Onneksi homma on mennyt jo ajat sitten niin överiksi, että tämä Pasanen-case ei yllätä yhtään.Siis hetkinen? Toimitusjohtaja kertoo haastattelussa että "Totta kai seuralla on sitten B-suunnitelma ja varmaan vielä C-suunnitelmakin, Lehtinen sanoi."
Miten niin varmaan? Jos herra itse kuuluu vielä rektytointeja harjoittavaan ryhmään niin miten ei tiedä onko vai eikö ja miksi ylipäätään puhuu tuollaisia?
On tämä aika soppa.
Kuinkahan paljon tanskalaiset sovusta Ässille maksavat?
Ties vaikka Ässät tiedottaa lopettavansa valmentajan pestin kokonaan ja tilalle tulee valmennus-työryhmä, joka koostuu lääkäristä ,huoltajasta, pelaajista,hierojasta ja Snellmanin Harrista.
Tämä Case-Pasanen on kyllä ollut helvetin hämmentävä saaga.
Harri palkataan seuran tiedottajaksi.
Ties vaikka Ässät tiedottaa lopettavansa valmentajan pestin kokonaan ja tilalle tulee valmennus-työryhmä, joka koostuu lääkäristä ,huoltajasta, pelaajista,hierojasta ja Snellmanin Harrista.
Frederikshavn White Hawks ottaa täyden vastuun ja myöntää toimineensa virheellisesti päästäessään Jari Pasasen neuvottelemaan sopimuksen kaudelle 2019 - 2020 Porin Ässien kanssa. Seura on pahoillaan Ässille koituneesta haitasta ja Frederikshavn White Hawks ja Porin Ässät ovat tehneet asiasta sopimuksen, jonka yksityiskohtia seurat eivät kommentoi julkisuudessa."
Todennäköisesti korkeintaan Ässien kulut, eli Pasasen matkan Poriin.Kuinkahan paljon tanskalaiset sovusta Ässille maksavat?
Njääh, faktahan on että Ässät maksoi Tanskaan 128 000 € kipukorvausta siitä, että sössivät tämän.Tuleeko nyt kaikki foliohattuilijat myöntämään virheensä, että syy ei ollutkaan Ässissä vaan tanskalaisissa?
Mun käsittääkseni junnuvalmentaja.Mikä sen Fandulin rooli oli tuolla Fredikshavnissa?
Näin olen käsittänyt!Ja Haulako on Pasasen agentti?
Tuleeko nyt kaikki foliohattuilijat myöntämään virheensä, että syy ei ollutkaan Ässissä vaan tanskalaisissa?
Onko kaikki jotka ääneen arvostelevat ja spekuloivat noita foliohattuja?
Mun käsittääkseni junnuvalmentaja.
Fandulin nimi tuli esille jossain tanskalaisessa jutussa - olisiko ollut Facebookissa tai jonkun median kommenttiosiossa - että Fandul on melkoisen suosittu kannattajien keskuudessa uudeksi päävalmentajaksi mikäli Jari Pasanen olisi kauden päätteeksi häipynyt.
Vaikea sanoa, tuskin löytyy yhtään ennakkotapausta siitä että palkanmaksaja maksaa siitä ettei työskentele toiselle.
No on se vähän kun mutuillaan ja kehitellään mitä huimempia teorioita miten Ässät on munannut vaikka totuus olikin ihan alusta asti se mitä Lehtinen lehdessä kertoi. Mutta kun Lehtistä/Ässiä ei voi uskoa niin tulos on 16 sivua paskaa.
Ei liene mikään yllätys, että seuraan ei ketään luota? Kaikkien sekoilujen jälkeen en itse luota noihin puuhastelijoihin tippaakaan. No tämä tästä.