Trenchtown
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Sekin on outoa, että Aamulypsyä kuuntelevat myös "vähän paremmat ihmiset", sellaiset jotka naureskelevat niille junteille jotka kuuntelevat Klamydiaa tai katsovat Latelaa, mutta sitten Aamulypsy on ihan jees.
Tätä olen joskus kanssa ihmetellyt. Tunnen monta "parempaa ihmistä" jotka säännöllisesti kuuntelevat ja jopa jossain määrin fanittavat Aamulypsyä. Toisaalta ehkä oma jakoni "huonompiin" ja "parempiin" ihmisiin on pahasti päiväykseltään vanhentunut. Sanotaanko vaikka niin, että Aamulypsyä kuuntelee kaveripiiristäni yllättävän moni sellainen, joille ei harrastustensa, juttujensa ja mielenkiinnon kohteidensa perusteella uskoisi Aamulypsyn lapsellisen alapäähuumorin uppoavan, vaan ehkäpä tämäkin kertoo enemmän siitä, että mulla olisi varaa vähän tarkistaa omia asenteitani.
Kuten olen muistaakseni aiemminkin todennut, niin radion kuuntelu varsinkin aamuisin on eläkkeelle siirtymisen myötä omalla kohdallani vähentynyt radikaalisti. Lähinnä työmatkoilla ja töissä radiota kuuntelin ja nyt, kun ei ole enää työtä eikä työmatkaa, niin vähiinpä tuo radion kuunteleminen jää. Jos käy niinkin harvinaislaatuisesti, että satun heräämään aamuradioaikaan, niin välillä sitä tulee kyllä kuunneltua, joskus myös mainittua Aamulypsyä. Ei se huonoin ohjelma radiossa ole, mutta ei kyllä paraskaan, ei lähellekään. Juontajien jutut eivät oikeastaan jaksa kummemmin edes naurattaa, paitsi silloin jos olen pilvessä. Kertoo mielestäni ohjelmasta riittävästi, jos siitä huumoria ja viihdearvoa löytääkseen pitää olla päihteissä. Tietysti kertoo se meikäläisestäkin paljon.