No tossa oli sulle just äsken pysäytyskuva, minkä perusteella paitsioliputus olisi ollut räikeä tuomarivirhe.Melkoisen "ansaittu ja arvokas" mestaruus, jos se tulee tällaisella räikeällä liigan avustuksella.
No tossa oli sulle just äsken pysäytyskuva, minkä perusteella paitsioliputus olisi ollut räikeä tuomarivirhe.Melkoisen "ansaittu ja arvokas" mestaruus, jos se tulee tällaisella räikeällä liigan avustuksella.
Melkoisen "ansaittu ja arvokas" mestaruus, jos se tulee tällaisella räikeällä liigan avustuksella.
Joo, onhan siitä tulevana keväänä jo 30 vuotta aikaa. Sarjan nimikin ehtinyt tässä välissä vaihtua.
Pitkässä juoksussa tuomiot menevät ihan varmasti tasan, joten pysy nyt housuissasi.Melkoisen "ansaittu ja arvokas" mestaruus, jos se tulee tällaisella räikeällä liigan avustuksella.
Pitkässä juoksussa tuomiot menevät ihan varmasti tasan, joten pysy nyt housuissasi.
Pitäisikö tämä muokata vielä muotoon "kuka tahansa vierailee Old Traffordilla"? On se vain kumma, kun sekä tuomarilinja että VAR on aina saman joukkueen puolella.Paitsi ilmeisesti silloin kuin Liverpool vierailee Old Traffordilla :)
Mä luulin, että peli on vasta perjantaina. Eli nytkö me ollaan sitten vihdoin varmasti kisoissa? Vai vieläkö aina vaarallinen Liechtenstein nousee tasoihin?Maali hyväksytään ja Suomi 3-1 johtoon
Mä luulin, että peli on vasta perjantaina. Eli nytkö me ollaan sitten vihdoin varmasti kisoissa? Vai vieläkö aina vaarallinen Liechtenstein nousee tasoihin?
Maailman paras pelasti kulmaksi.
Melkoisen "ansaittu ja arvokas" mestaruus, jos se tulee tällaisella räikeällä liigan avustuksella.
Aivan hinnaton kommentti ottaen huomioon että tämä jätkä kannattaa Barcaa.
Mä luulin, että peli on vasta perjantaina. Eli nytkö me ollaan sitten vihdoin varmasti kisoissa? Vai vieläkö aina vaarallinen Liechtenstein nousee tasoihin?
Ja Kanadaa.