Ronald Araujo:
Marcos Alonso:
"Bitch please!"
Marcos Alonso:
"Bitch please!"
Jos johdonmukaisella tarkoitetaan sitä, että seura on säännönmukaisesti käyttänyt nykyiset ja tulevatkin rahansa huonosti scoutattuihin ja/tai ikääntyviin pelaajiin, niin en tarkoita, sillä oikein johdonmukaiselta vaikuttaa. Tuo järkevä on sitten taas vaikeampi juttu vääntää vitsiksi.Meinaatko @V-G- , ettei Barcelonan joukkueen rakentaminen ole ollut johdonmukaista ja järkevää, nimenomaan tulevaisuutta ajatellen?
Alle 5 vuotta ja pelaajan markkina-arvo huiteli sadassa miljoonassa. Nyt ehkä 10 % tuosta jäljellä. Ihmeellisesti kyllä kaverin taso romahti aivan täysin.Mites Dele Allilla menee Turkissa? No huonosti.
”Dele Alli performing ‘below expectations’, says Besiktas boss Senol Gunes, as Everton loanee sees dip in form at Turkish Super Lig club”
Besiktas boss offers frank assessment of Dele Alli during loan from Everton
Besiktas’ manager thinks Dele Alli could be playing much better in an honest assessment of the loan signing. In the summer, the midfielder was given a career lifeline in Turkey when sent ther…talksport.com
Silloin jollain menee huonosti, kun jopa pikkupojat onnistuvat vittuilemaan näin nasevasti.
Tämä on kyllä yksi viime vuosien parhaiten myytyjä ajatuksia koko jalkapalloilevassa maailmassa. Tätä Kloppin Liverpoolia on nostettu milloin kaikkien aikojen parhaaksi ja milloin ehdokkaaksi eniten jalkapalloa kehittäneeksi joukkueeksi. Pelaajistosta Hendersonia, van Dijkia, Salahia, Manea ja Alissonia on ehdotettu Valioliigan historian parhaaseen All Stars -joukkueeseen. Ja sitten on tämä tarina lukuisista pytyistä. Kaikesta tästä voi kysyä:Tarkoitetaanko tässä nyt niitä onnenkyyneliä, joita Klopp on vuodattanut useiden Poolissa voittamien pyttyjen jälkeen?
Hämärän peittoon jää myös se, miten tämä kaikki liittyy minun viestiini, jossa totesin vain Kloppin voittaneen Poolissa useita pokaaleja. En esimerkiksi pohtinut lainkaan, onko hänen saavutuksensa Poolissa kuinka merkittäviä. Joukkueen tasoon en myöskään ottanut kantaa.Tämä on kyllä yksi viime vuosien parhaiten myytyjä ajatuksia koko jalkapalloilevassa maailmassa. Tätä Kloppin Liverpoolia on nostettu milloin kaikkien aikojen parhaaksi ja milloin ehdokkaaksi eniten jalkapalloa kehittäneeksi joukkueeksi. Pelaajistosta Hendersonia, van Dijkia, Salahia, Manea ja Alissonia on ehdotettu Valioliigan historian parhaaseen All Stars -joukkueeseen. Ja sitten on tämä tarina lukuisista pytyistä. Kaikesta tästä voi kysyä:
Mmmitäh?
Klopp on voittanut tuolla yhden kutakin merkittävää pyttyä sekä sitten jonkin verran sälää. Hienoa toki, mutta ei lähellekään, siis ei edes sinnepäinkään niin paljon, kuin kaikesta ylistyksestä voisi tulkita. Yksi PL, yksi CL, yksi FA-cup ja yksi Carabao eivät todellakaan ole mitään aivan erityistä. Eli ihan sama kuvio kuin siinä, että Kloppon Pool ei ole lähellekään kaikkien aikojen parasta PL-joukkuetta, yksikään noista luetelluista ei kuulu All Stars-kokoonpanoon jne.
