Flightradaria katselen joskus maanmainiolla Nokia-foonillani. Tiedän kyllä yleensä taivaan piirtoviivat, Japanista Eurooppaan tai Arabian suunnasta jenkkeihin. Ei koneita jatkuvasti näy täälläpäin ramppaavan, sen sijaan on jännä käydä katsomassa Euroopan kenttiä, Japanin, Korean ja Kiinankin kentillä näyttää olevan vaativaa lennonohjaus, koneita riittää. En ole vielä vaivautunut tiiraamaan jenkkikenttiä...
Piti tulla paperittomat konttorit, piti tulla videoneuvottelut. Ja kyllä vain, onhan varmasti tullutkin säästöjä, mutta silti aika perkeleesti vieläkin lennetään. Jotkut turistit huvikseen, mutta duunibisnestä silti kai eniten. Minkäs teet, miten vähennät? Tietysti jokin asentajahuoltomiesten lentely on varmaan tekniikan älyn ansiosta hieman vähentynyt, mutta vieläkin varmaan johtajat haluavat neuvotella naamattain, ei videodiili riitä.?
Onko lentopetrolissa kehittämistä, tai siis onko kehittämisellä mitään vaikutusta? Linkkinä Nesteen mainos Lentopolttoneste JET A-1
Piti tulla paperittomat konttorit, piti tulla videoneuvottelut. Ja kyllä vain, onhan varmasti tullutkin säästöjä, mutta silti aika perkeleesti vieläkin lennetään. Jotkut turistit huvikseen, mutta duunibisnestä silti kai eniten. Minkäs teet, miten vähennät? Tietysti jokin asentajahuoltomiesten lentely on varmaan tekniikan älyn ansiosta hieman vähentynyt, mutta vieläkin varmaan johtajat haluavat neuvotella naamattain, ei videodiili riitä.?
Onko lentopetrolissa kehittämistä, tai siis onko kehittämisellä mitään vaikutusta? Linkkinä Nesteen mainos Lentopolttoneste JET A-1