Viestin lähetti Herra Tuomari
Olen sitä mieltä tästä kahvausjutusta, että Lehkonen osoitti ettei aktiivisella ja viihdyttävällä kiekonpeluulla menestytä. Ainakin meikäläinen viihtyy paremmin hallissa kun voittoja ja menestystä vaan tulee (mistä Ikan aikana ei saatu paljon nauttia). Ne cheerleaderit sinne on hommattu viihdyttämään yleisöä, jos jotakin tämä kahvakiekko alkaa v****taa!
Naulan kantaan. Voisiko tätä asiaa itse keskeisemmin lähestyä.
Tottakai jokainen meistä varmasti viihtyy hallissa kunhan oma joukkue voittaa. Mutta mitä tehdään sitten kun kaikki joukkueet ottavat tämän ns voittavan joukkueen pelityylin omakseen? Silloinkin toki voidaan sanoa viihtyvämme peleissä kun oma joukkue vaan painii paremmin kuin muut.
Miksi kuitenkaan jääkiekkoa pitäisi muuttaa painiksi? Eikö säännötkin sen jo kiellä?
Ottamatta sen enempää kantaa siihen kahvaako Lukko näillä nykyisillä opeilla vai ei, niin ainakin Rautakorven näköinen tyyli on viimevuosina muistuttanut painimista. Millään muulla pelityylillä Rautakorvella ei ainakaan minun tietojeni mukaan ole minkäänlaisia meriittejä. Toki Tappara oli esimerkiksi viime vuonna loistava kiekollinen joukkue. Todella vaarallinen ja juonikas hyökkäyspäässä. Sitähän kukaan ei ole varmasti yrittänytkään kiistääkkään.
Miksi raumalaiset muuten uskotte Jukan nostavan joukkuettanne tällä kaudella tai tulevaisuudessakaan ylemmäksi sarjataulukossa, jos Jukka ei tuo tuota samaista pelityyliä Lukkoon? Kysynkin uudestaan, millä muulla tyylillä Rautakorpi on koskaan saavuttanut mitään?
Ja jos todella tarjoat vaihtoehtoa noista cheerleadereistä niin p......ele!
Minä ainakin olen menossa jäähalliin katsomaan nimenomaan jääkiekkoa. En painia, enkä ämmiä. Jos paini alkaa kiinnostamaan niin menen molskin ääreen sitä katsomaan. Jos taas naiset kiinnostaa en maksa siitä ilosta kiekkopelin lipun hintaa. Maailmahan on täynnä naisia ;)
Korostan että en ole nähnyt Lukon kahvaavan mitenkään erityisesti ainakaan vielä, mutta olempa hieman huono arvioimaan niitä kun en niitä juuri ole edes nähnyt. Sen sijaan olen viimevuosina nähnyt hyvinkin paljon Rautakorven vastustajan vaihtoaitioss ja silloin peli on yleensä ollut aika roikkumista.