En pysy enää perässä. Ehkä en halua yrittääkään. Off the record...Olen suorittanut yliopiston kypsyysnäytteen hyväksytysti. Oletko sinä?
Ja silti viittaat aina ensisijaisesti Virtasen kirjaan ja viihdelehtiin.
Meni kyllä ne verovarat sitten pahasti hukkaan.
Ei minua sinänsä koko vääntö kiinnosta, koska tämä on viimeiset kymmenet sivut ollut pulushakkia, joka on tuttua kaikille höpönassujen kanssa vängänneille.
Itse sain tarpeekseni näistä kun siinä vähän toistakymmentä vuotta eri asioista väännettyäni totesin, että tätä uskonnollisesti asiaansa uskovaa porukkaa ei saa mitenkään käännytettyä. Ihan sama kuinka monta vertaisarvioitua paperia lyö pöytään, kuinka monta kertaa osoittaa ettei vastapuolen logiikka kestä tarkempaa tarkastelua, silti aina kaikki valuu kuin vesi hanhen selästä ja päivien/tuntien päästä on taas uusi yksityiskohta jonka nojalla höpönassu on taas ”oikeassa”.
Oli kyse sitten rokotteista, kansantaloudesta, WTC:stä, litteästä maasta, uskonnosta, koronasta tai muusta aiheesta.
Jokaisessa näistä nettiä selaavat foliohattuiset supersankarit vailla mitään alan kompetenssia kuvittelevat löytävänsä youtube-videoista ja tutkimusten rivien väleistä ”Suuren Totuuden”, jota tiedeyhteisö, valtio, reptiliaanit, kulttuurimarxistit tai Big Pharma yrittää peitellä.
Tämä vääntö on täsmälleen suoraan noiden oppikirjasta.