Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Tuntuu siltä, että sulla on pelkkä visio, mutta et ajattele missiota.
.
Ihan hyvin pointattu.. MUTTA olen toki sitä mieltä, että ensin on oltava se Visio, ennekuin voi olla missiota.
Ja Mission jalkauttaminen vaatii joko tämän läpivieviä yksilöitä tai tämmöisen läpivieviä rakenteita.
Yllättäen olen rakenteiden kannalla, koska se ei olisi niin paljon yksilöistä ja rekrytoinneista kiinni (totta kai AINA on, mutta hyvin tehty rakenne ei ”välitä” yhden henkilön vaihtumisesta)
Miten niin kasataan joka kaudelle erikseen? Menneen kauden joukkueesta Ilves menetti tasan yhden pelaajan, jonka olisivat halunneet pitää: Matias Soinnun. Tätä aikaisemmilla (lähi)kausilla joukkueesta ovat poistuneet Rajala, Rask sekä Anttila.
V ä h ä n pidempää perspektiiviä näissä, kiitos. JA näissäkin poislähtijät ovat ne EHT tasolle nousseet pelaajat, eli juuri NE jotka pitäisi pitää. JOS pitkäjänteinen joukkuerakennus halutaan toteuttaa, niin juuri tämmöiset kaverit pitää pystyä sitouttamaan ja sainaamaan.
”ei oo rahaa” ei kelpaa mulle selitykseksi, koska jos näin on, on sitten epäonnistuttu toimistolla.. kuten onkin.
.. joten jos se siivous aloitetas niistä jo kyvyttömyytensä todistaneista henkilöistä…