Pakko olla nörtti jos meinaa ymmärtää mistä lauletaan.Kyllä suomalaiset hevarit vaan on nörttejä :D Huikeaa!
Eihän toi mikään Isis-look ole, vaan nykyhipsteri. Nuo parrat on noloja noin feminiineillä tyypeillä.Saako kukaan muu ISIS-viboja tästä laulavasta partaveikosta? Musta lippu käteen ja kukaan ei arvaisi että kyseessä on joku suomalainen artisti.
Mitä propagandaa toi nyt on? Vai tuottaako teikäläisten assyrialaisen savenvalannan maisterit joskus jotain lisäarvoa?Voi hyvä isä, lakkaa nyt jo propagoimasta.
Johtunee siitä, että Antti Tuisku ei enää ole varsinaisesti teinien musaa - yhtäkkiä sitä kuunteleekin vanhemmat ihmiset. Ehkä kasvanut "faniensa mukana"? Toisaalta myönsi että jossain vaiheessa meni itselläkin överiksi, mutta silti ollut aina julkisuudessa erittäin positiivinen persoona. Musiikista en periaatteessa ennen ole perustanut, mutta uusi tekele on jopa todella hyvä pop-levy.Ihan samaa mieltä täällä! Tosin Tuiskusta mä en ole vielä ihan vakuuttunut. Tämä varmasti johtuu siitä, että Antti vetää monenmonta asiaa senverta "överiksi". En haluaisi, että lapset ihannoisi sitä överiksi vetämistä, vaan nimenomaan positiivista ja värikästä persoonaa. Hienonhieno raja, mutta raja kuitenkin.
Tuli vähän Talent Suomi -tunnelmaa tähänkin jäykistelyyn.Onkohan Sami Sykkö ja Jarkko Valtee ylivoimaisesti ärsyttävimmät tv-kasvot koskaan ikinä missään?
Kuuntelee Robiniakin. Eilenkin jätkien kanssa kun kiskottiin keppanaa niin kuunneltiin Robinia välillä. Yö kuuluu meille -biisi on hyvä kun lähdetään jätkäporukalla baariin. :DJohtunee siitä, että Antti Tuisku ei enää ole varsinaisesti teinien musaa - yhtäkkiä sitä kuunteleekin vanhemmat ihmiset.
Totta. Useinhan ne on hiljaisia pitkätukkaisia poikia, jotka alkaa soitella kitaraa. "Coolit jätkät" pelaa lätkää.Pakko olla nörtti jos meinaa ymmärtää mistä lauletaan.
Tämän kyllä huomasi armeijassa kotiutumispäivänä, kun parhaat tyypit vetivät ylleen nahkaa ja niittejä.Niin, hevarithan on pääosin loistavaa porukkaa.
Veli taitaa olla, niin paljon samaa näköä.Onko Juha Tapio Kari Tapion poika?
Tämä on jo jotain! En tiennyt, että Robinia aikuiset - varsinkaan miehet kuuntelee. Et varmaan selvinpäin kuitenkaan kännissä Robinia kuuntelisi?Kuuntelee Robiniakin. Eilenkin jätkien kanssa kun kiskottiin keppanaa niin kuunneltiin Robinia välillä. Yö kuuluu meille -biisi on hyvä kun lähdetään jätkäporukalla baariin. :D
En varmaankaan, mutta en mä poiskaan käännä jos radiosta vaikka kuuluu. Sanotaanko että en itse laittaisi soimaan, mutta ei mua haittaa jos jossain soi ja kyllähän sitä siinä kuuntelee.Tämä on jo jotain! En tiennyt, että Robinia aikuiset - varsinkaan miehet kuuntelee. Et varmaan selvinpäin kuitenkaan kännissä Robinia kuuntelisi?
Niin, hevarithan on pääosin loistavaa porukkaa.