Pete2004 eläkkeelle ja uutta nikkiä kehiin...
Vieläkin tämä vähän hämää. Onkohan nyky-yhteiskunta vaan mennyt siihen malliin, että on jo oletuksena että kaikki esimerkiksi tykkää pelata pleikkaa. Ja jos joku sanoo ettei tykkää, niin sen on pakko valehdella. Kyllä mä tiedän että jo ihan penskana kaveriporukan paine voi olla niin suurta että alkaa tekemään tai jopa ajattelemaan kuten muutkin tms. Jos joku uskaltaa sanoa miten asiat oikeasti ovat sen mielestä, niin se on sitten joku kummajainen. Suomihan on muutenkin ihan hyssyttelykansaa. Eikö ne jääkiekossakin väitä että taitoa ei oikein enää nykypäivänä löydy, kun kaikki pelaajat ovat tasaisen samanlaisia.
Kyllä mä tunnustan että joskus pari vuotta sitten mä kirjoittelin useita viestejä kännissä, mutta kuitenkin pääasiassa kalsarikänniketjuun. Silloinkin mulla oli tapana, etten kirjoita mitään turhaa tai mitään missä ei olisi mitään pointtia tai asiaa, tai muutenkaan mitään chat-tyylistä, esimerkiksi että "jeejee mä oon kännissä, onko muut?". Ja mulla on aina ollut tapana, että kun olen tosi kännissä, sammutan koko netin. Ja mihinkään otteluseurantaketjuihin mä en tykkää kirjoitella mitään turhia "3-2" neljäs samanlainen viesti peräkkäin -viestejä, vaan enimmäkseen kirjoittelen tänne vapaan keskustelun puolelle, + välillä sm-liigan puolelle. Itseasiassa tämä kappale ei nyt oikein edes liittynyt tähän asiaan.
Kyllä mä sen tiedän, etten mä esimerkiksi täällä ihmettelyketjussa pohdi mitään maailman historian suurimpia mysteerejä, vaan enemmänkin arkisia asioita mitä itse huomaan ja mikä oikeasti ihmetyttää ja mikä pistää silmään. Olikohan toikin mun viimeisin juttu, siis että aikuisilla naisilla on lapsilta tuttuja pehmoleluja, jotenkin niin outo, etteikö se voisi mua tai monia muitakin ihmetyttää, tai esimerkiksi vastaan yleistä käsitystä normaalista aikuisesta. Ei mun mielestä ollenkaan. Tai ehkä mä en vaan tajua.
Monesti kyllä tuntuu että mä olen syntynyt muutama sata vuotta liian myöhään.