Se, miten ManU, joka on näiden Poolin "menestysvuosien" aikana sijoittunut kahdesti paremmin, liittyy Leeds-fanin postaamaan kuvaan jossa irvaillaan Kloppon kommenteille voitetun keskinäisen jälkeen, on hämärän peitossa.
Mistä nämä onnenkyyneleet tulivat tähän koko kuvioon? :D Klopp on voittanut yhtä monta mestaruutta kuin Blackburn, Leicester ja Phil Jones ja nyt hän vuodattaa onnenkyyneleitä Liverpoolin hävittyä Forestille ja Leedsille ja pudotettua enemmän pisteitä kuin on saanut."onnenkyyneleiden"
Johan se kerrottiin viestissä: Useista voitetuista pokaaleista. Monella muulla Valjun suurseurojen valmentajilla ei ole ollut samaan aikaan paljoa syytä onnenkyynelille.Mistä nämä onnenkyyneleet tulivat tähän koko kuvioon? :D Klopp on voittanut yhtä monta mestaruutta kuin Blackburn, Leicester ja Phil Jones ja nyt hän vuodattaa onnenkyyneleitä Liverpoolin hävittyä Forestille ja Leedsille ja pudotettua enemmän pisteitä kuin on saanut.
Ja minä taas argumentoin, että noita voitettuja pokaaleja ei todellisuudessa ole mitenkään erityisen montaa. Ei ainakaan niin, että ne tuntuisivat Kloppoa itseään juuri lämmittävän, kun vuodesta ja kaudesta toiseen hän on jatkuvasti valittamassa milloin mistäkin Villa Parkin ruohon pituudesta ja sen sellaisesta. Tähän sitten nostin sen huomion, että brittimediaa vaivaa aika rajusti tämä liverpoolilaisasiantuntijoiden eetos, jossa Klopp ja Pool nostetaan puolijumalan asemaan ilman todellista perustetta ja nyt sitten ollaan aika hiljaa ja yritetään kääntää huomio van Dijkista Martineziin (Souness ja Carragher) ja ties mihin muuhun (Danny Murphy, lol).Johan se kerrottiin viestissä: Useista voitetuista pokaaleista. Monella muulla Valjun suurseurojen valmentajilla ei ole ollut samaan aikaan paljoa syytä onnenkyynelille.
Pokaaleja on useita, ja joukkue on tainnut voittaa Kloppin aikana lähes kaiken mahdollisen: Valjun, CL:n, FA:n, Liiga cupin, EFL, FIFA Club World Cupin jne. Voisiko pokaaleja olla vielä enemmän? Tottakai, etenkin kun Klopp on vienyt Poolin mm. lisäksi kaksi kertaa CL:n finaaliin ja pariin otteeseen hävinnyt hyvin niukasti Valjun mestaruuden. Fakta kuitenkin on, että harva valmentaja ja Euroopan huippuseura on pystynyt samalla aikakaudella vastaaviin saavutuksiin. Tottakai niitäkin löytyy ja osin jopa kovempiakin saavutuksia saavuttaneita, kuten jengeistä City ja Real ja valmentajista Guardiola, Zidane ja Ancelotti.Ja minä taas argumentoin, että noita voitettuja pokaaleja ei todellisuudessa ole mitenkään erityisen montaa.
Tämä nyt on aikalailla turhanpäiväistä lässyttelyä. Lähes jokainen huippuvalmentaja nillittää milloin mistäkin yksityiskohdasta. Jos Klopp nillittää sun mielestä selkeesti muita valmentajia (esim. Guardiola, Conte, Arteta jne.) enemmän niin ok, olet oikeutettu näkemyykseesi. Itse en osaa sanoa.ä eikä kyllä edes juuri kiinnosta.Ei ainakaan niin, että ne tuntuisivat Kloppoa itseään juuri lämmittävän, kun vuodesta ja kaudesta toiseen hän on jatkuvasti valittamassa milloin mistäkin Villa Parkin ruohon pituudesta ja sen sellaisesta.
Ok, en ole seurannut Brittimediaa. Itse nostan Kloppin saavitukset, kuten voitetut useat pokaalit, CL-finaalipaikat ja kovat taistelut Cityn kanssa Valjun mestaruudesta korkealle. Klopp on nostanut valmennusryhmänsä ja seurajohdon kanssa Poolin silloisesta alisuorittajasta yhdeksi Euroopan kovimmista jengeistä ja pitänyt jengin huipulla vuosia. Esim. ManU:n, Spursin tai PSG:n kohdalla olemme huomanneet, kuinka vaikeaa se on. Mikään jumala tai edes puolijumala hänkään ei ole, kuten olemme esim. tällä kaudella nähneet. Lisäksi löytyy tottakai muitakin samaan aikaan kovia saavutuksia saavuttaneita valmentajia, kuten em. Guardiola ja Ancelotti. Silti, en näe mitään syytä millään tavalla myöskään vähätellä Kloppia.Tähän sitten nostin sen huomion, että brittimediaa vaivaa aika rajusti tämä liverpoolilaisasiantuntijoiden eetos, jossa Klopp ja Pool nostetaan puolijumalan asemaan ilman todellista perustetta ja nyt sitten ollaan aika hiljaa ja yritetään kääntää huomio van Dijkista Martineziin (Souness ja Carragher) ja ties mihin muuhun (Danny Murphy, lol).
Ööö...Kukahan tässä tarttui tosikkomaisesti takaisinvittuiluun? ManU-fani vittuilee ja sitten joku kuittailee takaisin niin johan lähtee taas viestirumba käyntiin.@Fordél Ei tässä nyt ollut muusta kyse kuin siitä, että tartuit tosikkomaisesti tuohon vittuiluun itkuista.
Ööö...Fanin? Kuka tässä on Poolin tai Kloppin fani?Mitään onnenkyyneleiden vuodatusta kannattaa tuskin liikaa mainostaa, vaikka ymmärränkin että se oli vähän tuollainen fanin defenssi.
Juu siis missään olosuhteessa ei pidä näitä Kloppin vääriä ylistyksiä painaa villaisella. En tiedä huomaatko sitä, mutta reagoit todella voimakkaasti Kloppin suuntaan heitettyihin herjoihin ja kritiikkiin. Kyllä noista onnenkyyneleistäkin paistoi sellainen tietty tärinä läpi ja jatkoviesteistäkin sai kuvan että siellä olisi ollut pelkkää ruusuilla tanssimista.ManU-fani vittuilee ja sitten joku kuittailee takaisin niin johan lähtee taas viestirumba käyntiin
Mitenkään tähän liittymättä, tässä Pool-median, josta osa edelleen pitää tämän kauden joukkuetta potentiaalisena top4-sijoittujana, analogia:
Siis mikä tossa nyt on taas "voimakasta reagointia"? Kuittasin vaan takaisin ManU-fanille, kuten olen kuittaillut ihan samalla tavalla täällä mm. Real- tai Barca-fanille. Sen jälkeen on sun kanssa keskustellut Kloppin saavutuksista ihan faktoihin perustuen. Ei nyt oikein aukea, että mikä tässä on ollut voimasta reagointia.Juu siis missään olosuhteessa ei pidä näitä Kloppin vääriä ylistyksiä painaa villaisella. En tiedä huomaatko sitä, mutta reagoit todella voimakkaasti Kloppin suuntaan heitettyihin herjoihin ja kritiikkiin.
Lueppa nyt ihan rauhassa, mitä on kirjoitettu sulle. Toin mm. esille, että pokaaleja olisi voinut olla enemmänkin, koska alla on myös finaalitappioita ja niukasti hävittyjä Valjun mestaruustaistoja. Lisäksi esim. tällä kaudella on ollut vaikeaa (eikä ole edes eka kerta Kloppin Pool-aikana). Eli ei, Kloppin aika on ollut kaikkea muuta kuin ruusuilla tanssimista. Tämän nyt luulisi olevan niin selvää meille huippufutista seuraaville, että sitä ei pitäisi joka kerta kerrata, mutta näköjään pitää, koska muuten on "fanipoika".Kyllä noista onnenkyyneleistäkin paistoi sellainen tietty tärinä läpi ja jatkoviesteistäkin sai kuvan että siellä olisi ollut pelkkää ruusuilla tanssimista.
