Suomessa sunkaltaiset julkisen puolen elätit voi soittaa suuta täällä sen vuoksi että teitä ei ollut montaakaan 75 vuotta sitten. Myös teidän vasemmistoluusereiden laiskuus on hyvä asia siitä ettei pahempaa vahinkoa tänään sattunut.
Sää lienet niin nuori koltiainen, ettet yhtään ohiammuttua ole henkilökohtaisesti edes tuntenut, saati sen ensimmäisen kapinan osallistujaa. Minä olen ja ne tarinat joita tänäänkin mehustelevat, kuullut paikallaolleiden suusta. Se, että sinun kaltaisesi sieluttomat öykkärit rakentelee jotain poliittista agendaa heidän muistoaan raiskaten ja sillä ansiotta ratsastaen mahdollistettiin silloin aikoinaan uhrilla, joita sinä ja kaltaisesi ei koskaan kykene antamaan. Kyllä, on minulla joskus ollut kovat ajat ja apua olen tarvinnut, vaan kiitos sen avun, niin paljon mannaa olen yhteiseen laariin vuosien saatossa kantanut, että sinunkin kaltaisesi voi täällä leuhkia olevansa joku , jolla on varaa kenenkään asioista mitään kantaa ottaa.
Kertakaikkiaan koomiselta tuntuu tässä tuntuu se, että kun ilmaisin tyytyväisyyteni, ettei kummempaa tuosta verihurmeisesta fantasialarppauksesta, jota täälläkin useiden nikkien voimalla heruteltiin, tullutkaan mitään. Tyytyväinen olin siksi, kuten kerroinkin, että kun tuolla maailmalla on joutunut sivustakatsojana todistamaan, mitä se on, kun ihmiset ovat oikeasti raivoissaan, kun yhteiskunnissa on tapahtunut voimakas polarisoituminen ja kyky keskustella ja sopia, tai oikeastaan keskinäinen kunnioitus, on tyystin kadonnut. Yleensä sen juuret löytyy juuri siitä lässytyksestä, mitä täälläkin joutuu sivukaupalla lukemaan, jos vapaan puolelle erehtyy.
Nämä larppaajat kun eivät oikeasti käsitä, mitä se todellisuudessa on, kun joku ampuu kohti kovilla ja yrität siksakkia pakoon, odottaen milloin osuu tai miltä tuntuu katsella piipun väärältä puolelta ja odottaa, josko toinen pää päättää, että päivät on sitten sun osalta tässä. Kun niitä on oikeasti joutunut kokemaan elämässään, toivoo, ettei se paska osu kenellekään muullekaan missään, sillä sen turhuuden tajuaa kyllä kirkkaasti tuossa tilanteessa.
Tämä syvällisen koominen vasemmistolaisuus on sitten paljastava kortti, onko siellä korvien välissä edes haisevia villasukia. Minä kun olen luetun ymmärrykselläni päässyt johtopäätelmään, että tänäiset larppaajat olisivat lopulta anarkisteja. Jos kykyä ei ole erottaa näiden kahden, anarkistien ja vasemmistolaisten, aatteen perusdogmeja toisistaan, olisi viisainta siellä päässä ihan lopettaa ihmisten kiusaaminen ja syodä näppiksensä häpeästä niiskuttaen, muuta ei kertakaikkiaan ansaitse, kun perusteet osallitumisesta keskustelupalstalle puuttuvat. Vapaasti saat kuvitella minun olevan vasemmistolainen, tai mitä ikinä nyt onnistut keksimäänkään, minä päättelen tuon osaamisen perusteella sinun olevan pelkästään tyhmä.