Olen vissiin aika tyhmä kun mulla on mennyt tämän ketjun draamat ohi.
Ei kai sua kukaan VARin keksijäksi ole mennyt sanomaan? Se on kyllä aivan väärin, ja se joka moista väittää, saa. Maksaa. Kalliisti.Anteeksi kaikille, mutta kun syytetään jostain paskasta....
Käyks siinä sitten niin että valitetaan kun olikin 11cm? Eli muuttuuko mikään?
Niin sitä väitetään, että riitaan tarvitaan aina kaksi, mutta vähän yksinäiseltä touhulta näyttää omaan silmääni.Olen vissiin aika tyhmä kun mulla on mennyt tämän ketjun draamat ohi.
Tim "seuraava supertähti" Väyrystäkään ei sovi unohtaa.Ari ”Zico” Hjelmistä puhumattakaan
Olettaen, että Espanja hoitaa Georgian niin olisi kyllä hyvää peliä odotettavissa.Noh, Espanja toivottavasti päättää Saksan kisat puolivälierässä.
Missä Frederik Andersen?Galbraith vaihtoon ja Dahm tilalle
Kyllä, ja lisäks alin pakki tais vähän varmistella tietämättään että...Smeikkeli nyt taisi vähän paskoa housuihin tuossa.
Oletko koskaan seurannut miten ihmiset tulkitsee nopeusrajoituksia? Tutkitaan kuinka paljon "saa" ajaa ylinopeutta ja sitten ihmetellään että miten tuli sakot vaikka meni vaan 5km/h sen yli kuinka paljon saa ajaa ylinopeutta.En usko. Sama mekanismi kun esim pikajuoksun varaslähdössä. Tai toki aina valitetaan, mutta ehkä tämä olisi kuitenkin enemmän pelin luonteen mukaista.
Espanja-Saksan pitäisi olla finaalipeli. Liian aikaisessa vaiheessa kohtaavat.Olettaen, että Espanja hoitaa Georgian niin olisi kyllä hyvää peliä odotettavissa.
Kyllä mä pelillisesti haluaisin nähdä Espanja - Itävallan finaalissa. Kaksi kisojen parasta jalkapalloa jengiä olleet toistaiseksi.Espanja-Saksan pitäisi olla finaalipeli. Liian aikaisessa vaiheessa kohtaavat.