Kuinka monennen kerran tää pitää sanoa: En fanita Kloppia tai Poolia. Enkä edes käyttäydy kuin Kloppin fani. Olen vain eri mieltä kanssasi tästä asiasta, mutta se ei tee tee musta vielä ko. herran fania. Jos fanittaisin jompaa kumpaa niin voisin sen tässä oikein kernaasti tunnustaa. Ei olisi minkäänlainen ongelma. Olisi itse asiassa hienoa fanittaa vaikka jotain seuraa tai vaikka sitten valmentajaa niin matsien katsominenkin tuntuisi jossain syvemmällä.Ja niin, en tiedä huomaatko sitä itse, mutta kyllä sinä Kloppia fanitat. Tai ainakin käyttäydyt kuten Kloppin fani. Mun puolestani ei tarvitse vastata :D
Nyt on kyllä yksi kaveri täysin väärässä seurassa kun puhutaan saavutuksista.mutta ihan samalla tavalla arvostan vaikka Carletton, Pepin tai ten Hagin saavutuksia.
Jostain syystä useammalle (todennäköisesti jopa enemmistölle) jalkapallokeskusteluun osallistuvista on jäänyt sellainen kuva. Mistäköhän se voisi johtua?Kuinka monennen kerran tää pitää sanoa: En fanita Kloppia tai Poolia.
Jostain syystä vain tunnut hyppäävän puskista loukkaantumaan Pool-kannattajien puolesta toistuvasti, kun seuraa kritisoidaan tai siitä heitetään leikkimielisesti jotain vitsiä. Jos loukkaantuisit samalla intohimolla esimerkiksi Unitedin puolesta, niin saisit olla päivittäin täällä kommentoimassa @mikko600 laittamia meemejä ja virheellisiä väittämiä.Ja ihan samalla tavalla väitän vastaan, jos joku kirjoittaa ten Hagista, Ancelotista, Xavista jne. jotain, josta en ole samaa mieltä.
En tiedä. Varmaan siitä, että kirjoitan Paljon Poolista (toki kirjoitan paljon myös ManU:sta, Barcasta jne.). Ihan samalla tavalla on käynyt Liiga-keskusteluissa, joissa olen olen ollut mm. Pelsujen fani, kun olen kirjoittanut aikanaan heidän asioista, niin risuja kuin ruusuja. Ja lätkän puolella sentään ilomielin totean, että kannatan Ilvestä ja KooKoota. Futiksen puolella mulla ei ole vastaavaa seuraa, jota kannattaisin tai fanittaisin. On vain Huuhkajat ja die Mannschaft.Jostain syystä useammalle (todennäköisesti jopa enemmistölle) jalkapallokeskusteluun osallistuvista on jäänyt sellainen kuva. Mistäköhän se voisi johtua?
Ensinnäkin, kerrotko mikä tässä on ollut multa loukkaantumista?Jostain syystä vain tunnut hyppäävän puskista loukkaantumaan Pool-kannattajien puolesta toistuvasti, kun seuraa kritisoidaan tai siitä heitetään leikkimielisesti jotain vitsiä. Jos loukkaantuisit samalla intohimolla esimerkiksi Unitedin puolesta, niin saisit olla päivittäin täällä kommentoimassa @mikko600 laittamia meemejä ja virheellisiä väittämiä.
Niin, tuossahan ei nyt verrattukaan saavutuksia. Arvostan sitä työtä, jota ten Hag teki Ajaxissa ja mitä hän siellä saavutti. Myös ManU:ssa pesti on lähtenyt alun vaikeuksien jälkeen vakuuttavasti liikkeelle. Siksi arvostan häntäkin valmentajana ja jos hänkin saa jotain aiheetonta scheissea niskaan niin mieluusti "hyppään puskista puolustamaan" häntäkin.Nyt on kyllä yksi kaveri täysin väärässä seurassa kun puhutaan saavutuksista.
Voisiko syynä olla esimerkiksi se, että SINÄ nostit jälleen kerran Unitedin mukaan keskusteluun, vaikka ainakaan itse en kirjoittanut siitä mitään? Jostain syystä sinulla oli tarve tulla vastaamaan yhteen hauskaan huumorikuvaan vittuilemalla Unitedille ja puolustelemalla Poolia, vaikka et kuitenkaan seuraa kannata.Kolmanneksi, miten tämä meneekin teidän ManU-fanien kanssa lopulta aina tähän kuka fanittaa mitäkin -keskusteluun ja henkilökohtaisten asioiden ruotimiseen sen sijaan, että keskustellaan itse aiheesta.
Voisiko syynä olla esimerkiksi se, että SINÄ nostit jälleen kerran Unitedin mukaan keskusteluun, vaikka ainakaan itse en kirjoittanut siitä mitään? Jostain syystä sinulla oli tarve tulla vastaamaan yhteen hauskaan huumorikuvaan vittuilemalla Unitedille ja puolustelemalla Poolia, vaikka et kuitenkaan seuraa kannata.
Kannattaa lukea, mitä tänne kirjoitetaan. Juurihan tuolla ylhäällä kirjoitinkin, että nostin ManU:n esiin ihan vain vittuiluna, koska pelin avasi ManU-fani. Jos se olisi tullut Spurs-fanilta, olisin vittuillut ihan samalla tavalla. Sen sijaan esim. City- tai Real-fanille en olisi voinut tuolla tavalla vittuilla, koska ko. seurat ovat menestyneet. Olisi pitänyt keksiä joku toinen aihe.Eikä tämä ole todellakaan ensimmäinen kerta. Olen joskus aiemmin myös kritisoinut melko kattavasti perustellen jotain Poolin toimintaa, minkä jälkeen olet myös ihan samalla tavalla nostanut Unitedin mukaan keskusteluun. En tiedä huomaatko sinä itse sitä, että nostat toistuvasti Unitedin mukaan keskusteluun, kun Poolista keskustellaan negatiivisen sävyyn tai siitä heitetään jotain vitsiä. Minä keksin tälle vain kaksi motiivia:
a) sinua harmittaa Poolin kritisointi (=olet joukkueen kannattaja) ja haluat vittuilla takaisin Unitedista (vaikka kritiikki Poolia kohtaan olisi aiheellista ja perusteltua)
b) nostat Unitedin mukaan keskusteluun provosointi/vänkäysmielessä
Mitäs jos itse lopettisit tuomasta esiin näitä henkilökohtaisia asiota ja keskustelisit itse asiasta tai vittuile sitten vaikka edes takaisin. Sut "tuntien" molemmat jutut hallitset erinomaisesti. Tällaista jauhantaa vaan ei jaksa kuukauden välein.Toki, jos syy on joku muu, niin se olisi mielenkiintoista kuulla, kun itse en ainakaan keksi muita syitä. Aiemmista kerroista viisastuneena omalta osaltani tämä keskustelu on kuitenkin tässä. Muuten me jauhettaisiin tästä samasta asiasta vielä viikon päästä ja käytän itse mieluummin aikani johonkin järkevämpään.
Olenko muuta väittänyt? Se johtuu siitä, että a) olen United-kannattaja ja b) halveksun ihmisoikeusrikoksia. Ne sinun motiivit edelleen kiinnostaisivat, mutta niitä tuskin saamme koskaan kuulla.Ja enpä kuule jaksa uskoa, ettet itse olisi sortunut vastaavaan eli nostanut jostain seurasta keskusteltaessa esiin toisen seuran. Veikkaanpa, että esim. @mikko600 kohdalla on sultakin saattanut nousta ManU-keskusteluissa joitain kertoja esiin Newcastle. Mutta voin toki olla täysin väärässä...