Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

  • 279 230
  • 12 374

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Korkki on täysin kiinni ja miksi luulet, että sinulla on mitään asiaa puhua paskaa minulle? Luulet, että olet jotenkin ylempi ihminen ja sinulla on oikeus pistää minua alemmaksi?
Nyt höpötät ihan omiasi. Milloin minä muka olen jotenkin nostanut itseäni jalustalle? En varmana ole koskaan moista tehnyt. En ikinä.

Mutta sen metrien lisäämisen vapaapotkuihin saisit kyllä selittää. Selkeästi sulla on joku visio miten tämän lajin saisi paremmaksi, mutta kun et oo nyt saanut toistaiseksi sitä visiotasi ymmärrettävästi muille selostettua niin se menee ihan hukkaan.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tosta itse käsipallosta rankkariin mulla ei oo valitettavaa, en vaan tykkää noista rankkarinveto spedeilyistä yhtään.
Joo samaa mieltä. Voisi vähän antaa siimaa maalivahdeille. Maalivahdin liikettä viivalta kuitenkin syynätään erittäin tarkasti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tajusin muuten just, että tänään on vastakkain sen ikäluokan maalivahdit, että toisen EM-ura päättynee tähän iltaan.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
2-0, ratkaisun makua ilmassa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Wir holen den Titel!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola & Ruudut, Ässien sylkykupit
Sain livestä Saksan maalin, tuleeko vielä kolmas?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös