Maailman paras pelasti kulmaksi.
Melkoisen "ansaittu ja arvokas" mestaruus, jos se tulee tällaisella räikeällä liigan avustuksella.
Aivan hinnaton kommentti ottaen huomioon että tämä jätkä kannattaa Barcaa.
Mä luulin, että peli on vasta perjantaina. Eli nytkö me ollaan sitten vihdoin varmasti kisoissa? Vai vieläkö aina vaarallinen Liechtenstein nousee tasoihin?
Ja Kanadaa.
Otan tän henkilökohtaisena hyökkäyksenä.Mahtaa olla ihana elämä kun menestystä tulee solkenaan
Hauskaa kuinka City on rahajengi ja niiden kakkostoppari Stones on heikompi kuin Liverpoolin nelostoppari Lovren.
Sekin on kans hauskaa kuin City jää liiganeloseks, jossei jopa Arsenal mene ohi (uudella managerilla tietty)
Ketäs mä provosoin kun ei täällä yhtään City fania taida olla, muutenkin olin kyllä Cityn puolella tässä pelissäPitää kyllä myöntää että paskoja provoja täällä näkee usein. Jätkä ei edes niitä osaa.
Joo, saanut kyllä kaksi kättä AA tässä pelissä anteeksi. Miten voi tuon tason ammattilainen peittää noin, että kädet heiluu missä sattuuTAA on ilmeisesti vanha käsipalloilija.
Se on sama meneekö sun oikeustajuun, mutta nykysäännöillä toi on pilkku. Naurettavaa ettei edes tarkistettu.Ei mene minunkaan oikeustajuun, jos metristä päätät vetää käteen (anteeksi) ja aina olisi pilkku, vaikka käsi vain roikkuu mukana. Ne on sitten eri asia, kun leikit käsipallomaalivahtia äksänä.
Herää kysymys, ketä nykysäännöt oikeasti palvelevat. EI ainakaan pelaajia, katsojia tai fiksuja ihmisiä.Se on sama meneekö sun oikeustajuun, mutta nykysäännöillä toi on pilkku. Naurettavaa ettei edes tarkistettu.
Herää kysymys, ketä nykysäännöt oikeasti palvelevat. EI ainakaan pelaajia, katsojia tai fiksuja ihmisiä.
No ei ainakaan tällä hetkellä ketään, kun selvästi vaihtelee aina pelin mukaan niiden tulkinta...Herää kysymys, ketä nykysäännöt oikeasti palvelevat. EI ainakaan pelaajia, katsojia tai fiksuja ihmisiä.