkia toiset paidat? Tuossa kun oli merkattu meille sinistä ja valkoista paitaa.
Pitääkö hankkia toiset paidat? Tuossa kun oli merkattu meille sinistä ja valkoista paitaa.
Ihan semmoista kyselisin, että mitä oli tarkoitus tehdä tuon perjantain jäävuoron aikana? Ihan siis vaan sillä, että itselleni ainakin olisi varmasti paljon hyödyllisempää harjoitella edes puolet tuosta ajasta jotain fiksua pelkän pelaamisen sijasta.
Toinen juttu sitten, mitenkähän mahtaa mennä pelipaikat turnauksessa tällä kertaa? Ketkä pelaa puolustajina, onko meillä toista maalivahtia jne?
Toinen juttu sitten, mitenkähän mahtaa mennä pelipaikat turnauksessa tällä kertaa? Ketkä pelaa puolustajina, onko meillä toista maalivahtia jne?
Kiitos luottamuksesta :D.
Puolustajina aikaisemmissa turnauksissa ovat pelanneet: Max Power, Bone, Smasa, repe_joke, Golden Awe, repe_joken droidi ja Red Devil. Viimeksi mainittu on jo lahjonut koutsit ja pelaa hyökkäyksessä.
En mä usko että siinä ainakaan mitään sen kummempaa hierotaan.
Fast Eddielle, Paha_Kurki:lle, Streiderille ja SaiPamiehelle tiedoksi että 13:00 kuitataan auto Lahden Ahtialasta. Noudamme 13-14 aikoihin kaksi ensin mainittua mukaan (hoitakaa siis vapaata) ja siitä ison kaupan kautta Vierumäelle neljäksi. Autossa on tilaa 40 lätkäsäkille mutta vain viidelle matkustajalle... ;-)
Niin, pelasinhan mäkin pakkina viime vuonna tuolla, mutta jälki oli niin rumaa, et oon nykyään "päässy" hyökkääjäksi.. ;-)
Vai niin. Saisiko tähän paikanpäällä for super dummies version suhteutettuna kykyihin toteuttaa moiset hienoudet. Minä kaipaisin ohjeistusta tyyliin 'seiso tuossa kun on aloitus ja sitten lähdet siitä tuohon suuntaan'. Ja todellakaan ei ole mitään järkeä sijoittaa meikäläistä minnekään muualla kuin laitahyökkääjäksi. No, ei oikeastaan siinäkään ole järkeä mutta vähiten epäjärkeä.Peruspeli puolustuksessa: Alueen täyttö, "sota-alueen" ilkeys, omat miehet ja valmius vastahyökkäyksiin.
Peruspeli hyökkäyksessä: Kunnon haku koko bändillä, rintamahyökkäykset, kaistat täynnä, pelaaminen maalia kohti.
Peruspeli puolustuksessa: Alueen täyttö, "sota-alueen" ilkeys, omat miehet ja valmius vastahyökkäyksiin.
Peruspeli hyökkäyksessä: Kunnon haku koko bändillä, rintamahyökkäykset, kaistat täynnä, pelaaminen maalia kohti.
Emmää ainakaan perjantaina mitään treenaa. Jonkun höntsän voi vetää. On niin paska kunto tällä hetkellä, että lauantaissakin on tekemistä.
Obin kanssa voidaan keskittyä perjantaina vaikka potentiaalisten illuusioiden etsintään.
Cool!
Oon pikkase " ;D " kännis. Mut David Gilmour käyttää Twiten naamasta tehtyä maskia: http://www.youtube.com/watch?v=Y5EDqQtnRrc
On se kova. Kiitos kaikille!
Jos ei saada tarpeeksi puolustajia niin voin siinä tapauksessa olla se stay-at-home pakki. Eiku.
Nimenomaan. Mielummin näin.Toisaalta, ~50e:llä saa ihan kivasti läskiä grilliin ja kaljaa koneeseen mökeilläkin...
Perjantainahan me varmaan jokatapauksessa grillaillaan jäiden jälkeen mökillä.
Melko demaria. Mielummin se grilli.Mökissä on myös takka (johon täytyy tuoda omat polttopuut), missä voi grillata makkaraa tikunnokassa.
Olikos jollain jotain grilliä, muurikkaa + kaasupoltinta, vastaavaa settiä, vai ostetaanko jostain Honkkarista pari pallogrilliä + tarvikkeet (kustannus yht. ~50e)? Viime viikonloppuna pärjättiin 15 hengen porukalla ihan asiallisesti yhdelläkin grillillä.
Itse suunnittelin talven vuoroilta tuttua pelitapaa. Oman molarialueen läpi luistelua kiekon kanssa vihulainen perässä, läpisyöttöjen yrityksiä omasta päädystä vastustajan siniselle karvaajan ollessa metrin päässä ja pakki-pakki-syöttöjä oman molarin naaman edessä. Tulosta tulee, tai sitten se on hemmetin näyttävää.
Mitä vittua varten tuo 1) tarvitaan?Pelitavasta sen verran, että 1) luistellaan nopeampaa kuin vastustaja 2) tehdään enemmän maaleja kuin vastustaja.
Jirin olisi ihan paska. (on)
Kun ei tee mitään niin ei tee virheitäkään.