Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 138 746
  • 122 262

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Älkää olko noin negatiivisia ja aggressiivisia. Peace ja love hei.

Minulla ei elämässäni ole näissä saarten matseissa suosikkia, mutta onhan tuo nyt käsittämätöntä ettei ET noista kumpaakaan tarkastanut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minulla ei elämässäni ole näissä saarten matseissa suosikkia, mutta onhan tuo nyt käsittämätöntä ettei ET noista kumpaakaan tarkastanut.
Mä oon pihalla noista, kuten monesta muustakin asiasta, mutta eikös sotahuone heitä tuomarin nappiin kuiskutuksia, jos on aihetta mennä katsomaan tarkemmin.
 

valkeaori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
On kyllä aivan isät vastaan pojat -ottelu. City on henkisesti hyvin paljon jäljessä Poolia, joka pelaa todella itsevarmasti. Cityn verkosta taidetaan kaivaa palloa vielä useaan otteeseen tänään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kevät on vielä tulossa. On se ennekin näyttänyt hyvältä vielä marraskuussa.
Mulla on elinaikaa vielä sen verran, että kyllä se sieltä tulee. Mä jaksan odottaa. Ikääkin kyllä sen verran, että muistan ne 70-luvun mestaruudetkin.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Melkoisen "ansaittu ja arvokas" mestaruus, jos se tulee tällaisella räikeällä liigan avustuksella.
No tossa oli sulle just äsken pysäytyskuva, minkä perusteella paitsioliputus olisi ollut räikeä tuomarivirhe.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, onhan siitä tulevana keväänä jo 30 vuotta aikaa. Sarjan nimikin ehtinyt tässä välissä vaihtua.

Kyllä - samaisen 30 vuoden aikana on aika monen joukkueen omistuspohjakin vaihtunut; monen osalta jopa siten, että omistuspohjan vaihdos on vahvistanut sidettä joukkueen historiaan ja brittiläiseen yhteiskuntaan.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kyllähän Cityn kairaaminen tähän kohtaan maistuu. Sterling on kyllä hauska poika, napsahtaa vielä tänään.
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Pool vie ja ManC:n pelaajat vikisee, tosin lähellä joukkuekavereilleen.

Kävikö nyt vaihteeksi niin, että @VilleLeino :n mainitsema "päivän selvä paitsio maali" ei siis ollut lähelläkään paitsiota?

Yllättyneet alla:
 

Barney

Jäsen
Paitsi ilmeisesti silloin kuin Liverpool vierailee Old Traffordilla :)
Pitäisikö tämä muokata vielä muotoon "kuka tahansa vierailee Old Traffordilla"? On se vain kumma, kun sekä tuomarilinja että VAR on aina saman joukkueen puolella.
 

valkeaori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
City on ollut kyllä tällä kaudella edellisiäkin hauraampi. Toki puolustuksesta on ollut tärkeitä pelaajiakin poissa paljon, mutta onhan tuo puolustuspelaaminen vaan kovin usein todella heikkotasoista, ja kova prässi tuottaa heille melkoisesti harmaita hiuksia.

Liverpool on uskomattoman vakuuttava ja jatkaessaan toisella puoliajalla samaan tahtiin, ainakin City alkaa olemaan pudotettu mestaruusjunasta, sillä heille on tulossa vielä useita pistemenetyksiä pitkin talvea.
 

Barney

Jäsen
Maali hyväksytään ja Suomi 3-1 johtoon
Mä luulin, että peli on vasta perjantaina. Eli nytkö me ollaan sitten vihdoin varmasti kisoissa? Vai vieläkö aina vaarallinen Liechtenstein nousee tasoihin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös