Ihmettelyketju

  • 6 397 921
  • 38 811

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
IL tänään...

"Eija-Riitta Korhola: Työkaveri vonkui seksiä"

Olenko minä rakas Eija-Riitta sinulle pelkkä italialaismeppi?!?1!?

Linkki.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Juuri piti kysyä, että sinnekö se AWe sitten muuttikin "töihin".

Senkin Giorgio.

"Mies huomautti olevansa "vielä enemmän naimisissa" ja kertoi, kuinka tärkeä avioliitto hänelle on, mutta yhtä tärkeää on olla rehellinen tunteilleen."
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Senkin Giorgio.

"Mies huomautti olevansa "vielä enemmän naimisissa" ja kertoi, kuinka tärkeä avioliitto hänelle on, mutta yhtä tärkeää on olla rehellinen tunteilleen."

Italialainen?

Kyllä, niin Eija-Riitta, että kuin saapasmaan posliinipöntön suojarengas
minä tartuin sinun pakaroihisi ympäriltä

ja kuin hellin Embopaperi,
minä hivelin kalleuksiasi
pikaisen päiväpisulin päälle

mutta samoin oli julma
tuo kohtaloni, surma
kastua Brysselin kyynelistä
sen valkoisen pöntön pohjalla.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ihmettelen Eija-Riitan määritelmää seksuaalisesta häirinnästä. Itse olen ilmeisesti häirinnyt seksuaalisesti lukemattomia naisia?

E-R kirjoitti:
Jälkeenpäin ajatellen olin aivan ilmeisesti seksuaalisen häirinnän kohde, mutta totta puhuen en juurikaan ajatellut sitä tuolloin. Ehdotus oli aivan liian mutkaton, jotta tilanteesta olisi tajunnut ahdistua. Oli helppo sanoa ei, suoraan kysymykseen saattoi antaa suoran vastauksen.

E-R kirjoitti:
Miksi en ahdistunut? Mutkattomuuden lisäksi kai siksi, että tilanne oli tasavertainen, vailla toisen yli meneviä valtasuhteita. Hän ei ollut pomoni, hän ei edes jakanut raportteja ryhmälle, hänellä ei yksinkertaisesti ollut mitään sanomista minun elämääni. Aiemmassa työelämässä olen ollut toisenkinlaisessa tilanteessa. Hyvin ahdistavaa on torjua ihminen, jolla on valta päättää työpaikkani jatkuvuudesta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ihmetellä täytyy nykyajan lapsia. Eikö niille ole mitään rotia enää.

Postilaatikkoon oli ilmestynyt A4-lappu, jossa kerrottiin että pari pikkupoikaa oli jäänyt kiinni taloyhtiömme postilaatikoiden ryöstelystä. Vaikka ne laatikot ovat lukollisia niin pikkupojan käsi mahtuu lehdenjakoluukusta sisään ja sieltä sitten nyhdetään postit pois. Aikakausilehdet varastetaan, laskut revitään ja heitetään roskikseen ja mahdollinen rahanarvoinen tavara lähtee kiertoon. Poikien mukaan olivat ekaa kertaa asialla, mutta "muut pojat" tekevät sitä jatkuvasti.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ihmetellä täytyy nykyajan lapsia. Eikö niille ole mitään rotia enää.

Postilaatikkoon oli ilmestynyt A4-lappu, jossa kerrottiin että pari pikkupoikaa oli jäänyt kiinni taloyhtiömme postilaatikoiden ryöstelystä.
Noh, noh!

Väitätkö oikeasti käsi sydämellä, että itse et ikinä kymmenvuotiaana tehnyt mitään pikkulaitonta/älytöntä kujeilua. Pojat ovat poikia; olisiko aika vain kohdallasi kullannut muistot. Totta kai se nyt vituttaa, kun jotain tuollaista sattuu omalle kohdalle, mutta aivan samantyyppisiä temppuja ollaan varmasti molemmat (kaikki) pikkukolleina tehty. Useimmiten niistä vain ei jääty kiinni...
Poikien mukaan olivat ekaa kertaa asialla, mutta "muut pojat" tekevät sitä jatkuvasti.
No totta kai; mitä muuta odotit!

"Ööh... no ensimmäisen kerran me huomattiin lokakuussa, että Virtasen sedän postilaatikosta sai ruskean kirjekuoren ulos, jossa oli Jallu. Sitten Niemisen tädin postilaatikon raosta pilkotti nippu tärkeän näköisiä kirjeitä. Nyt tämän vuoden puolella me ollaan tyhjennetty noin parikymmentä postilaatikkoa vähintään kolme kertaa viikossa..."

Axel Foley @ Beverly Hills Cop II: "En ole aina ollut poliisi, nuorempana tuli joskus rikottua vähän lakiakin.".
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mitäköhän Ilta-Sanomissa on mietitty. Samat sarjikset ja ristikot, kuin kaksi viikkoa sitten olleessa "Iltiksessä". Eli, jos jollain on jäljellä viime viikon torstain lehti, niin kannattaa luntata sieltä vastaukset ristikoihin ja osallistua arvontoihin.
Ei siinä muuten mitään, mutta harmittaa kun sarjikset on jo kerran luettu ja ristikoita tykkään täytellä, niin meneepi maku. :/
Isot on mulla ongelmat.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Tomppa Kallio teki maalin! Siis maalin. Näköjään löytänyt neliapilan, vai mistä moinen teko?

Suu on auki vieläkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää suuresti, kun aina välillä näkee joillakin kuitenkin jopa reilustikin yli parikymppisillä naisilla sohvan nurkassa jotain pehmonalleja. Eihän ne nyt tietenkään mitään hyvää kuvaa siitä ämmästä anna. Tosta tuli mieleeni yks vanha juttu, kun joskus ala-asteen vissiinkin ensimmäisillä luokilla oli koulussa sellainen ihmeen teemapäivä, ja että kaikkien piti tuoda kouluun joku pehmolelu. Itse olin silloin ihan ihmeissäni siitä, ja siskolta piti joku lainata kun itselläni ei ollut enää yhtään. Äh. Ehkä toi että joillakin naisilla on pehmoleluja, on lähes sama juttu, kuin että joillakin aikuisilla miehillä on hyllyssä ihan jopa esilläkin jotain simpsoneiden dvd-bokseja yms piirrettyjä, mitä niitä nyt olikaan, futuramaa ja puuhapeteä jne.

On varmaan jopa kolmekin kertaa käynyt niin, että noin suurinpiirtein 25v nainen on esitellyt niitä pehmoleluja mulle, ja niillä oli ihan nimetkin ja kaikki. Kyllä mä ymmärrän jos on jokin hyvä syy, esimerkiksi että haluaa säästää ne omille lapsille tms, mutta veisi silloin johonkin varastoon tai kellariin ne. Yhtään naista en enää kestä joka vielä aikuisenakin kerää lisää ja lisää disneyn piirrettyjä lastenohjelmia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sori Pete, se meni jo. Ei näissä enää ole mitään hauskaa. Kiitos kuitenkin kymmenistä oikeasti hienoista viesteistäsi. Pete2004 eläkkeelle ja uutta nikkiä kehiin, olet kuitenkin lahjakas tyyppi.
Sama muuten, mutta taitaa (ainakin) tuplat olla jo kehissä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai pitäiskö kaikkien olla samasta muotista. Jos naapurin nörttimartti pelaa komppu kuusnebaa, niin pitäiskö silloin munkin tykätä siitä, tai jos toisen naapurin amisantti ajaa mopolla ja haaveille corollasta. Tai ettei vaan nyt sattunut niin että just sun hyllystä löytyy piirrettyjä, tai että just sun muijalla on sohvalla tai sängyllä pehmoleluja, ja sun pitää tietenkin miehenä puolustaa sen intressejä ja tekemisiä sanoen ettei se haittaa.

Olis myös kiva kuulla siitä/niistä mun toisista nikeistä tänne? Siis jos oikein ton asian ymmärsin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tähän pehmolelu -kysymykseen minulla on oma sanani sanottavana. Sängyllä tahi jossain hyllyillä notkuvat lelut eivät häiritse allekirjoittanutta lähestulkoonkaan yhtä paljoa kuin se, että jotkut täysi-ikäiset henkilöt raahailevat mukanaan kaikenlaisia unirättejä tms. missä sitten liikkuvatkin.

Taisin mainita tästä samasta, kun kotimaisen Big Brother -kilpailijoiden keskuudessa tämä oli todella yleistä ja jopa sillä vanhalla kurtullakin oli muistaakseni joku vitun lelu matkassaan, jota sitten aina iltaisin paijaili. Se ihmetytti silloin ja ihmetyttää vieläkin.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Kun menen kylpyyn, vedenpinta nousee yli ulosmenoaukon n. 5 centtiä. Mikäs siinä köllötellessä, mutta noin 5 minuutin päästä alkaa tuo venttiili hörpätä vettä sisäänsä ja vedenpinta laskee aukon alle. Mikä helvetin "ajastin" siinä muka on? Miten voi kestää aina se viisi minsaa, ennen kuin alkaa imeä vettä pois? Eikä sinne tosiaan siis mene mitään, sillä vain hiljaisuus on seurana siihen asti, kunnes meluisa "hörppiminen" alkaa... Omituista?!?!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ihmetyttää aina, että jos vaikka nyt katsoo tuota koneen kelloa. 22.53. Okei. Sitten ihan kohta se on jotain 2.40 tai 3.50.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kestikö sulla oikeasti kolme minuuttia kirjoittaa tuo viesti loppuun? Mikä ettei, toisaalta.
En laskenut. Nyt lukee koneessa 2.57.

edit: vaihtui justiin 2.58:n. Eli tästä voisi päätellä, että mulla kestää aika tasan tarkkaan kolme minuuttia kirjoittaa sulle yv.
 

d2uce

Jäsen
Ai pitäiskö kaikkien olla samasta muotista. Jos naapurin nörttimartti pelaa komppu kuusnebaa, niin pitäiskö silloin munkin tykätä siitä, tai jos toisen naapurin amisantti ajaa mopolla ja haaveille corollasta. Tai ettei vaan nyt sattunut niin että just sun hyllystä löytyy piirrettyjä, tai että just sun muijalla on sohvalla tai sängyllä pehmoleluja, ja sun pitää tietenkin miehenä puolustaa sen intressejä ja tekemisiä sanoen ettei se haittaa.

Olis myös kiva kuulla siitä/niistä mun toisista nikeistä tänne? Siis jos oikein ton asian ymmärsin.

Samaa mieltä siitä, että kukin tyylillään, mutta olisihan noihin kaikenmaailman nörttileluihin yms. lapselliseen skeidaan menneet rahat voinut käyttää huomattavasti fiksumminkin. Esimerkiksi rekkalastillinen viinaa Virosta tulee näin äkkiseltään mieleen.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Eilisen salibandyliigan tulokset ihmetyttävät. Sopupeliä? Nimittäin kaikki pelivät päättyivät 4-5 -tulokseen. Yksi tosin vasta jatkoajalla, mutta silti...

Sää ihmetyttää/ketuttaa vaihteeksi. Mikä helvetti siinä on, että pakkasta EI voi tulla?!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihmetyttää hiihtäjien vastustuskyky, tai tarkemmin sen puute. Kuitunen totesi äsken telkkarissa olleensa "vaihteeksi" koko viikon flunssassa. Sama homma oli jo Myllylällä ja Isometsällä muinoin - aina kisojen alla se flunssa. Kymmenen kertaa talvessa. Ja kuitenkin kyseessä pitäisi olla fyysisesti huippukuntoiset yksilöt! Helkkari, minulla on hiukan ylipainoa, en liiku paljoakaan nykyisin, juon viinaa rutkasti ja ruokatottumukseni saisivat ravintoterapeutin pyörtymään. Flunssassa olin silti viimeksi vuonna 1994...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pete2004 eläkkeelle ja uutta nikkiä kehiin...
Vieläkin tämä vähän hämää. Onkohan nyky-yhteiskunta vaan mennyt siihen malliin, että on jo oletuksena että kaikki esimerkiksi tykkää pelata pleikkaa. Ja jos joku sanoo ettei tykkää, niin sen on pakko valehdella. Kyllä mä tiedän että jo ihan penskana kaveriporukan paine voi olla niin suurta että alkaa tekemään tai jopa ajattelemaan kuten muutkin tms. Jos joku uskaltaa sanoa miten asiat oikeasti ovat sen mielestä, niin se on sitten joku kummajainen. Suomihan on muutenkin ihan hyssyttelykansaa. Eikö ne jääkiekossakin väitä että taitoa ei oikein enää nykypäivänä löydy, kun kaikki pelaajat ovat tasaisen samanlaisia.

Kyllä mä tunnustan että joskus pari vuotta sitten mä kirjoittelin useita viestejä kännissä, mutta kuitenkin pääasiassa kalsarikänniketjuun. Silloinkin mulla oli tapana, etten kirjoita mitään turhaa tai mitään missä ei olisi mitään pointtia tai asiaa, tai muutenkaan mitään chat-tyylistä, esimerkiksi että "jeejee mä oon kännissä, onko muut?". Ja mulla on aina ollut tapana, että kun olen tosi kännissä, sammutan koko netin. Ja mihinkään otteluseurantaketjuihin mä en tykkää kirjoitella mitään turhia "3-2" neljäs samanlainen viesti peräkkäin -viestejä, vaan enimmäkseen kirjoittelen tänne vapaan keskustelun puolelle, + välillä sm-liigan puolelle. Itseasiassa tämä kappale ei nyt oikein edes liittynyt tähän asiaan.

Kyllä mä sen tiedän, etten mä esimerkiksi täällä ihmettelyketjussa pohdi mitään maailman historian suurimpia mysteerejä, vaan enemmänkin arkisia asioita mitä itse huomaan ja mikä oikeasti ihmetyttää ja mikä pistää silmään. Olikohan toikin mun viimeisin juttu, siis että aikuisilla naisilla on lapsilta tuttuja pehmoleluja, jotenkin niin outo, etteikö se voisi mua tai monia muitakin ihmetyttää, tai esimerkiksi vastaan yleistä käsitystä normaalista aikuisesta. Ei mun mielestä ollenkaan. Tai ehkä mä en vaan tajua.

Monesti kyllä tuntuu että mä olen syntynyt muutama sata vuotta liian myöhään.
 

julle-jr

Jäsen
Monesti kyllä tuntuu että mä olen syntynyt muutama sata vuotta liian myöhään.
Äläs nyt, silloin elämä oli kovaa eikä siellä välttämättä pärjännyt viinaa juomalla ja musiikkia kuuntelemalla ja minkälie ämmän kanssa lorvimalla.

Mitä tulee pehmoleluihin ja pleikan pelaamiseen, niin eihän niillä ole juurikaan merkitystä tai vaikutusta mihinkään. Esimerkiksi matematiikassa tai jossain muussa vastaavassa merkityksellisessä asiassa voi olla ihan hyvä vaikka pitäisikin jotain pehmolelua sohvalla. No tietysti jos pelaa pleikkaa liikaa niin se alkaa vaikuttamaan merkityksellisemmistä asioista suoriutumiseen, mutta rentoutukoon kukin tavallaan, jotta sitten jaksaa hoitaa tärkeämmät hommat.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vieläkin tämä vähän hämää. Onkohan nyky-yhteiskunta vaan mennyt siihen malliin, että on jo oletuksena että kaikki esimerkiksi tykkää pelata pleikkaa.

Hämää vai häiritsee? Ihmettelen sitä ettei sinua oikeasti ruvennut vituttamaan se että hannes noin julkeasti tyrmäsi sinun tyylisi. Oletko tyylisi vanki? Sano nyt kunnolla vastaan teräväkieliselle Lentävälle Suomalaiselle. Älä turhaan ujostele.

Itse en ole jaksanut rasittua miettimään muuta kuin että miksi sinun piti mennä heittämään silloin ajat sitten se hammasjuttu, kuinka hampaasi mätänevät, ettet saa suutasi auki. Se vei pleikalta patterit, tosin hassuinta oli se että joku kirjoitti siitäkin surullisuusketjuun. Pwn3d hyväntahtoisella surkuttelulla, olihan se eräänlainen saavutus.

Me hiillostamme sinua Pete! Ole mies!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihmettelen sitä, että usein lueskellessa nimimerkin Pete 2004 viestejä huomaan pohdiskeelleeni asioita hyvin saman suuntaisesti kuin hän. Mielestäni kyseinen nimimerkki nimenomaa pohdiskelee asioita eikä juurikaan heitä ajatuksiaan minään täysinä totuuksina.

Itsekin suuresti ihmettelen aikuisten ihmisten intoa pelailla pleikka yms. pelejä, mutta ei se minun ihmettely tee pelaamisesta mitenkään tuomittavaa. Ihmettelen myöskin monia muita asioita, joita jotkut muut ihmiset tykkäävät tehdä ja joista en itse välitä. Näinhän sen kai pitääkin mennä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös