Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat & lieveilmiö liveseurantaketju 6.12.2015

  • 69 124
  • 634

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Illan yksi parhaista anneista oli kyllä kun haastateltiin, oliko Yle FEM puolella, Michael Wideniusta (mySQL). Toimittaja kysyi Widenukselta paljonko hän tekee töitä viikossa (tjsp), johon Widenius toteaa että 80 tuntia viikossa. Toimittajan vilpitön "MItä?"-reaktio oli kyllä herkkua, johon Widenius totesi lakonisesti olevan yrittäjä ja tekee töitä viikonloppuna, suunnittelee viikkoa jne.

Tätä lisää Suomeen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Juu, eipä lopulta juuri katsottavaa näissä Linnan jatkoissa. Juha Tapio on täysin yhdentekevää musiikkia. HMV... Taitaa mennä Netflix päälle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Millä ihmeen meriiteillä Waltteri Torikka heiluu tuolla? Cover-levyllä? Mitä vittua?

Onhan Torikka Suomen lupaavimpia uuden polven oopperalaulajia... Tosin olen itsekin sitä mieltä, että kevyen musan tulkinta tänään oli aika kehnoa.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tämä on jo jotain! En tiennyt, että Robinia aikuiset - varsinkaan miehet kuuntelee. Et varmaan selvinpäin kuitenkaan kännissä Robinia kuuntelisi?

Olen itsekkin baarissa parille naisihmiselle sanonut kuuntelevani. Ole nyt tarkkana.
 
Viimeksi muokattu:
Millä ihmeen meriiteillä Waltteri Torikka heiluu tuolla? Cover-levyllä? Mitä vittua?
Onhan sillä levyllä tosiaan yksi oma biisi. Toki klassiset laulajat levyttävätkin pääasiassa muiden tekemiä lauluja. Torikalla on oopperatausta, mutta on siirtynyt kaupallisempaan tyyliin. Voitti maikkarin Tähdet, tähdet -hupailukisan ja on muutenkin pitänyt itseään jonkin verran esillä eri medioissa viime aikoina. Ja epäilemättä häntä on myös pidetty esillä, onhan hän melko karismaattinen kaveri, jolla on ihan hyvä ääni. Mutta vastauksena kysymykseen, ei kai hänellä mitään kovin kummoisia musiikillisia meriittejä ole, miksi olisi paikkansa tuolla ansainnut.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onhan Torikka Suomen lupaavimpia uuden polven oopperalaulajia... Tosin olen itsekin sitä mieltä, että kevyen musan tulkinta tänään oli aika kehnoa.

Itse olen käsittänyt että klassisissa piireissä tuollaisia viihdeskaboja pidetään kovina iskuina uran uskottavuudelle. Torikan viihteellinen cover-lätty ei varmastikaan hälvennä tätä kuvaa. Itselläni löytyy siis kyseisen genren artisti hyvin läheltä.
 

Jeffrey

Jäsen
En varmaankaan, mutta en mä poiskaan käännä jos radiosta vaikka kuuluu. Sanotaanko että en itse laittaisi soimaan, mutta ei mua haittaa jos jossain soi ja kyllähän sitä siinä kuuntelee.

Sekä Robinissa että Tuiskussa on se hyvä puoli, että molemmat ovat varsin taitavia laulajia, vaikka siitä musiikista ei pitäisikään. Näiden jätkien diggailussa on jotain samaa, kun siinä että diggailisi salaa naapuriseuraa, kun se pelaa niin loistavaa kiekkoa.
 
Itse olen käsittänyt että klassisissa piireissä tuollaisia viihdeskaboja pidetään kovina iskuina uran uskottavuudelle. Torikan viihteellinen cover-lätty ei varmastikaan hälvennä tätä kuvaa. Itselläni löytyy siis kyseisen genren artisti hyvin läheltä.
Sanotaanko, että jos Torikka näyttäisi vaikka Matti Salmiselta tai Mika Pohjoselta, niin tuskin olisi tänään esiintynyt Linnan jatkoilla. Tai ollut koko juhlissa mukana.
 

ipaz

Jäsen
Niin, hevarithan on pääosin loistavaa porukkaa.

Tämä on helppo allekirjoittaa. Ihan sama missä hevifestareilla pyörii, niin meno on pääosin rentoa ja porukka "veljiä" keskenään. Henk.koht. tämä tuli parhaiten esiin viime kesänä Saksassa Wackenin vesisateessa ja mutahelvetissä, jossa pitkätukat jeesasivat toinen toisiaan kun luonnonvoimat pisti vastaan. Hevareilla on hyvä sydän. Ja Lauri Porra on muuten huikean taitava ja arvostettu muusikko ihan hevipiirien ulkopuolellakin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mitä propagandaa toi nyt on? Vai tuottaako teikäläisten assyrialaisen savenvalannan maisterit joskus jotain lisäarvoa?

Minä valan savea ainoastaan vessanpyttyyn, sinä puolestani voit ryömiä sinne koloon mistä nousitkin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Itse olen käsittänyt että klassisissa piireissä tuollaisia viihdeskaboja pidetään kovina iskuina uran uskottavuudelle. Torikan viihteellinen cover-lätty ei varmastikaan hälvennä tätä kuvaa. Itselläni löytyy siis kyseisen genren artisti hyvin läheltä.

No joo, mulla on kyllä sellainen fiilis Torikasta, että viihdejututkaan eivät ole haitanneet ainakaan toistaiseksi. Klasarin puolella seksi myy siinä missä popinkin puolella, aina oopperassa käydessäni ovat etenkin naiset Torikasta ihan innoissaan.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Suomessa sunkaltaiset julkisen puolen elätit voi soittaa suuta täällä sen vuoksi että teitä ei ollut montaakaan 75 vuotta sitten. Myös teidän vasemmistoluusereiden laiskuus on hyvä asia siitä ettei pahempaa vahinkoa tänään sattunut.

Sää lienet niin nuori koltiainen, ettet yhtään ohiammuttua ole henkilökohtaisesti edes tuntenut, saati sen ensimmäisen kapinan osallistujaa. Minä olen ja ne tarinat joita tänäänkin mehustelevat, kuullut paikallaolleiden suusta. Se, että sinun kaltaisesi sieluttomat öykkärit rakentelee jotain poliittista agendaa heidän muistoaan raiskaten ja sillä ansiotta ratsastaen mahdollistettiin silloin aikoinaan uhrilla, joita sinä ja kaltaisesi ei koskaan kykene antamaan. Kyllä, on minulla joskus ollut kovat ajat ja apua olen tarvinnut, vaan kiitos sen avun, niin paljon mannaa olen yhteiseen laariin vuosien saatossa kantanut, että sinunkin kaltaisesi voi täällä leuhkia olevansa joku , jolla on varaa kenenkään asioista mitään kantaa ottaa.

Kertakaikkiaan koomiselta tuntuu tässä tuntuu se, että kun ilmaisin tyytyväisyyteni, ettei kummempaa tuosta verihurmeisesta fantasialarppauksesta, jota täälläkin useiden nikkien voimalla heruteltiin, tullutkaan mitään. Tyytyväinen olin siksi, kuten kerroinkin, että kun tuolla maailmalla on joutunut sivustakatsojana todistamaan, mitä se on, kun ihmiset ovat oikeasti raivoissaan, kun yhteiskunnissa on tapahtunut voimakas polarisoituminen ja kyky keskustella ja sopia, tai oikeastaan keskinäinen kunnioitus, on tyystin kadonnut. Yleensä sen juuret löytyy juuri siitä lässytyksestä, mitä täälläkin joutuu sivukaupalla lukemaan, jos vapaan puolelle erehtyy.

Nämä larppaajat kun eivät oikeasti käsitä, mitä se todellisuudessa on, kun joku ampuu kohti kovilla ja yrität siksakkia pakoon, odottaen milloin osuu tai miltä tuntuu katsella piipun väärältä puolelta ja odottaa, josko toinen pää päättää, että päivät on sitten sun osalta tässä. Kun niitä on oikeasti joutunut kokemaan elämässään, toivoo, ettei se paska osu kenellekään muullekaan missään, sillä sen turhuuden tajuaa kyllä kirkkaasti tuossa tilanteessa.

Tämä syvällisen koominen vasemmistolaisuus on sitten paljastava kortti, onko siellä korvien välissä edes haisevia villasukia. Minä kun olen luetun ymmärrykselläni päässyt johtopäätelmään, että tänäiset larppaajat olisivat lopulta anarkisteja. Jos kykyä ei ole erottaa näiden kahden, anarkistien ja vasemmistolaisten, aatteen perusdogmeja toisistaan, olisi viisainta siellä päässä ihan lopettaa ihmisten kiusaaminen ja syodä näppiksensä häpeästä niiskuttaen, muuta ei kertakaikkiaan ansaitse, kun perusteet osallitumisesta keskustelupalstalle puuttuvat. Vapaasti saat kuvitella minun olevan vasemmistolainen, tai mitä ikinä nyt onnistut keksimäänkään, minä päättelen tuon osaamisen perusteella sinun olevan pelkästään tyhmä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
@sampio pääsi lavalle.
Eih, taasen. Jossain määrin sukulaissieluksi koen JT:n mutta fyysisesti aika kaukana olen tummana, partaisena ja suht rotevana jamppana. Kitaraa osaan kyllä soittaa, mutten lähtisi viivalle Tapion kanssa.
 
Kun kuulin tämän Chisun biisin radiosta ensimmäisen kerran, ihmettelin miksi siihen on tehty vain taustalaulut.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuskimpa Lokomollakaan olet hitsarina. Itse veikkaisin että oy Suomi ab maksaa sunkin "liksasi".

Sinä voit veikata mitä lystäät, olen ollut nettomaksaja koko aikuisen ikäni enkä siitä valita. Kateellisia en ole koskaan ymmärtänyt.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Sata salamia, featuring V.Rosti.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Millä ihmeen meriiteillä Waltteri Torikka heiluu tuolla? Cover-levyllä? Mitä vittua?

En tiedä olenko ainoa mutta minulle tuli ensimmäisenä mieleen kysymys "kuka vittu on Waltteri Torikka". Ehkä en seuraa skeneä tarpeeksi. Ketjun perusteella joku oopperalaulaja.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Teukka Salama iskee tulta, ja koko Anaheim räjähtää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös