Saako veikata vielä kun matsi on käynnissä. Mä veikkaan että Killeä hymyillyttää lähinnä se, pysyykö nuo ukot mukana. Kolme pelaajaa nykyisessä kunnossaan Kibe, Harks, Madden, mä ottaisin Kiben jos saisin valita. Uskoisin ettei Kibeä Madden paljon huimaa.Viestin lähetti -BR-
On mahtanu Killeä hymyilyttää... =) Mikäs siinä on snaiperin ollessa, kun syöttöä pukkaa koko ajan lapaan!
Huoh. Se voittava molari -keskustelu alkaa taas. Tiedän vähintään yhden aktiivisen JA-kirjoittajan, joka tulee monisanaisesti ja värikkäästi toteamaan, että mitäs mä sanoin. Okei, hankitaan se Brodööri.Viestin lähetti RoopeS
Jannelle voi tulla aika rumat %:it jos oli ekassa erässä 3 ja nyt ehkä 7-8 torjuntaa ja josta 2 byyriä.
Viestin lähetti aika epeli
Huoh. Se voittava molari -keskustelu alkaa taas.
Viestin lähetti Frankie
Yes, 8 voitto putkeen. Nyt tiistaina kerho nurin, niin ollaan sit oikeesti kolmantena.
Niinpä, rupesinkin miettimään, että oliko se kerho peli tiistaina. Joudutaan odottamaan siis torstaihin kerhon kaatamista.Viestin lähetti RoopeS
Ei vaan tiistaina Lukko nurin ja torstaina Kerho nurin...:o)
Viestin lähetti fiftyeight
Matsiraportteja odotellessa bongattu Ilves.comin keskusteluista mm. seuraavaa:
"- - - Ilveksellä hyvä henki päällä, vajaa 5 minuuttia peliaikaa jäljellä ja tämä Virmasen ylijäämäapina keksii alkaa leipomaan Brett Harkinsia kulmassa. Nyrkkiä päähän kunnes kypärä lähtee ja käsi nousee. Ei ole Samia älyllä pilattu (kuka sitä tosin edes odotti). - - -"
" - - - Saatanan Heleniuskin vois opetella olemaan käyttämättä niitä käsiään ihan jatkuvasti. Tottakai tuomari niistä jäähyn antaa. Totuuden nimissä Harkinsin kuumensi Samia kyllä ihan kiitettävästi. - - - "
Eil Heleniuksen niskaan ollaan kaatamassa koko likasanko.
Viestin lähetti ruoska
Niin ja Ilves.comin mukaan myös kas kummaa tuomari myös on ratkonut ottelun.
Viestin lähetti aika epeli
Minä ainakin toivon nyt paikallaolijoiden kommentteja Maddenista: oliko Mad Dog vai Hot Dog? Vai Itärannikon salaatti? Miten syötteli, miten taklasi, loppuiko happi jne.
Viestin lähetti Gerodz
Heleniuksen molemmat jäähyt tuli varsin kyseenalaisesti ja linjasta poiketen, tiedä sitten pitäiskö Samin vaihtaa sukunimeä, kun pelkän nimen perusteella tuntuu jäähyjä tulevan.