Eihän sanonta kuuluu "Saksa on paskin maa". Eli Saksan lisäksi mainitsemasi maat voi myös olla paskoja maita.Ei ole. Esimerkiksi ainakin Pakistan, Qatar, Intia, Indonesia, Belgia, Thaimaa ja Bulgaria ovat meidän kosmopoliittien kokemuksien mukaan paljon paskempia maita.
Nyt se maali tehtiin, mutta ei se silti ollut maali. Näinhän minä juuri sen teille kerroin.
Olin juuri ehdottamassa, että avaisi yhden kylmän kaljan kun noin paljon kerta kiukuttaa.Mites muuten, ootko aatellu jos korkin laittaisi kiinni tältä erää?
Älykkyysosamäärä?Mulla on jonkun koko 43, mutta en sano minkä!!
No ei siinä niin mielestäni tehty, vaan ihan keskitys lähti.Metrin päästä jos vetää täysiä niin eipä siinä kannata muuta kuin pelata pallo toisen käteen.
Voitko selittää sen vapaapotku-uudistusideasi vielä kerran?Jep, mensan tyypit varmaan määräävät jalkapallon sääntöjä? Olet aika älykäs, heh.
Toisaalta tämä on mustavalkoista. Jossittelulle ei ole sijaa kun se on mustavalkoista. Vaikka ehkä tylsää.VAR pilaa hienon lajin, ei noissa isovarpaan paitsiossa olemisista joita ei ihmissilmällä pysty näkemään ole mitään järkeä.
Vidduuks mä tiedä kun en mensaan kuulu!! Kysykää niiltä tai tolta kuka kieltää Mensalaiset tjsp.Älykkyysosamäärä?
Toisin sanoen, @DarkTower voitko perustella?Voitko selittää sen vapaapotku-uudistusideasi vielä kerran?
On kyllä mystinen pelaaja. Tarvitsee 30 paikkaa yhteen maaliin.Havertz on tuhnu.
Can you, can you please open this mystery?? - Lauri KarhuvaaraToisin sanoen, @DarkTower voitko perustella?
Maaliviivateknologialle kyllä, paitsio- ja pilkkuperseilylle vahva ei.