Suurimmalla osalla meistä setämiehistäkin lienee jälkikasvua, joten eipä se nyt meikäläisillekään siinä mielessä ihan yhdentekevä juttu ole, vaikkei muiden asiat yhtään kiinnostaisikaan. Se nyt on sanomattakin selvää, ettemme yksin pysty mitään ratkaisemaan, mutta onhan se pään pensaaseen laittaminen ja elämän jatkaminen vanhaan malliin mistään mitään piittaamatta vedoten tuohon edellä olevaan, suoraan sanottuna aika lailla perseestä.
/edit -caveat: Tämä on vähän niille
@opelix -kulkua tallaaville.
Tässä setämies, jolla ei ole eikä tule jälkikasvua. Setä-kasvua on.
Tietysti kiinnostaa miten niillä menee täällä, kun meistä aika jättää, ja vähissä on mitä yksi setämies voi tehdä. So, annetaan olla kun ei kuitenkaan voida sille mitään?
Niin on vähissä keinot yhden kiinalaisen ja intialaisenkin jannun. Ei tässä kukaan yksin mihinkään pysty. Suuret muutokset lähtevät energian tuotannosta ja itse ainakin olen toiveikas, että Kiina ymmärtää itse oman parhaansa ennemmin kuin myöhemmin. Tämmöiset vanhat parrut tuskin ovat katsomassa enää.
Ymmärrän että suomalaisen veronmaksajan on vaikea, jos ei ymmärtää, niin hyväksyä lisäveroja hiilestä jne.
Nähdäkseni se on kuitenkin panostus tulevaisuuteen yhtä- tai toista kautta.
Pakolaistulvien pohjoiseen välttäminen ja tekniikan kehityksen huipulla oleminen nyt tulee mieleen.
ja nyt tämäkin tuli nähtyä:
@Vanha Len in kanssa samoilla linjoilla: myöhässä ollaan, mutta kokkeillaan.