Kädellä pelasi City ennen Trentiä.Nyt jäi kyllä päivän selvä pilkku viheltämättä Citylle. VAR:ssa tilausta silmälaseille.
Michael Jackson?Mitäyhteistä on Tottenhamilla ja Liverpoolilla
Sulla on värilasit.Nimenomaan ei pelannut, vaan se siihen pomppasi. Poolin pelaaja taas teki itsestään selkeästi isomman. Onko näillä enää merkitystä vai onko säännöt muuttuneet?
Var suosii selvästi joukkueita jotka eivät ole voittaneet mitään Englannissa hetkeen ;)Ja nyt päivän selvä paitsio maali hyväksytään. Näköjään Englannissa päätetty antaa mestaruus Poolille.
Ja nyt päivän selvä paitsio maali hyväksytään. Näköjään Englannissa päätetty antaa mestaruus Poolille.
Ei pitäisi VAR-aikakaudella, mutta ei se näköjään korruptuneita liigoja estä.Joskus tällainenkin ihme saattaa tapahtua?
Var suosii selvästi joukkueita jotka eivät ole voittaneet mitään Englannissa hetkeen ;)
Kirjoita mieluummin se kuin ne. Spurs ei tule mitään seuraavaankaan 30-vuoteen mitään voittamaan. Pool tosiaan eri juttu siinä määrinVaikka ymmärrän viestin merkityksen ja itsestäänselvyyksiä ei pitäisi kirjoitella - mites ne joukkueet, jotka ovat lähiaikoina voittaneet Euroopassa jotain?
Koska on ”uuden sukupolven” huipputuomari, josta toivotaan jotain uutta Clattenburgia tai WebbiäMinkähän takia tämä Oliver pääsee vislaamaan järjestäen nämä isommat pelit?
Kahden maalin johdon tarvitsi Liverpool ennen kuin joukkueen kannattajat uskaltautuivat ilmaantumaan paikalle. Onko tämä sitä häviämisen pelkoa?
Kahden maalin johdon tarvitsi Liverpool ennen kuin joukkueen kannattajat uskaltautuivat ilmaantumaan paikalle. Onko tämä sitä häviämisen pelkoa?
Älkää olko noin negatiivisia ja aggressiivisia. Peace ja love hei.
Mä oon pihalla noista, kuten monesta muustakin asiasta, mutta eikös sotahuone heitä tuomarin nappiin kuiskutuksia, jos on aihetta mennä katsomaan tarkemmin.Minulla ei elämässäni ole näissä saarten matseissa suosikkia, mutta onhan tuo nyt käsittämätöntä ettei ET noista kumpaakaan tarkastanut.