Jalkapallo – liveseuranta

• 6 594 152
  • 128 698

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kyllä onnistuu Liverpoolilta kaikki - silti en usko, että peli on vielä ohi. Liverpoolin puolustuspelaamisessa on viime viikkoina ollut havaittavissa hienoista tason laskua ja City on laadukas joukkue.

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Ja nyt päivän selvä paitsio maali hyväksytään. Näköjään Englannissa päätetty antaa mestaruus Poolille.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Kahden maalin johdon tarvitsi Liverpool ennen kuin joukkueen kannattajat uskaltautuivat ilmaantumaan paikalle. Onko tämä sitä häviämisen pelkoa?

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Älkää olko noin negatiivisia ja aggressiivisia. Peace ja love hei.

Minulla ei elämässäni ole näissä saarten matseissa suosikkia, mutta onhan tuo nyt käsittämätöntä ettei ET noista kumpaakaan tarkastanut.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minulla ei elämässäni ole näissä saarten matseissa suosikkia, mutta onhan tuo nyt käsittämätöntä ettei ET noista kumpaakaan tarkastanut.
Mä oon pihalla noista, kuten monesta muustakin asiasta, mutta eikös sotahuone heitä tuomarin nappiin kuiskutuksia, jos on aihetta mennä katsomaan tarkemmin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy