Miksi tässä saatanan paskavaltiossa ei saa apua?
Taustaa:
Perus perheväkivalta avioero perhe, höystettynä leskentekijällä.
Yläasteen jälkeen en tiennyt minne mennä, ja rupesin kiinnostumaan päihteistä. Niiden myötä mulla on vuodelta 2015 virheelinen kannabipsykoosidiagnoosi omakannassa. Oikea termi asialle on "akuutti, ohimenevä psykoottinen häiriö." Psykooottinen kohtaus ei johtunut kannabiksen käytöstä, vaan äärikristitityt sukulaiset "halusivat auttaa". Ensimmäinen kerta olisi mennyt vahingon piikkiin mutta sen jälkeen ku tullaan mun kotiin kehoitetaan "kuvittele että jesse istuu tossa ja rukoile, se auttaa" + lahjoitetaan KariKorhosen paskakirjaa jossa hän itse on kokenut olevansa kuolemankauppias kun myy laittomia päihteitä. Psykoottiset kohtaukset uusi näiden tahallisten tapahtumien seurauksena. Lähimenneisyydessä faija kuoli, ja siitä mulla on ollut post traumaattista stressihäiriötä. Lisäksi mun pitäs päästä neuropsykiatrisiin tutkimuksiin, ADHD:llä selittyy minun aikuisiän ongelmat. Mutsilla on lähimuistihäiriötä, siskoa tai broidia ei kiinnosta auttaa paskaakaan. Tai muitakaan sukulaisia.
Miksei ketään tässä yhteiskunnassa kiinnosta minua auttaa? Minulla ei ole päihdeongelmaa mutta en näillä taustoilla pysty selviytymään päivittäisestä ahdistuksesta lääkkeittä, jotka joudun ostamaan kadulta, koska olen muka päihdeongelmainein.
#hyvinvointivaltiosuomi #javitut
Eilen soitin itselleni lanssin. Sovin heidän kanssaan et mun broidi ois heittänyt yhteispäivystykseen. EI heittänyt. Tänään kävin yhteispäivystyksessä lanssin kyydillä ja jäin tiedottomaksi miten minun kuuluisi edetä saadakseni itselleni asiaankuuluvaa hoitoa.