Tässä on monta asiaa hienosti.
Tässä on monta asiaa hienosti.
Näytti olevan 2013.Minä vuonna tuo oli tehty?
Kuulemma viettää aina lomansa vuokraamalla pienen villan Itävallan Villachista. Siellä sitten istuu villahousut jalassa.Unai Emeryllä on tosiaan muuten nyt koko sarja kerättynä Aston Villa -pestin myötä, sillä taustalta löytyvät myös Villarreal ja Sevilla. Lisäksi Emeryllä on oma del Horno -pinssinsä, joka tuli siitä, että valmensi David Villaa joskus Valencia-aikoinaan.
Haluan korostaa että mun tykkäys oli semmoinen vihainen tykkäys.Kuulemma viettää aina lomansa vuokraamalla pienen villan Itävallan Villachista. Siellä sitten istuu villahousut jalassa.
(I'll get mi coat...)
Painetaan villaisella tämä.Haluan korostaa että mun tykkäys oli semmoinen vihainen tykkäys.
Heh, Jesse Marsch otti kyllä eilen tyylillä kaiken ilon irti viimr hetken voitto-osumasta ja Pool-voitosta. Tuskaista on toki ollut kun edeltävä voitto on yli reilun 2 kuukauden takaa elokuulta.
Paul Pogballa käy vähän paska tuuri (tai sitten musta magia on kääntynyt häntä vastaan). Kesken edellisestä vammasta kuntoutumisen on tullut uusi loukkaantuminen, joka pitää hänet sivussa ensi vuoteen. Qatarin jalkapalloilutapahtuma jää siis häneltä väliin.
Paul Pogballa käy vähän paska tuuri (tai sitten musta magia on kääntynyt häntä vastaan). Kesken edellisestä vammasta kuntoutumisen on tullut uusi loukkaantuminen, joka pitää hänet sivussa ensi vuoteen. Qatarin jalkapalloilutapahtuma jää siis häneltä väliin.
No mutta eiköhän tuo Qatariin pääse, kuka sitä vammojaan Euroopassa nykyään kuntouttaa. Toki jos joku hyvä NBA-matsi niin saattaa olla Miamissakin.Muistikuvien mukaan ei ole suinkaan ensimmäinen kerta Pogban uralla kun uusi loukkaantuminen on tullut kesken edellisen kuntoutuksen. Ihmetyttää melkoisen kovasti.
Ajattele positiivisen kautta: United ei sentään joutunut maksamaan Juvelle mitään tästä siirrosta, vaan torinolaiset ottivat ongelman ilmaiseksi.Pitikö edes tulla muistuttamaan, että tuollainen jalkapalloilijankuvatus on meillä joskus pelannut...