Meikäläinen taas liputtaa Sammelin kotiuttamisen puolesta. Jotenkin on sellainen fiilis, että mies on edelleen menossa urallaan eteenpäin. Toki nuo aivotärähdykset arveluttaa.
Laituriosasto Marjamäki, Pesonen, Jekimovs, Keränen, Kantola, Sandell, Korhonen, Välimaa olisi ihan eri luokkaa kuin tämän kauden vastaava. Sopivasti kokemusta, muttei yhtään kehäraakkia. Monta äijää jotka ovat jo tasonsa liigassa todistaneet, mutta samalla muutama kaveri vasta nousemassa uransa parhaaseen lentoon.
Itse olen pidempään jo toivonut Sammelia takaisin. Kun lähtökohtaisesti Sammelin pelipaikka löytyy laidasta ja käsittääkseni vasemmalta puolelta niin tässä tilanteessa en näe kuitenkaan suurta tarvetta hänen palveluilleen. Vasempaan laitaan löytyy jo mm. Marjamäki, Kantola, Korhonen ja Välimaa. Hyviä pelaajia omassa roolissaan ja voisivat kaikki olla mun kaavailuissa avauksessa. Tietysti Välimaan voi tiputtaa ns. leveysosastoon, mutta mieluusti pitäisin hänetkin avauksessa, koska pelasi hyvän loppukauden juuri Tuokkolan alaisuudessa.