Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 26 349
  • 224

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Hahahah!
Ok ok ok!

Mut kyllä tuo muuttuu silti (halvemmaksi!) jos kun kerran Fast Eddie on koko viikonlopun, ja helvetin hyvä että onkin niin saadaan taas lisää porukkaa mukaan toimintaamme!

(olkaa hyvät, saa suorittaa).
 
Viimeksi muokattu:

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tilanne elää hieman. Yksi joutui perumaan, mutta Paha_Kurki:lla on ilmeisesti mahdollisesti joku hänen tilalleen. Katsotaan vielä se kortti ennenkuin vapautetaan tuo slotti vapaaseen hakuun...

Laitoin ekaan viestiin nuo pelipaitojen numerot Kumikannun perusteella. Näyttääkös ne siltä kuten pitääkin? Voitko Nokkis ystävällisesti inventoida paidoista nuo numerot ja mahdollisesti assignoida "??" -merkittyihin paikkoihin vapaita paitoja (mikäli on!).
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Tilanne elää hieman. Yksi joutui perumaan, mutta Paha_Kurki:lla on ilmeisesti mahdollisesti joku hänen tilalleen. Katsotaan vielä se kortti ennenkuin vapautetaan tuo slotti vapaaseen hakuun...

Jos Pahis ei saa paikkaajaa, voisin kysyä myös kaveria, joka oli Salossa ja Turussa meidän kanssa pelaamassa.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Jos Pahis ei saa paikkaajaa, voisin kysyä myös kaveria, joka oli Salossa ja Turussa meidän kanssa pelaamassa.

Taidan tietä ketä meinaat, ja hän on kyllä enemmän kuin tervetullut. Jos vain miehelle itsellensä sopii. Hän on tosin Stadi HC:n kanssa Vierumäellä 7.5 alkavassa turnauksessakin, mutta niin olen minäkin ja Streiderikin. Tää on hokii hei!

Odotellaan nyt kuitenkin Paha_Kurki -henkilön raporttia tästä yhdestä kaverista joka vähän niinkuin oli jo tulossansa...
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Hän on tosin Stadi HC:n kanssa Vierumäellä 7.5 alkavassa turnauksessakin, mutta niin olen minäkin ja Streiderikin. Tää on hokii hei!

Kaveri try out:lla? Oli ilmeisesti Valkealassakin ollut pelaamassa sinun kautta jossain Lohjan porukassa?
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Kaveri try out:lla? Oli ilmeisesti Valkealassakin ollut pelaamassa sinun kautta jossain Lohjan porukassa?
Joo. Sama jätkä. Ja on itseasiassa jo ensi kaudella Stadi HC:n miehiä. Hän on näyttönsä antanut.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Joo. Sama jätkä. Ja on itseasiassa jo ensi kaudella Stadi HC:n miehiä. Hän on näyttönsä antanut.

No hyvä homma, että pääsi joukkueeseen. Taisin vahingossa ehdottaakin kaverille, että ottaa sinuun yhteyttä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
No niin. Nyt kun täältä Luvian/Porin suunnalta ei ole tulossa kuin minä, niin jos joku tarvii kyytiä akselilta Luvia-Pori-Tampere-Lahti-Vierumäki, niin mun kyydissä mahtuu yksi ihminen+pelikassi tai kolme ihmistä.

Perjantaina olen siis paikalle saapumassa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tulossa ollaan, maksan tuohon eräpäivään mennessä.

Jiri, vaihda mun numeroksi 7. Pelaan sillä, kuten Salossakin.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Noniin, nyt näyttää siltä että yksi paikka on vapautunut avoimeen hakuun. Eli nyt on sitten se hetki (jälleen), kun Jatkoaika HC:ta on turha syyttää sisäpiiriorganisaatioksi. Kaikki tällä hetkellä mukana olevat ovat palstan jäseniä ja useimmat aktiivikirjoittajia. Nyt on sinun mahdollisuutesi lähteä mukaan. Tiuke?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt on sinun mahdollisuutesi lähteä mukaan. Tiuke?

Noniin Tiuke hereille ja ei muutakun mukaan.

Paha_kurki mites toi numeropolitiikka. Mulla on toi Jatkoaika HC:n #94 himassa, haluutko sen vai hä?
 

Fast Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Pitäähän sitä itsekin jotain huudella kun ensi kertaa mukana näissä karkeloissa olen eli mukana ollaan ja maksu ennen eräpäivää... Pelaillut olen enimmäkseen hyökkääjänä, mutta kaikki käy.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paha_kurki mites toi numeropolitiikka. Mulla on toi Jatkoaika HC:n #94 himassa, haluutko sen vai hä?

No miten tehdään? Jos sä oot numero viiskyt, ni mä oon ysineljä. Tuo mukanasi se paita. Mut jos sä haluut pelata sil numerolla, ni mä otan jonkun muun. Kyl 94 numerona on nii hieno, et mä voisin sillä pelata.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Vaikka paikka onkin tiukelle avoimessa haussa niin varmaan joku muukin voi halutessaan kiinnostuksensa ilmaista.

Toistan uteluni pääkaupunkiseudun kyytijärjestelyiden suhteen, oisko jotain synergioita vai ajellaanko kaikki omilla autoilla? Mielelläni tulisin jonkun kyytiin niin perheelle jäisi auto kun iskä on hunnin... urheilemassa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
No niin. Nyt kun täältä Luvian/Porin suunnalta ei ole tulossa kuin minä, niin jos joku tarvii kyytiä akselilta Luvia-Pori-Tampere-Lahti-Vierumäki, niin mun kyydissä mahtuu yksi ihminen+pelikassi tai kolme ihmistä.

Tampereelta on tulossa sen verran väkeä, että useampaan autoon täytyy porukka jakaa kuitenkin. Voisin siis vaikka ainakin näin alustavasti varata tästä kyydistä paikan. Tosin näitä nyt ehtii vielä hieromaan lähempänäkin. Itseni tuntien en uskalla hirveästi lupailla ajokykyä sunnuntaille, eli kyyditettävänä olisin myös silloin. Muuten saatetaan viettää vielä juhannuskin Vierumäellä.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Vaikka paikka onkin tiukelle avoimessa haussa niin varmaan joku muukin voi halutessaan kiinnostuksensa ilmaista.
No tämä nyt oli vaan ehdotus. Viimeinen spotti on tosiaan avoimessa haussa ja suosittelen lämpimästi.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No miten tehdään? Jos sä oot numero viiskyt, ni mä oon ysineljä. Tuo mukanasi se paita. Mut jos sä haluut pelata sil numerolla, ni mä otan jonkun muun. Kyl 94 numerona on nii hieno, et mä voisin sillä pelata.

No vedetään sitten paikanpäällä kivi-paperi-sakset kumpi saa. Ja vaikka tosta pelinumerostakin.

Viimeinen spotti on tosiaan avoimessa haussa ja suosittelen lämpimästi.

Mites se Jeremy Roenick? Tai sitten ihan vaan Pegi/Doaner? Onkos näistä jätkistä kuulunu mitään?

E: Doaner soitettu messiin.
 
Viimeksi muokattu:

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
No tämä nyt oli vaan ehdotus. Viimeinen spotti on tosiaan avoimessa haussa ja suosittelen lämpimästi.

Ja viimeinen spotti täytetty Shane Doanilla.

Mikäli peruutuksia jostain syystä tulee lisää, tiedotan kyllä niistä heti tässä ketjussa. Et jos joku vielä kyttäilee pääsyä mukaan...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Merkonomiasioista mitään ymmärtämättömänä jätin tuon FI16-alun pois kun maksoin. Toivottavasti meni oikealle tilille.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
HUH! Sainpas vapaata perjantai-lauantaiksi. Isyyslomaviikon siihen joutui ottamaan, mutta pääseepä Hawaijille! No tuon vapaan varaan laskinkin.

Eipä tuohon vuoden kohokohtaan enää pitkää aikaa olekaan. Sitä odotellessa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huh huh. Ootte te oikeita supersällejä. Täällä ei kestäisi kunto, eikä varsinkaan kaukalossa. Leikki sikseen, kovia on miehet. Parhaat kehään, niin paras tulee.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Maksu hoidettu. Toivottavasti oikealle tilille!

Ei muuta kuin kova treeni päälle... Tai sit ei. Kylläpäs odottavan aika on pitkä!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos tällä kertaa voitettas finaali, eiks jeh :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös