Ismo Lius olisi jo tehnyt hattutempun tähän peliin.Kyllä Pukki tuosta olisi tehnyt.
Ismo Lius olisi jo tehnyt hattutempun tähän peliin.Kyllä Pukki tuosta olisi tehnyt.
Mä olen ainakin pihalla mitä täällä tapahtuu.Anteeksi kaikille, mutta kun syytetään jostain paskasta....
Jopa Jere Innala olisi viimeistellyt tuosta.Kyllä Pukki tuosta olisi tehnyt.
Nyt höpötät ihan omiasi. Milloin minä muka olen jotenkin nostanut itseäni jalustalle? En varmana ole koskaan moista tehnyt. En ikinä.Korkki on täysin kiinni ja miksi luulet, että sinulla on mitään asiaa puhua paskaa minulle? Luulet, että olet jotenkin ylempi ihminen ja sinulla on oikeus pistää minua alemmaksi?
Joo samaa mieltä. Voisi vähän antaa siimaa maalivahdeille. Maalivahdin liikettä viivalta kuitenkin syynätään erittäin tarkasti.Tosta itse käsipallosta rankkariin mulla ei oo valitettavaa, en vaan tykkää noista rankkarinveto spedeilyistä yhtään.
Eipäs nyt sorruta loukkauksiin.Jopa Jere Innala olisi viimeistellyt tuosta.
Tajusin muuten just, että tänään on vastakkain sen ikäluokan maalivahdit, että toisen EM-ura päättynee tähän iltaan.
Smeichelin. Tosta kyllä saa ottaa 2-0 maalin täysin omalle vastuulleen.Tajusin muuten just, että tänään on vastakkain sen ikäluokan maalivahdit, että toisen EM-ura päättynee tähän iltaan.
Ari ”Zico” Hjelmistä puhumattakaanIsmo Lius olisi jo tehnyt hattutempun tähän peliin.