Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 26 357
  • 224

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Toiveita EI oteta vastaan
Ajattelin et pakko kai tässä on jotain toivoa KUITENKIN... Mut sit vilkaisin mun musiikkimakua ja... Noh, totea itse;

I'm into finnish, metal, rock, trance and progressive rock, including:
Rammstein, Pink Floyd, Ozric Tentacles, Amorphis, Machinae Supremacy, Katatonia, Danzig, Megadeth, Armin van Buuren, Type O Negative, Tony Macalpine, Anna Eriksson, Waltari, Iron Maiden, Yngwie Malmsteen, Slayer, Opeth, Tiësto, The Doors, Death, My Dying Bride, Eppu Normaali, Dark Tranquillity, Darkthrone, Kauko Röyhkä, Carcass, Magenta Skycode, Sentenced, Norah Jones, Dimmu Borgir, PMMP, This Empty Flow, Peer Günt, Joe Satriani, Viikate, Kemopetrol, In Flames, Neljä Ruusua, Kingston Wall, Metallica, Faith No More, Laura Pausini, Morbid Angel, Guns N' Roses, Sepultura, Yö, HIM, YUP, Nicole, Jamiroquai.

Check out my music taste: http://www.last.fm/user/jirividgren

Nyt vasta oikeesti tajuaa kuinka perverssi musa"maku" mulla on. Eihän tuo voi olla todellista? Enhän mä ole missään piireissä uskottava. Pitäiskö, btw?


No juu, huomenna mennään. Maksoin koko paskan pois tuossa muuten äsken, joten nyvvoidaa sit mennä rinnat rottingilla ja huudella et tää on maksettu homma.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Jirin listasta on hyvä poimia soitettavaa, tosin Rammsteinin vois jättää pois, ettei tule taas kentsulle lisää tarinoita kerrottavaksi. Listaan kun lisää vielä Lamb of Godin, Amon Amarthin, Turisaksen ja Asan niin turnaus on aika hyvin jo paketissa.
Pelillisistä asioista tähän ei varmaan tartte kirjottaa kun ollaan ylivoimasia kuitenkin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Pelillisistä asioista tähän ei varmaan tartte kirjottaa kun ollaan ylivoimasia kuitenkin.

Juu Blizkin lopettaa sen mailan puristamisen, että saadaan tehoja irti miehestä. Nää on kato tosipelejä!

Juu-u. Huomenna auto starttaa Luvialta noin klo. 11.00-12.00 sitten Tampereelta hakemaan maaliruisku kyytiin ja sieltä kauppojen kautta pelipaikalle.

Huomenna kevyt tutustuminen jäähän noin 2 kuukauden tauon jälkeen ja lauantaina ollaankin sitten iskussa jatkopeleissä.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Ihan hyvää paskaa suurin osa tuosta Jirin listasta. Itse en kehdannut laittaa kuin kaksi biisiä, kun DJ:n puolelta tuli toiveiden osalta jyrkkä ei.

Tänään kamat kasaan, kaupasta vähän hartsporttia ja piffejä mukaan.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan hyvää paskaa suurin osa tuosta Jirin listasta.

Trance...Armin van Buuren...Tiësto.

Kieltämättä, kyllähän tää toimii. Joten Lohjan paras (ainut) DJ pistähän levy täyteen hyvää paskaa.

Nyt alkaa vasta tajuamaan kuinka hieno viikonloppu on tulossa. Tänään haen grillituotteet Säkylästä, joita siellä pitäisi riittää.

Hemmetin iso peukku muuten näistä rillituotteista! Ei tarvitse itse roudata mitään kauheata säkkiä ja kun ei omista minkäänlaista kylmälaukkuakaan. Hyvä jos muovipussiinkaan on varaa.

Hieno viikonloppu edessä. Ottakaahan joku fudis messiin joka sellaisen sattuu omistamaan, siinä nurtsilla on varmaan taas kiva potkia kuulaa ja ottaa aurinkoa.

PS. En ole vielä kännissä/darrassa.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Ottakaahan joku fudis messiin joka sellaisen sattuu omistamaan, siinä nurtsilla on varmaan taas kiva potkia kuulaa ja ottaa aurinkoa.

Mä otan ainakin yhden kuulan mukaani, tai jopa kolme. Otan myös kertakäyttölautasia, mukeja, työkaluja ja paketin kaffet. Mites sinappi jne?
 
Viimeksi muokattu:

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Mökeissä on täysi setti ruokailuvälineitä kyllä, mutta eihän vara venettä kaada. Hyvä homma toi nahkakuula kans. Mä otan ainakin Lampardin ja Kaká:n paidat sit mukaan.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Laittakaas joku dorka sitten väliaikatietoja peleistä. Ja verkot tötterölle!
Tähän pitää osoittaa henkilö joka vastaa ottelutulosten päivittämisestä reaaliajassa esim. "Otteluseurantaketju" -alueelle perustettavaan "Jatkoaika HC @ Hawaiji XIV / Turnausseuranta" -ketjuun?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Lenin lihat, Jirin chilit ja grilli, Devilin kahvit, kentsun kyyti ja musiikit, obin vitsit ja JMA:n lippis. Enhän mä tarvitse itse mukaan juuri mitään. Ehkä yhden oluen ja maitoa kahviin. Otan mä kylmälaukun ja makkaraa kuiteskin varmuuden vuoksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mulla on nyt sitten kaksi kylmälaukullista grillituotteita eli ei kannata paljoakaan vastaavia elintarvikkeita sinne alkaa roudaamaan porukan. Noista riittää todella hyvin ja kaikki pitää syödä. Takaisin en mitään ala tuomaan. Nestetasapainosta kuitenkin pitää huolehtia eli sitä juotavaa mukaan ennenmmin kuin valtavia määreitä makkaraa. Ottakaa kuitenkin joku sinappia föleihin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Näin tässä virallisesti ilmoitan, että herr Vanha Len on sitten velvollinen laittamaan mulle tuloksia tekstarilla, sillä olen hyvin huonosti koneellistettu viikonloppuna (lue: parempaa tekemistä).

Kiitokseksi saat hyvän mielen ja luvan katsella tietyntyyppisiä leffoja tietyssä seurassa, jos tietylle seuralle sopii ;)

Tsemppiä mussukat ♥ *)

*) Och samma på finska: ja Vierumäeltä ei sitten yksikään jätkä lähde himaan ilman kannua, onko asia selvä, HÄH?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Näin tässä virallisesti ilmoitan, että herr Vanha Len on sitten velvollinen laittamaan mulle tuloksia tekstarilla, sillä olen hyvin huonosti koneellistettu viikonloppuna (lue: parempaa tekemistä).

Kiitokseksi saat hyvän mielen ja luvan katsella tietyntyyppisiä leffoja tietyssä seurassa, jos tietylle seuralle sopii ;)

Juu tuloksia laitetaan tulemaan mutta tuosta hyvästä mielestä...miten niin JOS tietylle seuralle sopii. Totta vitussa sopii.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tietääkö joku autokunta jo että EI ole saapumassa klo 16:00 - 16:30 haarukassa siihen respan nurkille?

Ohjelma jatkuu siitä nimittän siten että viedään lätkäkassit hallille ja sitten vasta mökeille.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Tähän pitää osoittaa henkilö joka vastaa ottelutulosten päivittämisestä reaaliajassa esim. "Otteluseurantaketju" -alueelle perustettavaan "Jatkoaika HC @ Hawaiji XIV / Turnausseuranta" -ketjuun?
VAI... Pitäiskö meidän päivittää tapahtumat meidän Facebook -ryhmän kautta?

Sinnehän sais tunteet, tuoksut, tunnelmat ja kuvat, videot kaikki perkele samantien kaikkien fanien ulottuville instantly!

