Eipä ole paljon enään jäljellä ei. Itse astuin tammikuussa palvelukseen ja nyt enään 20aamua jäljellä, mihin ne 160aamua ovat kadonneet, mihin ne kun ekoissa ammunnoissa oli 25astetta pakkasta, entä ne kaikki helvetin sulkeiset siellä lumisella lippukentällä..? Aika selvästi kultaa muistot!!
Niin, itsehän olen erikoistunut kenttämuonitukseen, lepiä hommaa näin kesällä.. :) ainoo mikä vituttaa on ehkä se että joutuu aina niin saatanan aikasin heräämään harjoituksissa kun jätkillä pitää ne aamupuurot olla valmiina viim kuudeks.
Lohtajalla olin ilmatorjunnan loppusodassa, kyllä jäi mahtavat muistot sieltä ja oli mahtava pleissi. Ja muistakaa, Lohtajalta ei hiekka lopu kesken. ;)
viestin lähetti sampio
Riippuu siitä mistä roikkuu. Monet aseettoamat ovat esimerkiksi lääkintämiehinä, jolloin hommia on aivan normaalisti. Myös kuskin hommat eivät juuri poikkea normaalista, mitä nyt c-kortin saa 11 kk:n lusimisella sen normaalin 12:n sijaan...
Hetkinen, nyt kyllä putosin, c-kortinhan saa vain 9kk lusimalla, e-kortti on sitten jo 12kk. En tiedä mitään muuta 11kk:n nakkia kuin aseettoman (330pvää), jolloin c-kuskin nakki voi olla 11kk, mutta normaalisti lämäri ja c-kuski on kyllä 270pvää palveluksessa. Tämä on faktaa.
Vai ymmärsinkö pointtisi jotenkin väärin??
-Cactus-