Jatkoaika Summer Breeze 2010 / Hawaiji XIV -turnaus

  • 26 349
  • 224

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Loppuun viesti RT:n kaverille nro 16, kun kumminkin tätä lukee. Meidän täytyy varmaan ensi vuodeksi kerätä joukkuetta 9 kk kun 8 ei riittänyt. Mutta älä huoli, kun opit yhdyssanat, välimerkit ja isot kirjaimet ja pystyt kirjoittamaan suht fiksun hakemuksen, voit sinäkin joskus kirjoittaa Jatkoaikaan pelkän lukemisen sijaan.

Oliko varmasti nro 16? RT:n nro 13 soitti myös suutaan vaihtoaitiossa aika mukavasti.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Laitetaas nyt itsekkin vielä tänne kiitokset kaikille mukana olleilla. Hauskaa oli jälleen kerran, ja viikonloppu mennä hurahti todella nopeasti.

Peleistä voisin itse todeta sen verran, että tosiaan yhtä peliä lukuunottamatta vahvaa suorittamista meidän porukalta. RT:tä vastaan meillä tosiaan kasetti "vähän" petti, mutta kyllä siihen huuteluun, huitomiseen ja tökkimiseenkin tarvitaan kaksi osapuolta. Että jos vastustaja tuommoisella halusi meidän pelin pistää sekaisin, niin pointsit siitä kotiin, sillä se onnistui täydellisesti.
No mutta olihan tuo peli meille hyvä opetus jälleen kerran, ja uskoisin että jatkossa moiseen mukaan lähtemisen kynnys on taas vähän noussut.

Jälkinmaininkeina turnauksesta voin todeta sen verran, että minulla on tällä hetkellä nivunen sikäli kipeänä että kävelykin tekee jonkun verran kipeää. Kolmannessa pelissä vähän ennen loppua siinä tuntui ilkeä vihlaisu, ja vikan vaihdon tuossa pelissä jätinkin sitten väliin. Viimeiseen peliin lähdin kuitenkin pelaamaan, kun luistelemaan kuitenkin pystyi suht hyvin. Ainoastaan vasemalla jalalla ei voinut vauhtia potkaista täydellä voimalla, mutta sitä tuskin kukaan edes huomasi.
Veljenbroidindroidin(vaimikäsenytoli) polvi on sikäli kunnossa että se kestää kävellä, mutta kiertoliikkeistä se ei vielä oikein tykkää. Jatkossa poika(näin miesten kesken) joutuu varmaankin pelaamaan polvituen kanssa, sillä tuo sama polvi on vaivannut aiemminkin vastaavalla tavalla.

Mutta kiitoksia tosiaan vielä kerran kaikille, ja palataan ensi vuonna taas samoissa merkeissä Vierumäelle.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Harmi sinänsä kun turnauksen lopussa löytyi hyvä tutkapari miehestä, joka huseeraa Nykoppin mailalla.

Jeps, oli asiallista yhteispeliä, pitänee joskus päästä höntsäämään kimpassa lisää kun tuntuu että sä oot jokapuolella kaukaloa.

Mitä helvettiä!? Twite teki ihan oikeasti maalin!?

Teki, ja hienon maalin tekikin, oli juurikin omassa paikassaan maalin edessä ja käytti omia vahvuuksiaan häikäilemättä hyväkseen ja laittoi mustan pussiin. Mainittakoon, että Twite myös antoi kaksi oivaa syöttöä samassa pelissä.

Jos loppuillasta kirjoitettaisiin kirja, löytyisi se hakusanoilla "19 vuotias, "Timo Nykoppin maila", "pikkulintu", "takahymy", "suoralippahotelli", "hei sun paitas palaa - no ei pala - palaapas", "parkkialueen puomi" ja monella muullakin. Suihkulähteessä uitiin ja olutta juotiin. Melko leppossaa.

Oli huimaa settiä loppuillasta kyllä, kaikennäköstä tuli höpötettyä, tehtyä ja kuultua. Naurukin kirposi ihan sitten joka jätkältä ja itsellä on monen muun paikan lisäksi vatsalihakset aivan hellänä, oli tilannekomiikkaa parhaimmillaan.
Suihkulähteessäkin oli yksi huomattavan lämmin kohta jonka sitten satuin löytämään. Jalluakin olisi enemmän mennyt, pitänee muistaa seuraavalla kerralla että broidin veljen droidikin juo sitten ihan mitä vaan sille antaa.

Loppuun viesti RT:n kaverille nro 16, kun kumminkin tätä lukee. Meidän täytyy varmaan ensi vuodeksi kerätä joukkuetta 9 kk kun 8 ei riittänyt. Mutta älä huoli, kun opit yhdyssanat, välimerkit ja isot kirjaimet ja pystyt kirjoittamaan suht fiksun hakemuksen, voit sinäkin joskus kirjoittaa Jatkoaikaan pelkän lukemisen sijaan.

Kaveri oli vaan kateellinen kun on yrittänyt kerätä omaa porukkaansa eräällä nimeltämainitsemattomalla, oman vartalon tutkiskeluun keskittyvällä sivustolla, kuitenkaan siinä onnistumatta. Sillä sivustolla olisi varmasti samanlaisia ru*******ta useampaankin joukkueeseen.


Enivei, kovasti paljon mukavaa oli ja pitänee seuraavalla kerralla puristaa mailaa vähän vähemmän.
Obille muuten täysi synninpäästö, maalivahtiin ei kaaduttu vaikka vastustaja ajelikin surutta syliin ja yritti provota ulos.

Niin ja suoralippa treenatkoon rankkareita kännissä niin menee sitten tarvittaessa pikku hönössäkin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Luin tossa aikani kuluksi JWC 2009 ketjusta noita pelaajakortteja ja silmiin osui nimimerkki JMA.n kätisyys. Siinä oli, että molemmat käy kun on suora lapa. Pitiköhän siinä lukea suora lippa?

Niin ja pelaajakortit kuuluu tähän ketjuun, koska niitähän katseltiin monta tuntia perjantaina. Kiitos siitä Awelle. Ja Streiderille tiedoksi, että Määttänen on tallessa yöpöydän laatikossa. Saa aina herätesssään sitä ekana katsella.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Niin ja pelaajakortit kuuluu tähän ketjuun, koska niitähän katseltiin monta tuntia perjantaina. Kiitos siitä Awelle. Ja Streiderille tiedoksi, että Määttänen on tallessa yöpöydän laatikossa. Saa aina herätesssään sitä ekana katsella.

Huh, hyvä että on Mätsky vielä kultakypärineen tallessa! Ensi vuonna vaihdetaan sitten haltijaa että minäkin voin ihailla nuorta Määttästä. Itse pelastin röyhkeästi pöydältä sateen näivettämiä kortteja aimo kasan, vähän harmittaa että toinoi Berg pääsi grillin ansiosta vähän huonoon happeen enkä saanut sitä pelastettua. Awelta hieno homma että raahasi kortit sun muut pöytään, kyllä niistä iloa riitti!

JMA mua silti ottaa kupoliin, nuori Ryan Smyth jäi sitten sateeseen ja meni pilalle :( Viitakosket Toskalat Larssonit, onneksi otin ne heti talteen.

Hauskaa kyllä oli ja kiitos vielä kaikille tasapuolisesti, hieno reissu ja vuoden päästä sitten vedetän vähä lisempä brena palkintomaljasta. Kentsu voi lähteä kuumaan lähteeseen uimaan sen kanssa, sori nyt viel siitä vaikka enhän minä siihen uinut ja varmaan huomasit mitä toimintaa siinä tapahtui :D

"Jos mulla olis tollaset vehkeet, mä olisin vaan hevosten kanssa pellolla ja vittuilisin et kyl teil on sit pienet"
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kentsu voi lähteä kuumaan lähteeseen uimaan sen kanssa, sori nyt viel siitä vaikka enhän minä siihen uinut ja varmaan huomasit mitä toimintaa siinä tapahtui :D

Onko tämä nyt tosissaan tulkittava niin, että Kentsu meni uimaan suihkulähteeseen, johon sinä olit juuri kussut...?

Voi pojat teidän kans =D

"Jos mulla olis tollaset vehkeet, mä olisin vaan hevosten kanssa pellolla ja vittuilisin et kyl teil on sit pienet"

Liittyykö tämä lausahdus erääseen FB:ssa julkaistuun homoeroottiseen kuvaan?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jaahas...nyt alkaa sitten totuus valkenemaan reissusta:D

Nyt ne näppikset kiinnii ja jatketaan aiheesta ensi vuonna.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Jaahas...nyt alkaa sitten totuus valkenemaan reissusta:D

Nyt ne näppikset kiinnii ja jatketaan aiheesta ensi vuonna.
Otetaan Vanhan Lenin sanoista väärti, mutta haluan silti kiittää kaikkia onnistuneesta reissusta näin jälkikäteen kun vihdoin sain tunnukset tänne. Eli nyt voimme unohtaa tuon SaiPamies nickin.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Hienoa Steyer että olet vihdoin saanut kynän takaisin käteesi. Eipä tässä ole aikaakaan kun syksy taas tulee ja pitää lähteä Kumikannuun. Todennäköisesti se järjestettäneen edelleen Hernesaaressa, vaikka väkevä vaihtoehto lienee myös uusi ja upea Salmisaaren jäähalli...

Jokatapauksessa kovin pommi on se, että suunnittelemme laivalle lähtöä suoraan turnajaisten jälkeen! Itseasiassa jonkun pitäis ottaa koppi tästä hommasta ja selvitellä mille laivalle sitä pääsee lauantaina 18 -> ...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jokatapauksessa kovin pommi on se, että suunnittelemme laivalle lähtöä suoraan turnajaisten jälkeen! Itseasiassa jonkun pitäis ottaa koppi tästä hommasta ja selvitellä mille laivalle sitä pääsee lauantaina 18 -> ...

Ahaa, mä en siis varaakaan ravintolaa ja jatkopaikkaa? =)
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ahaa, mä en siis varaakaan ravintolaa ja jatkopaikkaa? =)

Nyt kun tosin ajoissa suunnittelis ja kattois tän kuntoon ni vois toteuttaa sen laivalle lähdön turnauksen jälkeen...

Niin, no emmäätiiä. Kyllä mä liputtaisin edelleen laivahomman puolesta. Selvitetään nyt ainakin mihin pääsis ja mitä se kustantais jne etc yms.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niin, no emmäätiiä. Kyllä mä liputtaisin edelleen laivahomman puolesta. Selvitetään nyt ainakin mihin pääsis ja mitä se kustantais jne etc yms.

... ja koska sä et tykkää säätää ja sählätä ja päteä ja mitään, niin tämä on jälleen hienovarainen tapasi ilmaista, että esmes mä voisin tehdä sen? =)

Mikä se päivämäärä olikaan?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
No nyt on Kentsu kyl asian ytimessä. Mut täytyy muistaa, että Lassobaari on venäläisten suosima paikka eli helvetisti ylihinnoiteltu. 70 euroa kuluu sinne jo pelkkään private-show:hun.

Ja tämähän on tieto, melko varmasti kyseiset hinnat tulevat kokemuksen syvällä rintaäänellä. Sulle ne maksaa varmaan nykyään enemmän. Saunanraikasta.

Ainiin, ja olen laivalle lähdön kannalla ehdottomasti, eihän tuo kallista lystiä nykyään ole. Lassobaarikin käy, mutten ehkä halua yöpyä siellä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Eipä tässä ole aikaakaan kun syksy taas tulee ja pitää lähteä Kumikannuun. Todennäköisesti se järjestettäneen edelleen Hernesaaressa, vaikka väkevä vaihtoehto lienee myös uusi ja upea Salmisaaren jäähalli...

Sanoisin tähän väliin, että mukana Kumikannussa.

Että silleen...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sanoisin tähän väliin että mukana kumikannussa kenttäpelaajana. Semirekrynnyt nyt myös Hätzän pakkipariksi
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Saa toki. Mutta tää on vähän väärä kanava siihen. Sikäli kun päivämääräkään ei vielä ole tiedossa. Se selvinnee tässä kesän aikana... 2.10 tai 25.9 on varmaan aika lähellä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mukana kumisissa kannuissa kyllä.

Ja Kentsun kanssa vaikka lassobaariin, mutta minä haluan nähdä ne lippusiimat, sammakot ja pikkulinnutkin! Hakaneulanarut voi jättää pois kuvioista. Tai ehkei sittenkään.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Lassobaarin kannut käy!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ämpärillinen kortsuja mukaan ja Lassobaariin. Voi jeesus mitä ääliöitä ootte.






Mukana!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kumikannussa mukana. Ellen lähde taas Irlantiin (not).
Laivareissu? Nojaa...ei ainakaan suuria riemunkiljahduksia aiheuta etukäteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös