Jari Pasanen – entinen tuleva ässävalmentaja

  • 78 013
  • 479

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli Pasanen ei tule.
Tanskalaiset ottavat vastuun sähläyksestään.
Ässien sivuilta löytyy seurojen yhteinen julkilausuma.

Kuinkahan paljon tanskalaiset sovusta Ässille maksavat?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tainnut nämä uusimmat tiedot auttaa Pasasta. Uskon että Ässät olisi maksanut tarvittaessa muutaman kympin saadakseen Pasasen, nyt ei enää vaikuttanut luotettavalta.

Hyvä ratkaisu.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tämä Case-Pasanen on kyllä ollut helvetin hämmentävä saaga.
 

Padas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Siis hetkinen? Toimitusjohtaja kertoo haastattelussa että "Totta kai seuralla on sitten B-suunnitelma ja varmaan vielä C-suunnitelmakin, Lehtinen sanoi."

Miten niin varmaan? Jos herra itse kuuluu vielä rektytointeja harjoittavaan ryhmään niin miten ei tiedä onko vai eikö ja miksi ylipäätään puhuu tuollaisia?

On tämä aika soppa.
Onneksi homma on mennyt jo ajat sitten niin överiksi, että tämä Pasanen-case ei yllätä yhtään.
Edelleen ollaan kuitenkin siinä tilanteessa, että kaikkein vähiten Ässät voivat nyt epäonnistua tulevan päävalmentajan suhteen. Jotenkin olen varovaisen helpottunut, ettei Pasanen ollutkaan se Ässien pelastaja. Nyt ei jää muita nimiä mieleen kuin Selin, Tuokkola, Tirkkonen. Selin saa pian potkut hifkistä, ellei suunta muutu.
Ties vaikka Ässät tiedottaa lopettavansa valmentajan pestin kokonaan ja tilalle tulee valmennus-työryhmä, joka koostuu lääkäristä ,huoltajasta, pelaajista,hierojasta ja Snellmanin Harrista.
 

Esteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️
Vähän epäilyttää tämä kohta: "...both clubs have agreed to solve this matter in a professional way and the agreement is confidential for both parts.”

Eihän siellä mitään "sopimusta" Ässien ja Friedrikshavenin välille ole tarvinnut tehdä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Ässien piikkiin tästä ei mene yhtään mitään.

Kuten aiemmin kirjoitin niin lupa neuvotella sopimuksesta oli olemassa, myös seuralta. Seurassa ei vaan kaikki olleet tästä ja optiosta ylipäätään tietoisia. Uskomatonta, mutta totta. Se tieto mikä Ässillä oli, niin saa tehdä sopimuksen ja sen myös julkaista.

Case closed tällä erää.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Frederikshavn White Hawks ottaa täyden vastuun ja myöntää toimineensa virheellisesti päästäessään Jari Pasasen neuvottelemaan sopimuksen kaudelle 2019 - 2020 Porin Ässien kanssa. Seura on pahoillaan Ässille koituneesta haitasta ja Frederikshavn White Hawks ja Porin Ässät ovat tehneet asiasta sopimuksen, jonka yksityiskohtia seurat eivät kommentoi julkisuudessa."

Tuleeko nyt kaikki foliohattuilijat myöntämään virheensä, että syy ei ollutkaan Ässissä vaan tanskalaisissa?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mikä sen Fandulin rooli oli tuolla Fredikshavnissa?
Mun käsittääkseni junnuvalmentaja.
Fandulin nimi tuli esille jossain tanskalaisessa jutussa - olisiko ollut Facebookissa tai jonkun median kommenttiosiossa - että Fandul on melkoisen suosittu kannattajien keskuudessa uudeksi päävalmentajaksi mikäli Jari Pasanen olisi kauden päätteeksi häipynyt.

Ja Haulako on Pasasen agentti?
Näin olen käsittänyt!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kaikki jotka ääneen arvostelevat ja spekuloivat noita foliohattuja?

No on se vähän kun mutuillaan ja kehitellään mitä huimempia teorioita miten Ässät on munannut vaikka totuus olikin ihan alusta asti se mitä Lehtinen lehdessä kertoi. Mutta kun Lehtistä/Ässiä ei voi uskoa niin tulos on 16 sivua paskaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
Mun käsittääkseni junnuvalmentaja.
Fandulin nimi tuli esille jossain tanskalaisessa jutussa - olisiko ollut Facebookissa tai jonkun median kommenttiosiossa - että Fandul on melkoisen suosittu kannattajien keskuudessa uudeksi päävalmentajaksi mikäli Jari Pasanen olisi kauden päätteeksi häipynyt.

Näin olen itsekin ymmärtänyt. Taisi myös olla jokin kehityskoordinaattori tai vastaava.
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Vaikea sanoa, tuskin löytyy yhtään ennakkotapausta siitä että palkanmaksaja maksaa siitä ettei työskentele toiselle.

Todennäköisesti korvaavat muutaman satasen Ässille aiheutuneita kuluja. Selvästihän tuossa myönnetään, että 1. kämmi kävi Tanskassa, kun annettiin lupa neuvotella Ässien kanssa...
 
Suosikkijoukkue
Ässät, SaiPa, Ketterä
No on se vähän kun mutuillaan ja kehitellään mitä huimempia teorioita miten Ässät on munannut vaikka totuus olikin ihan alusta asti se mitä Lehtinen lehdessä kertoi. Mutta kun Lehtistä/Ässiä ei voi uskoa niin tulos on 16 sivua paskaa.

Ei liene mikään yllätys, että seuraan ei ketään luota? Kaikkien sekoilujen jälkeen en itse luota noihin puuhastelijoihin tippaakaan. No tämä tästä.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Ei liene mikään yllätys, että seuraan ei ketään luota? Kaikkien sekoilujen jälkeen en itse luota noihin puuhastelijoihin tippaakaan. No tämä tästä.

Seuraan ei luoteta? Eikö tässä nyt parhain päin koiteta korjata edellisten vastuussaolijoiden tekemiä ratkaisuja uusin voimin? Ei kai tätä syntynyttä tilannetta nyt voi kaataa Ässien nykymuotoisen hallituksen päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös