Pete2004:n mielestä kaikki, mistä hän ei itse pidä on joko homoa, naismaista tai nörttiä.
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Kyllähän mä tykkään kovastikin esimerkiksi juuri pelata tuota haukkumaani sählyä, mutta ei se sitä tarkoita että mun pitäisi puolustella sen noloutta.
Siinä mielessä Pete2004:n kanssa samoilla linjoilla, että sählyn pelaajissa on keskimääräistä enemmän homomaisia piirteitä.
Todellakin. Tietenkinhän jossain painissa tai muussa vastaavassa, mitä täällä joku sanoi, on vaatetus kireä ja siten munat pullottaa tai että ollaan kontaktissa toiseen jne, mutta sehän on eri juttu, kun tossa sählyssähän keskimääräinen ja tyypillinen harrastaja pukeutuu ja käyttäytyy ja varmaan ajatteleekin kuin "homppelit yleensä", esimerkiksi just ne puuhelmet mistä mainitsit jne. En mä ajatellut että tohon nyt kukaan puuttuisi.
Ja kyllähän jos miettii eri urheilulajeja, ja siis että millainen mielikuva niiden tyypillisestä harrastajasta on, niin voisi noin yleisesti ottaen sanoa että jotain sauvakävelyä harrastaa vanhat ihmiset, golffia hieman varakkaammat, koripalloa pitkät ja mustat miehet, tai siis no joo ainakin rapakon takana ammattilaisena, taitoluistelua nuoret ja kauniit tytöt, pesäpalloa maalaiset, sählyä nykynörtit ja "homomaiset" jne.
Pitääkö joku Pete2004:ää todellisena hahmona?
Noh. Enhän mä täällä ole kuitenkaan mitään valehdellut, enkä kirjoittanut mitään mistä en olisi sitä mieltä mitä olen kertonut. Kyllä mä sen tiedän että mä olen melko huono kirjoittamaan, ja välillä kun olen kirjoittanut jotain ja luen sen uudelleen, ihmettelen itsekkin esimerkiksi miten sanat ovat menneet sellaiseen hassuun järjestykseen. Ja kaiken lisäksi mä en ole täällä viitsinyt esimerkiksi kiroilla mitään, ja monesti olen vaihtanut jotkut tietyt sanat neutraalimmaksi vastaavaksi ennen viestin lähettämistä.