Smaikkelin olisi pitänyt tulla vaan vastaan, tähän malliin.
Kaikkien aikojen paras.
Smaikkelin olisi pitänyt tulla vaan vastaan, tähän malliin.
Oletko Jatkoajan toimituksessa töissä?Vittu töissä joutuu oikeasti tekeen töitä. Missaan tän
Pitäisi olla laissa kiellettyä tuollainen riistäminen, haasta ne oikeuteen!Vittu töissä joutuu oikeasti tekeen töitä. Missaan tän
Itävalta tiputtaa Turkin. Otin tuon vedolle heti kun aukesi.Kyllä mä pelillisesti haluaisin nähdä Espanja - Itävallan finaalissa. Kaksi kisojen parasta jalkapalloa jengiä olleet toistaiseksi.
Sitä mäkin mietin. Kehtaakin mummelit painaa hälytysnappia keskellä yötä.Pitäisi olla laissa kiellettyä tuollainen riistäminen, haasta ne oikeuteen!
Tuollainen on tosi kuormittavaa!Vittu töissä joutuu oikeasti tekeen töitä. Missaan tän
Neljännesvälierät Suomen kokoiselta maalta joka tapauksessa hieno suoritus.Vähän käy sääliksi Tanskaa.
Mulla ei. Viime kisoissa meni maku. Pelin jälkeen oli olo että on tämä hieno laji kun kummatkin fanit kunnioitti Erikseniä ja osoitti että on olemassa tärkeämpiä asioita kuin jalkapallo. Ja sit pelin jälkeen alkoi itku.Vähän käy sääliksi Tanskaa.
Tarkoitatko Rüdigeriä?Pakko myöntää, että on säälittävää kun joku pieni ihminen jaksaa itkeä.
Tanskassa eivät varmasti ole ihan tuota mieltä.Neljännesvälierät Suomen kokoiselta maalta joka tapauksessa hieno suoritus.
Tarkoitatko Rüdigeriä?
Kroatia onkin ulkona.Tanskassa eivät varmasti ole ihan tuota mieltä.
Ja mitä tulee maan kokoon, niin esimerkiksi Kroatiassa on n. 3,9 miljoona asukasta.
Kieltämättä herättää hieman myötätuntoa, mutta huomenna vaan paremmalla jalalla ylös niin kyllä se siitä!Pakko myöntää, että on säälittävää kun joku pieni ihminen jaksaa itkeä.
Nyt jos Saksa tekisi maalin niin niillä olisi kolme maalia.Nyt jos Tanska tekisi maalin niin niillä oli yksi maali.
Nojoo, sillon kieltämättä vitutti. Mutta isossa kuvassa pidän Tanskaa silti sympaattisena futismaana, Tanskalaiset ihmiset ovat hyväntuulisia ja huolettomia, ja Kööpenhamina on erittäin kaunis kaupunki. Ja muutenkin olen yleensä aina altavastaajan puolella.Mulla ei. Viime kisoissa meni maku. Pelin jälkeen oli olo että on tämä hieno laji kun kummatkin fanit kunnioitti Erikseniä ja osoitti että on olemassa tärkeämpiä asioita kuin jalkapallo. Ja sit pelin jälkeen alkoi itku.
No mutta älä itke sitten. Ja ei siinä minusta ainakaan mitään säälittävää ole jos näyttää tunteensa, ei niitä pidä sisälleenkään padota. Ja tommosen itsesi väheksymisen lopetat myös heti, ja nyt selität meille juurta jaksaen ne vaparien lisämetrit millä tämä hieno laji saadaan pelastettua kadotukselta.Pakko myöntää, että on säälittävää kun joku pieni ihminen jaksaa itkeä.
1998 USA:n jääkiekkomaajoukkueelta voi kysyä konsulttiapua tuohon.Andersen kun menee turnauksen jälkeen himaansa, niin siellä on olohuoneen ikkuna rikottu, kaikki kaapit myllätty, lautaset ja lasit heitelty pitkin seiniä, vessaan jätetty hana valumaan vesivahingon arvoisesti ja makuuhuoneessa on ripulit sängyllä. Seinään on ruskealla tahrittu viesti ”Vituttaako hähähähä! T: VAR”