Jos olisin mode, saisit tosta linkistä määrittelättömäksi ajaksi penaltya.
No, hyvä on. Uusi yritys:
Tunnelmamusiikkia.
Että silleen...
Jos olisin mode, saisit tosta linkistä määrittelättömäksi ajaksi penaltya.
VM OK. Mulla on kirjallinen lupa turnauspäälliköltä. Kaulasuojat ja vizorit normaalisti.
Noooo, ehkä mä nykäsen sit vizorin kiinni kryptoniittiin ja pelaan sillä ni ei tuu sanomista miltään osastolta.
VM OK. Mulla on kirjallinen lupa turnauspäälliköltä.
Jätkäthän vetää koko turnauksen ilman tappiota!
Mulla on kaikille yllätyksiä maksujen muodossa. Joillekin enemmän, joillekin vähemmän. Maksut muodostuvat lähinnä lauantain kauppareisusta sekä globaalilla budjetilla hankituista grilleistä.
Kiitos reissusta vaan kaikille ja nyt lataamaan paristoja syksyn Kumikannua varten. Turnaushan on täysin samalla konseptilla, mutta yhteismajoitusta tuskin järjestetään. Nyt kun tosin ajoissa suunnittelis ja kattois tän kuntoon ni vois toteuttaa sen laivalle lähdön turnauksen jälkeen...
Kiitokset kaikille tuloksista kertoneille.
ei riitä kellään happi kirjoittamiseen.. yritetään jotain nopeaa. varmaa muistikuvaa ei ole. tulokset: 5-2, 3-9, 4-3rl ja 10-4. meidän maalit ensin mainittuina. maaleja teki vissiin seuraavat: bliz 4, paha kurki 3, fast eddie 3, jiri 1, twite 1, smasa 1, red devil 1, repe joke 1, max power 2, kentsu 1, jma 4. jotenkin noin ne meni. jos muistan väärin, niin joku voi korjata.