Niinko: http://www.facebook.com/group.php?gid=85493802059&ref=ts
 

passenger

Jäsen
Harmittaa oikein lukea täältä näitä ennakoita, alkaa turnauskuume iskeä päälle. :) Tsemppiä jätkille peleihin!! Hengessä mukana. Toivottavasti jotain mukavaa illuusiota luvassa tänäkin vuonna :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tietääkö joku autokunta jo että EI ole saapumassa klo 16:00 - 16:30 haarukassa siihen respan nurkille?

Ohjelma jatkuu siitä nimittän siten että viedään lätkäkassit hallille ja sitten vasta mökeille.

Mulla saattaa mennä tiukalle. Tavoite on osua tuohon koska ajatuksena käydä lyömässä palloa ennen jäitä.

Soittelen matkalta jos menee vituiks
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Eka takapakki koettu, ennen erkan laittoa mailan taivuttelu ja RAKS!

PERKELE! onneks erkkaa säästy...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olihan siellä oikeesti luistinten terotusmahdollisuus?

Nimim. Kannattaa laittaa märät terät teräsuojiin ja luistimet kesäsäilytykseen

Tai no, oli tai ei niin ruskeeta raitaa mun jäljiltä jää kuitenkin. Lahkeesta valuen tai teristä jääden.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jirin lista kuulostaa ihan jees. Lisäät siihen Manowaria, Sabatonia, Dragonforcea, Dreamtalea, Rhapsodya ja Cains Offeringia. Ja avot. Taidan jättää säätämisen musan suhteen muille ja vittuilla urakalla.

Ai niin, lähti vähän mopo terassilla käsistä. Katotaan mitä huomenna tapahtuu.

Len, onko sulla makkaraa? se on tärkein elintarvike. Muuten en sitten osta kaupasta mitään, jos kerta sitä on sen verran että valaan elopainoa lähentelevä pakki saa vatsansa täyteen.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tietääkö joku autokunta jo että EI ole saapumassa klo 16:00 - 16:30 haarukassa siihen respan nurkille?

Ohjelma jatkuu siitä nimittän siten että viedään lätkäkassit hallille ja sitten vasta mökeille.

Omasta ja pikkudroidin puolesta en uskalla luvata, että oltaisiin noihin aikoihin respassa notkumassa. Mutta jos ei ihan tuohon keretä, niin hyvinkin pian tuon jälkeen olisi tarkoitus paikalla ilmaantua.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Niin, pitäkää oikein tyhmää siellä ja toivottavasti sataa koko viikonlopun ja potkupalloistakin on ilmat pihalla ja Leninin makkaroissa on vain kamaraa. Sillä enhän olisi mielelläni mukana pelaamassa.

Vinkkinä sitten vielä kaikille naimattomille kavereille, että kannattaa tutkia harrasteturnauskalenteria ennekuin suunnittelee hääpäivää, kyllä se morsian ymmärtää...

Tästä musiikkivideosta teille tunnelmaa iltoihin. DJ hei, tää joka levylle!

Että silleen...
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ok. Ilmoita jos ei skulaa, niin lainaan systeriltä.

Toimii, puhuu ja piirtää.

Taidan jättää säätämisen musan suhteen muille ja vittuilla urakalla.

Voidaan sitten vittuilla toisillemme yön synkkinä hetkinä kun suoralipat ja muut keyot on tutimassa. Mut jos alat ilkeeksi niin mä käytän ikäkortin.


Jos olisin mode, saisit tosta linkistä määrittelättömäksi ajaksi penaltya.



Jiri, mites toi VM ? Vai joudunko pelaamaan kryptoniitti päässä? Kaulasuoja?

Tuli tänään rullassa erittäin kirvelevä tappio naapurikylän pojille, vitutukseen voi joutua ottamaan jallua joten saattaa olla että RD tai Twite joutuu kuskiksi huomenna. Varautukaa, te senkin Iljat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös