Muutamaan kommenttiin viitaten, luulen että Pikkaraisen pelitavan ongelmat on siinä että annetaan/yritetään antaa väärään aikaan kiekolliseen paine/tuplata. Se näkyy noissa tilanteissa joissa kaksi pakki menee samaan aikaan maalin taa. Toinen taas se että pakit osallistuu ajoittain liian aktiivisesti hyökkäyspeliin. Näistä tulee läpiajoja ja pahoja yv hyökkäyksiä omiin.
Mä näen että noi kaksi juttua on ne ongelmat joista johtuu se että päästetään helppoja maaleja. Ja kun vastustaja pääsee 2 maalia johtoon, on helppo tukki maalinedusta ja keskusta IFK:lta.
Ehkä Pikkaraisen ohjeet on epäselvät tjm.. eikai kokeneet pakit ole niin tyhmiä että tekevät tuolllaisia virheitä ihan itsenäisesti..
Mä näen että noi kaksi juttua on ne ongelmat joista johtuu se että päästetään helppoja maaleja. Ja kun vastustaja pääsee 2 maalia johtoon, on helppo tukki maalinedusta ja keskusta IFK:lta.
Ehkä Pikkaraisen ohjeet on epäselvät tjm.. eikai kokeneet pakit ole niin tyhmiä että tekevät tuolllaisia virheitä ihan itsenäisesti..