Tässä ketjussa ainakin on ainekset vähintäänkin yhdelle keltakortille.Veikkaisin, että punainen napsahtaa vielä tänään.
Tässä ketjussa ainakin on ainekset vähintäänkin yhdelle keltakortille.Veikkaisin, että punainen napsahtaa vielä tänään.
En tiedä enää kumpaa vituttaa enempi katsoa.. Sähly vai futis rankkaria.
Sähly. Kestää jonkun minuutin se kuljetus.En tiedä enää kumpaa vituttaa enempi katsoa.. Sähly vai futis rankkaria.
Käyks siinä sitten niin että valitetaan kun olikin 11cm? Eli muuttuuko mikään?Paitsioteknologia on ihan hyvä sekin. Toleranssin vaan pitäisi olla se +/- 10 senttiä.
Tuota +/- 10 senttiä kutsutaan linjatuomariksi.Paitsioteknologia on ihan hyvä sekin. Toleranssin vaan pitäisi olla se +/- 10 senttiä.
Susanna Tapani 2019Minä tiedän. Veikko Nieminen -94 Milano
Korkki on täysin kiinni ja miksi luulet, että sinulla on mitään asiaa puhua paskaa minulle? Luulet, että olet jotenkin ylempi ihminen ja sinulla on oikeus pistää minua alemmaksi?Mites muuten, ootko aatellu jos korkin laittaisi kiinni tältä erää?
Vaikka selvistä paitsioista ja selvistä rikkeistä tehdyt maalit tietysti ottavatkin päähän, kyllähän tämä VAR-show ottaa päähän. Toivottavasti lätkää ei pilata vastaavalla.VAR pilaa hienon lajin, ei noissa isovarpaan paitsiossa olemisista joita ei ihmissilmällä pysty näkemään ole mitään järkeä.
Siinä on se ongelma, että sitten siellä alettaisiin tahallaan laskea että saa olla 10cm paitsiossa. Sama kun ihmiset laskee kuinka paljon ylinopeutta saa ajaa. Tuo myös tekisi siitä nimenomaan tulkinnanvaraista.Paitsioteknologia on ihan hyvä sekin. Toleranssin vaan pitäisi olla se +/- 10 senttiä.
Niin mikä ylipäätään on näiden linjureiden rooli nykyään. Ihan hupiukkoja, kun ei ole lupaa liputtaa mistään.Tuota +/- 10 senttiä kutsutaan linjatuomariksi.
Suhteellisen legendaarinen viesti sen jälkeen kun olet puoli tuntia putkeen arvostellut muiden älykkyyttä tai jalkapallotietämystä.Korkki on täysin kiinni ja miksi luulet, että sinulla on mitään asiaa puhua paskaa minulle? Luulet, että olet jotenkin ylempi ihminen ja sinulla on oikeus pistää minua alemmaksi?
Tosta itse käsipallosta rankkariin mulla ei oo valitettavaa, en vaan tykkää noista rankkarinveto spedeilyistä yhtään.Kyllä täällä keskusteltaisiin tosta käsivirheestä ja paitsiosta ihan samalla tavalla jos ei olisi VAR:ia. Nyt ero on se, että tuomiot on mennyt oikein. Se oli paitsio ja kyllä toi käsivirhe oli myös. Ihan turhaan levittelee kasiään boksissa tolleen.
Mutta kyllä sääntöjä on hyvä päivittää lisää VAR-aikakauteen. Onko merkityksellistä hinkata senttipaitsioita? Ei omasta mielestä. Voisihan siihen jonkun virhemarginaalin laittaa. Nykyisillä säännöillä se ei ole mahdollista.
Kyllä Pukki tuosta olisi tehnyt.Vaikka olikin paitsio, mutta onhan tuo Havertzin ja Sanen viimeistely jotain Suomen maajoukkueen tasoa.
Ja MessiKyllä Pukki tuosta olisi tehnyt.
Kyllä Pukki tuosta olisi tehnyt.