Ihmettelyketju

  • 6 392 466
  • 38 807

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voin kyllä väittää noin, ehkä olen sitten outo etten koe sitä homoeroottiseksi, enkä koe myöskään jalkapalloa enkä jääkiekkoa homoeroottiseksi, vaikka kaikissa noissa lajeissa ollaan miesten perseessä kiinni.

Ei tästä kannata olla kovin huolissaan. Pete2004:n mielestä kaikki, mistä hän ei itse pidä on joko homoa, naismaista tai nörttiä.

Jos joku laji pitäisi valita, niin joukkuelajeista suurin homoeroottinen lataus olisi ehkä amerikkalaisessa jalkapallossa.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Siinä mielessä Pete2004:n kanssa samoilla linjoilla, että sählyn pelaajissa on keskimääräistä enemmän homomaisia piirteitä. Ne laittavat tukkaa kauan ennen pelaamista ja pelaamisen jälkeen (omat föönit mukana) sekä käyttävät puuhelmiä. Näin ainakin siinä urheilukeskuksessa, jossa itse käyn urheilemassa.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jos joku laji pitäisi valita, niin joukkuelajeista suurin homoeroottinen lataus olisi ehkä amerikkalaisessa jalkapallossa.
Nähdäkseni vanha kunnon kreikkalaisroomalainen on kyllä ihan omaa luokkaansa tässä kisassa. Siitä ei puutu kuin saksalainen musa ja hidastukset. Tai itseasiassa hidastuksetkin löytyy. Joten ei muuta kuin germaanimusiikkia taustalle, painijoille nahkahousut sekä tekoviikset, ja video myyntiin!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nähdäkseni vanha kunnon kreikkalaisroomalainen on kyllä ihan omaa luokkaansa tässä kisassa.
Täysin samaa mieltä. Jenkkifutiksessahan nyt ei muuten ole mielestäni mitään homoeroottista, mutta ne poikien piukat pöksyt.. Silti tulee SB katsottua, mutta ihan urheilumielessä, pois mielestä pyllyt ja pohkeet
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jos joku laji pitäisi valita, niin joukkuelajeista suurin homoeroottinen lataus olisi ehkä amerikkalaisessa jalkapallossa.
Voimannosto tai varsinkin kehonrakennus. Tätä harrastavat miehet käyttävät huomattavan aikaansa ihailemalla seinille laitettuja julisteita tuota samaa harrastavista vähävaatteisista miehistä. Kuka täysin heteromies sellaisia kuvia alunperinkään seinälle laittaisi?
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Ihmettelen tässä Pete2004:n viestejä. Homo siellä, nörtti täällä, ämmä täällä ja fat pipe siellä. Jonkinlaista homofobiaa tai muuta ilmassa? :) Hmmh.. tiiä ees, mitä muuta sanoa.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelen tässä Pete2004:n viestejä. Homo siellä, nörtti täällä, ämmä täällä ja fat pipe siellä. Jonkinlaista homofobiaa tai muuta ilmassa? :) Hmmh.. tiiä ees, mitä muuta sanoa.
Pitääkö joku Pete2004:ää todellisena hahmona? Hyvä parodia stereotyyppisestä tötteröpäisestä IFK-fiftarista, mutta rooli menee välillä schollin tavoin yli.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pete2004:n mielestä kaikki, mistä hän ei itse pidä on joko homoa, naismaista tai nörttiä.
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllähän mä tykkään kovastikin esimerkiksi juuri pelata tuota haukkumaani sählyä, mutta ei se sitä tarkoita että mun pitäisi puolustella sen noloutta.

Siinä mielessä Pete2004:n kanssa samoilla linjoilla, että sählyn pelaajissa on keskimääräistä enemmän homomaisia piirteitä.
Todellakin. Tietenkinhän jossain painissa tai muussa vastaavassa, mitä täällä joku sanoi, on vaatetus kireä ja siten munat pullottaa tai että ollaan kontaktissa toiseen jne, mutta sehän on eri juttu, kun tossa sählyssähän keskimääräinen ja tyypillinen harrastaja pukeutuu ja käyttäytyy ja varmaan ajatteleekin kuin "homppelit yleensä", esimerkiksi just ne puuhelmet mistä mainitsit jne. En mä ajatellut että tohon nyt kukaan puuttuisi.

Ja kyllähän jos miettii eri urheilulajeja, ja siis että millainen mielikuva niiden tyypillisestä harrastajasta on, niin voisi noin yleisesti ottaen sanoa että jotain sauvakävelyä harrastaa vanhat ihmiset, golffia hieman varakkaammat, koripalloa pitkät ja mustat miehet, tai siis no joo ainakin rapakon takana ammattilaisena, taitoluistelua nuoret ja kauniit tytöt, pesäpalloa maalaiset, sählyä nykynörtit ja "homomaiset" jne.

Pitääkö joku Pete2004:ää todellisena hahmona?
Noh. Enhän mä täällä ole kuitenkaan mitään valehdellut, enkä kirjoittanut mitään mistä en olisi sitä mieltä mitä olen kertonut. Kyllä mä sen tiedän että mä olen melko huono kirjoittamaan, ja välillä kun olen kirjoittanut jotain ja luen sen uudelleen, ihmettelen itsekkin esimerkiksi miten sanat ovat menneet sellaiseen hassuun järjestykseen. Ja kaiken lisäksi mä en ole täällä viitsinyt esimerkiksi kiroilla mitään, ja monesti olen vaihtanut jotkut tietyt sanat neutraalimmaksi vastaavaksi ennen viestin lähettämistä.
 

tutzba

Jäsen
Suuri intohimoni on aina tutkia, mistä nimimerkeille langetetut pelikiellot johtuvat. Nyt nimimerkki Pönni on saanut kuukauden kiellon pykälän 10 perusteella, joka kieltää nimimerkin yhdistämisen ihmiseen oikeilla nimillä. Ihmettelen vain sitä, että kun etsin Pönnin lähettämiä viestejä, on niitä vain neljä kappaletta, jotka nekin jo vuosien takaa.

Liittyykö tämä Karalahden huumesotkuihin? Halutaanko Pönni hiljentää? Vai onko tässä vaan kenties joku tylsä virhe.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Suuri intohimoni on aina tutkia, mistä nimimerkeille langetetut pelikiellot johtuvat. Nyt nimimerkki Pönni on saanut kuukauden kiellon pykälän 10 perusteella, joka kieltää nimimerkin yhdistämisen ihmiseen oikeilla nimillä. Ihmettelen vain sitä, että kun etsin Pönnin lähettämiä viestejä, on niitä vain neljä kappaletta, jotka nekin jo vuosien takaa.

Liittyykö tämä Karalahden huumesotkuihin? Halutaanko Pönni hiljentää? Vai onko tässä vaan kenties joku tylsä virhe.

Liittyy Lukko-osion keskusteluun, mutta ei aiheesta enempää. Pönni itse ehti editoida viestinsä pois ennen pelikieltoa, mutta ehtihän sen viestin toki moni lukea silti.
 

scholl

Jäsen
Ihmettelen, että minne Pentti matikaiselle potkut ketju katosi.
Penan potkut ovat ykkösuutinen jokaisessa suomalaisessa lehdessä, mutta täältä se asia on jotenkin nyt loppuiltapäivästä piilotettu.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ihmettelen, että minne Pentti matikaiselle potkut ketju katosi.
Penan potkut ovat ykkösuutinen jokaisessa suomalaisessa lehdessä, mutta täältä se asia on jotenkin nyt loppuiltapäivästä piilotettu.

Ihmettelen ettei sama uutinen ole poikinut vielä yhtään viestiä Onnellisuus- tai Vitutusketjuun.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

scholl

Jäsen
Tai sitten ketjun nimi vaihtui ketjuja yhdistettäessä: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=40214

Lue viestini uudestaan. Ei tuossa ole kysymys samasta asiasta. Jos hallitsija kaatuu niin se on päivän ykkösuutinen Suomessa tällä hetkellä jokaisessa tiedotusvälineessä. Ei se, että joku tulee jossain vaiheessa tilalle. Pentti joutui lähtemään ja sillä sipuli. Ei sitä voi nimetä tai yhdistellä miksikään.

edit. kun Jäätteenmäki joutui eroamaan niin kumpi oli olennaista. Se, että hän joutui eroamaan vai se, että Vanhasesta tuli jossain vaiheessa pääministeri. Kyllähän se ero on se kova juttu. Nyt joku vain pelkää täällä Jatkoajassa
 

julle-jr

Jäsen
Ihmetyttää hieman se, että Jatkoajan pelaajakortissa sanotaa Shane Doanista seuraavaa:

Heikkoudet:

Ei ole noussut NHL:n eliittiin hyökkäyspäässä. Laittaa itseään epäitsekkäänä pelaajana paljon joukkueen eteen fyysisesti ja paras henkilökohtainen menestys on jäänyt saavuttamatta.

Tuossa pitäisi varmaan lukea, että laittaa itseään likoon tms., mutta se ei nyt varsinaisesti ole ihmetyksenaiheena, vaan ihmettelen sitä, että miksi on pelaajalle heikkous jos on epäitsekäs ja laittaa itseään likoon joukkueen puolesta? Eikö pelaajan ainoa tehtävä ole pyrkiä olemaan mahdollisimman hyödyllinen joukkueelle, eihän mitään muuta tarvetta pelaajalle ole kuin joukkueen hyödyttäminen. Ja tietysti henkilökohtainenkin menestys mitataan vain sillä, että kuinka paljon on henkilökohtaisella panoksellaan pystynyt hyödyttämään joukkuettaan. Siis eihän jääkiekko mikään yksilölaji ole.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kakkosen dokumentin, Homeloukun katsottuani
ostajien sinisilmäisyyttä, kuntokartoittajan ammattitaitoa ja hometalon myyjää. Kuntokartoittaja ei käynyt vintillä koska ei ollut tikkaita saatavilla, jumalauta huonoin selitys ikinä!
Jos katto vuotaa niin korjataan se laittamalla muovisäkin pala vuotokohdan alle vintille. Varmaan loppuu sillä katon vuotaminen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten on mahdollista, että toi nyt subin tv-chattia juontava jätkä, joka siis on mtv3.n puolelta tuttu, on ylipäätänsä päässyt telkkariin. Siis toi on ollut tuolla ruudussa jo monta vuotta. Kerran tapasin yhden tytön, joka sitten osoittautuikin oikeaksi imeläkiveksi. Mutta siis kuitenkin, se tykkäsi tosta. Ei hitto mä inhosin sitä ämmää. Siis äärimmäisen ärsyttävä. Tai noh, olishan sen kans kiva joskus skrätsäillä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jatkoajan miehet elävät ilmeisen kovassa puutteessa, kun vuodatukseni vitutusketjuun yhdestä rasittavasta miesyksilöstä aiheutti useita tekstarein/yksityisviesten/jopa suoraan päin naamaa sanoen kerrottuja tarjouksia 'suhteesta jossa ei tarvitse sitoutua'. Ootte tekin kyllä. Poikaparat.
Ne on nuo poikamiehet. Kädet kipeänä alituiseen, luulen.
 

julle-jr

Jäsen
Jatkoajan miehet elävät ilmeisen kovassa puutteessa, kun vuodatukseni vitutusketjuun yhdestä rasittavasta miesyksilöstä aiheutti useita tekstarein/yksityisviesten/jopa suoraan päin naamaa sanoen kerrottuja tarjouksia 'suhteesta jossa ei tarvitse sitoutua'. Ootte tekin kyllä. Poikaparat.
Hah, nimimerkit julkisiksi :) porilainen hulluus?
 

Raparberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho ja HIFK
Hah, nimimerkit julkisiksi :) porilainen hulluus?

Kansanedustuslaitoksessa tätä julkisuusperiaatetta jo kokeiltiinkin, saapa nähdä millaista vaahtoa sieltä suunnalta pintaan nousee. Toisekseen, olisiko tässä enemmänkin kyseessä jo Jatkoajassakin nähty termi "porilainen hellyys".

Itse en netitse ole vielä päässyt / joutunut pokaamaan kertaakaan, sen verran taitaa olla ulkonäköä säilynyt että onnistuu toistaiseksi myös au naturel.
 
Jatkoajan miehet elävät ilmeisen kovassa puutteessa, kun vuodatukseni vitutusketjuun yhdestä rasittavasta miesyksilöstä aiheutti useita tekstarein/yksityisviesten/jopa suoraan päin naamaa sanoen kerrottuja tarjouksia 'suhteesta jossa ei tarvitse sitoutua'. Ootte tekin kyllä. Poikaparat.

No on se kumma kun mikään ei kelpaa. Ensin tuskastellaan miestä joka vie verhokauppaan ja sitten heppuja jotka lupaavat etteivät käytä verhoja muuhun kuin seipään kuivaamiseen lähtiessä.
 
No on se kumma kun mikään ei kelpaa. Ensin tuskastellaan miestä joka vie verhokauppaan ja sitten heppuja jotka lupaavat etteivät käytä verhoja muuhun kuin seipään kuivaamiseen lähtiessä.
Ihmettelen, miten kukaan pitää naisia vaikeaselkoisina. Selkeetä pässinlihaa: asia on juuri niin tai päinvastoin. Saattaapi olla myös jotain siltä väliltä, pääasia, että hämmennystä syntyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös