Jostain syystä useammalle (todennäköisesti jopa enemmistölle) jalkapallokeskusteluun osallistuvista on jäänyt sellainen kuva. Mistäköhän se voisi johtua?
En tiedä. Varmaan siitä, että kirjoitan Paljon Poolista (toki kirjoitan paljon myös ManU:sta, Barcasta jne.). Ihan samalla tavalla on käynyt Liiga-keskusteluissa, joissa olen olen ollut mm. Pelsujen fani, kun olen kirjoittanut aikanaan heidän asioista, niin risuja kuin ruusuja. Ja lätkän puolella sentään ilomielin totean, että kannatan Ilvestä ja KooKoota. Futiksen puolella mulla ei ole vastaavaa seuraa, jota kannattaisin tai fanittaisin. On vain Huuhkajat ja die Mannschaft.
Jostain syystä vain tunnut hyppäävän puskista loukkaantumaan Pool-kannattajien puolesta toistuvasti, kun seuraa kritisoidaan tai siitä heitetään leikkimielisesti jotain vitsiä. Jos loukkaantuisit samalla intohimolla esimerkiksi Unitedin puolesta, niin saisit olla päivittäin täällä kommentoimassa
@mikko600 laittamia meemejä ja virheellisiä väittämiä.
Ensinnäkin, kerrotko mikä tässä on ollut multa loukkaantumista?
Toiseksi, olen puolustellut mm.
@mikko600 vadtaan monesti myös ManU:a, joten sivalluksesi ei uppoa.
Kolmanneksi, miten tämä meneekin teidän ManU-fanien kanssa lopulta aina tähän kuka fanittaa mitäkin -keskusteluun ja henkilökohtaisten asioiden ruotimiseen sen sijaan, että keskustellaan itse aiheesta. Kettuilin takaisin ja sen jälkeen esitin näkemykseni Kloppista. Jos haluat kettuilla takaisin tai olet eri mieltä siitä, mitä olen kirjoittanut Kloppista, ole hyvä, keskustelen mielelläni. Sen sijaan en nyt sadatta kertaa jaksaisi vääntää jostain Pool- tai Klopp-faniudesta.
Monelle jotain seuraa fanittavalle näyttää olevan vaikeaa ymmärtää, että joku voi vain digata huippufutiksesta ilman, että fanittaa jotain seuraa. Ja jos on eri mieltä asiasta, se voi olla ihan muusta syystä kuin faniudesta, kuten siitä, että on ihan vain aidosti eri mieltä.
Raskaaaksi menee tämä keslustelu kanssanne. Kohta alan jo oikeasti loukkaantumaan.