siitä tuli käytännössä nolla minuuttia, minkä tiedät itsekin.Mitätön pikku tönäisy, ja siitä tuli 5+20, joten millä perusteella saa vetää poikkarilla?
siitä tuli käytännössä nolla minuuttia, minkä tiedät itsekin.Mitätön pikku tönäisy, ja siitä tuli 5+20, joten millä perusteella saa vetää poikkarilla?
Jos tämä on kaivettu jostain voimassa olevasta opuksesta, niin hommahan on ihan selvä ja Koivunen huilaa yhden ottelun. Se on jo liikaa tuosta tuuppaisusta ja lisärangaistukset olisivat todellinen oikeusmurha.Eikös kilpailusääntöjen kohdassa 7.3.5.1 ole kuitenkin varsin selvä määrittely siitä, että vähintään yksi ottelu tulee:
7.3.5.1. Pelirangaistukset käytöksestä ottelun loppuajassa
Kun pelaajalle tai toimihenkilölle tuomitaan pelirangaistus käytöksestä
( PRK ) ottelun lopussa niin, että ottelupöytäkirjaan merkitään alkamisajaksi sama kuin ottelun loppumisaika, on pelaaja tai toimihenkilö automaattisesti pelikiellossa seuraavan sarjaottelun samassa sarjassa kun pelirangaistus käytöksestä ( PRK ) on saatu.
No juu, korjasinkin jo "koivuseksi". Muuten olen erittäin erimieltä NHL:n tilanteesta. Rottia löytyy sieltäkin ihan joka joukkueesta ja aina ne ovat yhtä pidettyjä omassa joukkueessa ja toisaalta yhtä vihattuja vastustajien keskuudessa.
Joskus samainen nimimerkki oli muistaakseni sitä mieltä, että koko ottelurangaistus tulisi poistaa tuomarin valikoimista. Itse olen edelleen sitä mieltä, mutta mistä näistä halvatun tuuliviireistä ikinä tietää.
Ei mene oikein minun tajuntaani se, että vaikka NHL:ssä ne rotat vastaavat teoistaan ja niitä koulutetaan oikein "luvan kanssa", niin mitenkä ne uskaltavat pelistä toiseen silti jatkaa samalla linjalla?Rottia on ja pitää olla, heille on ihan oma roolinsa. Ei tästä ollut kysymys. Vaan siitä, että kun rottailee, pitää olla myös kanttia vastata rottailusta ja pitää olla keino saada rotta vastuuseen. Ja se ei ole sitä, että kun on maksun paikka, heittäytyy jäähän ja saa 0 min ja vastustaja saa sitten 60+60 ja joskus kuten Siklenka 60+60+60+60 jne rotan kouluttamisesta.
Rottatoiminta on ihan yes, mutta rotat pysyvät kurissa ja kohtuudessa kuitenkin NHL:ssä, koska pelaaja vastaan itse rottailustaan. SM-liigassa sitä ei tarvitse tehdä.
Ei kai yllä olevan ymmärtäminen nyt niin vaikea ole sinullekaan?
Ja sanottakoon nyt tässäkin Koivusen tapauksesta oma mielipiteeni, että yksikin matsi lähentelee oikeusmurhaa. PRK oli oikea rangaistus, mutta ei tossa mitään kummallista ollut. Ihme kohu pikku tönäisystä, vaikka turha olikin.
Eipä tuon videon perusteella hirveän törkeältä näytä, toki kaukaa kuvattu. Osuuko tuo todella päähän? No, joka tapauksessa eniten tässä ihmetyttää, ettei kuittia annettu välittömästi esim. Heleniuksen toimesta. Ok, linjuri taisi tulla väliin, mutta jotenkin tuossa olisi pitänyt Koivusta näpäyttää takaisin. Ehdoton tähtipelaaja Jokereista ja summerin jälkeen saa mailasta. Olisi ollut Helgen paikka pistää asiat järjestykseen. Sitä vartenhan mies Jokereissa pelaa.
Nyt huilaamaan vähäksi aikaa, flintstone, niin alkaa varmasti helpottaa. Sinulla alkaa selvästikin isopyörä heittää pahemman kerran, hih.Mutta koska ainakin fanien keskuudessa ollaan näin selkeästi sitä mieltä että nämä pelin ja maalien jälkeen tulevat iskut itseasiassa kuuluu peliin niin voitaisiinhan ottaa käytännöksi että näitä oikeasti aletaan jakamaan jokaisessa pelissä. Katsotaan missä vaiheessa sitten osutaan pahemmin, eikä selvitä enää pelkällä mustelmalla tai auenneella huulella.
Noh jos Shedden on mielestään on kärsinyt vääryyttä niin ei muuta kun Helge muistuttamaan asiasta Koivistolle seuraavassa pelissä. Itse asiassa kuitti olisi pitänyt antaa välittömästi.
Lihavointi minunSiellähän oli koko Jokereiden joukkue Koivusen ympärillä mutta linjurit teki suojakilven ämmän ympärille ettei Koivusen poikaa viety jalat edellä hallista.
Lihavointi minun
Joskus tulee mieleen, että millainen ihminen edes leikillään suoltaa tämmoista paskaa?
Tämä on silti vaan peliä ja viihdettä. Ei sentään ihmisiä käydä tämän takia hengiltä listimään! Eihän?
Lihavointi minun
Joskus tulee mieleen, että millainen ihminen edes leikillään suoltaa tämmoista paskaa?
Tämä on silti vaan peliä ja viihdettä. Ei sentään ihmisiä käydä tämän takia hengiltä listimään! Eihän?
Ja itse tilanteesta. Ei mikään hirmuteko videon perusteella, mutta täysin turha. Ei silti mielestäni vaadi tämän enempää seuraamuksia.
Eihän se mikään "hyvä" olisi, vaan pelkästään sääntöjen mukainen. Tässä tilanteessa suurimman mokan ovat ilman muuta tehneet tuomarit, jotka tuollaisesta yhteentörmäyksestä pistävät PRK:n, jonka (toivottavasti) tiesivät aiheuttavan seuraavan pelin huilin. Mitään lisäsanktiota tuosta ei voi tulla, sen verran hyvin Muukkosen linja on näissä rangaistuksissa tähän mennessä pitänyt. Jos siis Jokerit yleensä ovat lähettäneet tutkimuspyynnön?Eiköhän suurelle osalle Jokerikannattajista tässä tilanteessa valitusta aiheuttava tekijä ole tuo ettei Koivunen saanut mitään rangaistusta teostaan , PRK kun en vaikuta millään tavalla mihinkään.
En minäkään mitään 5 peliä Koivuselle vaadi , mutta mielestäni yksi peli olisi ihan hyvä rangaistus jo tuon Cobolin pasteeman sääntökohdan takia.
Mutta Bishain ja Koreisin pikkuisesta päällä napautuksesta on oikein joutua istumaan seuraava peli? Pikkuisia kopautuksia nuokin oli eikä niissä ollut sen enempää loukkaantumisriskiä kuin tuossa Koivusen poikittaisessa oli.