Yllä olevan nimimerkin kysymykseen olen jos vastannut, mutta menkööt: ei tietenkään, mutta Berg olisi voinut taklata myös puhtaasti.
Niin siis muutenkin kuin kylki edellä, kyynärpää kiinni kropassa? Vielä puhtaammin?
Yllä olevan nimimerkin kysymykseen olen jos vastannut, mutta menkööt: ei tietenkään, mutta Berg olisi voinut taklata myös puhtaasti.
Onko Aki siis joskus taklannut noinkin. Kysymys retorinen, ei tarvitse vastata.Niin siis muutenkin kuin kylki edellä, kyynärpää kiinni kropassa? Vielä puhtaammin?
Onko Aki siis joskus taklannut noinkin. Kysymys retorinen, ei tarvitse vastata.
ei tietenkään, mutta Berg olisi voinut taklata myös puhtaasti.
Muuten saatte jatkaa väittelyänne, mutta boldasin virheet. Faktat:Lällällää, Bergipa taklasi puhtaasi Salosta ja ottelurangaistus oli oikeusmurha. Olet sinä lutuinen, mutta valitettavasti olet kovin yksin asiasi kanssa. Onko perunamuusi sumentanut näkökykyä, kun olet ainoa, joka näki taklauksessa jotain väärää?
Puhdas niitti ilman kyynärpäätä, kuten Aki Bergilla on tapana. Näin tapahtuu, kun nämä hippohiiret luistelevat kyyryssä kuvitellen, ettei SM-liigassa kukaan taklaa.
Niin, Berg tuli kaukaa vauhdilla ja näki koko ajan missä asennossa Salonen tilanteeseen tuli. Tietysti tuokin tilanne tuli eteen melko nopeasti, mutta edelleen väitän, että Berg olisi voinut olla taklaamatta sillä kyynärpäällä.
Helvetin hyvin tiivistetty.Olen tullut siihen lopputulokseen, että kyseessä on ollut sääntöjen vastainen puhdas taklaus ja rangaistus tästä puhtaasta taklauksesta on juuri se, joka säännöistä tälläisistä puhtaista taklauksista kuuluu antaa.
Olen tullut siihen lopputulokseen, että kyseessä on ollut sääntöjen vastainen puhdas taklaus ja rangaistus tästä puhtaasta taklauksesta on juuri se, joka säännöistä tälläisistä puhtaista taklauksista kuuluu antaa.
Minä en ole missään vaiheessa kirjoittanut, että olisin jotenkin tämän "päähän kohdistunut taklaus" ja OR-säännön kannattaja. Minun näkemykseni tuosta tilanteesta on tullut varmasti selväksi, enkä enää aio siitä jauhaa, kun joku kuitenkin kohta kirjoittaa samaa "Salonen puri sisäpuolelta poskea"-soopaa.Jos 170cm vastustaja tulee keskialueen yli kiekon kanssa pää alhaalla kyyryssä niin taklaaminen ilman että osuu kupoliin on äärimmäisen vaikeata.
SaiPan Simo Mälkiä sai vain 2+2 min korkeasta mailasta, joka on sekin tahallista vahingoittamista. Samalla Pesonen sai kolme peliä, onko tässä nyt hessumällialennus ja isopahaiiäfkoo-lisä samassa!?Jarmo Muukkonen näyttää taas parasta osaamistaan Jussi Pesosen tuomiossa. Myöntää laitataklauksen/selästä taklauksen, joka on myös vastustajan "tahallista" vahingoittamista tai sen yrittämistä. Samalla syyllä sitten täräyttää Pesoselle kolmen ottelun pannan. Kai tässä on nyt sitten toivottava että Ossi-Petteri on loukkaantunut, kun kerta pelikielto tulee siitä syystä. Taitaa taas olla sitä kuuluisaa IFK-maustettä tässäkin tuomiossa.
Jarmo Muukkonen näyttää taas parasta osaamistaan Jussi Pesosen tuomiossa. Myöntää laitataklauksen/selästä taklauksen, joka on myös vastustajan "tahallista" vahingoittamista tai sen yrittämistä. Samalla syyllä sitten täräyttää Pesoselle kolmen ottelun pannan. Kai tässä on nyt sitten toivottava että Ossi-Petteri on loukkaantunut, kun kerta pelikielto tulee siitä syystä. Taitaa taas olla sitä kuuluisaa IFK-maustettä tässäkin tuomiossa.
Tai sitten et vieläkään ymmärrä että otteluvalvoja tai HIFK eivät ole lähettäneet tutkintapyyntöä Muukkoselle Ramstedin telomisesta jonka vuoksi Muukkonen joutuu istumaan peukalo perseessä vaikka kuinka tekisi mieli lätkiä pelikieltoa Kärpälle.
Miksi olisi?Onko Pesosen pelikielto nyt Kärppien laattailun takia lyhentynyt kahden ottelun mittaiseksi?
Miksi olisi?
Eihän ottelua pelattu, joten pelikielto siirtyy siten ottelun eteenpäin.
Jarmo Muukkonen kirjoitti:Ratkaisu
Määrään Jussi Pesoselle rangaistuksena kolmen ottelun ottelurangaistuksen. Pesonen on pelikiellossa ajalla 3.10 - 10.10.2008 ja kärsii rangaistuksensa otteluissa Kärpät-HIFK (4.10), Jokerit-HIFK (7.10.) ja HIFK-Tappara (10.10).
Siirretyssä ottelussa saavat pelata ne pelaajat, jotka olivat edustuskelpoisia silloin, kun ottelu olisi alunperin pitänyt pelata. Ainakin liiton säännöissä, en tiedä onko liigassa poikkeuksia asian suhteen. Eli minun käsitykseni on, että ei saa pelata.
Just. Entäs jos joku on ollut loukkaantuneena, niin ei saa pelata? Mitäs jos IFK ostaa / vuokraa / saa säälistä Kärpiltä pelaajan ennen tuota peliä, pitääkö ko. pelaajan pelata peli Kärppäpaidassa? Tässäpä pähkinään purtavaksi. IFK:lle pelin siiräminen on tietysti etu (ainakin nyt katsottuna), kun pakki puuttuu ja vähän sentterikin eikä peli ole vielä uomissaan. Samalla kova otteluruuhka hiukan helpotti.