Pääsiäiseen kuuluu oleellisesti tiput, noidat (kissoineen) ja vieläpä munassa oleva yllätys, eli kai sitä saa pyhän kolminaisuuden viimeistäkin tekijää harjoittaa....
Naimisesta en ole pääsiäisen kohdalla ihan varma.
Pääsiäiseen kuuluu oleellisesti tiput, noidat (kissoineen) ja vieläpä munassa oleva yllätys, eli kai sitä saa pyhän kolminaisuuden viimeistäkin tekijää harjoittaa....
Naimisesta en ole pääsiäisen kohdalla ihan varma.
En ihmettele tätä.Niin, Rita Niemi-Mannisella ei siis kapasiteetti riittänyt lääkikseen?
Suomalaisten änäri-tehopisteisiin liittyvät uutiset välillä vähän ihmetyttävät, tai siis ainakin otsikointi. Eilen avasin punttiksella tekstitv:n aamulla ja YLEn txttv:n ykkössivulla oli iso uutinen kirkon palosta, poliisin toimista Brysselin iskun jälkeen ja vielä joku sisäpoliittisesti tärkeä uutinen (Kokoomuksen silmäätekevein tukikirje Stubbille?)... näiden perässä oli ah niin tärkeä uutinen, että "Teräväinen maalasi Chicagolle".
Mä olen viimeisen päälle penkkiurheilija ja lätkähullu, mutta en nyt tiedä, mitä tällaisessa uutisessa on merkittävää, jotta pitää isolla olla uutisten etusivulla.
Olisiko ollut hiljainen urheilupäivä/ yö? Aika usein etusivulla on joku urheilu-uutinen.
Mä olen viimeisen päälle penkkiurheilija ja lätkähullu, mutta en nyt tiedä, mitä tällaisessa uutisessa on merkittävää, jotta pitää isolla olla uutisten etusivulla.
Kysyntä ja tarjonta suhteessa käytettävään mediaan.
Suurin osa teksti-tv:n aktiivikäyttäjistä on urheilun seuraajia ja erityisesti änärin seuraajia, jolloin käytännössä aina etusivulta pyhitetään vähintään yksi slotti siitä alhaalta urheilulle, vaikkei urheilumaailmassa olisi tapahtunutkaan mitään.
Ihmettelen tätä kirjoitusta suunnattomasti. Onko todella varaa arvostella näin henkilökohtaisella tasolla tuntematta ketään meistä?
Tuamas kirjoitti:Suurin osa teksti-tv:n aktiivikäyttäjistä...
Sinällään varmaankin on sitten näin, että yksittäisten suomalaisten tehopisteeti yksittäisessä pelissä (txttv itse asiassa jopa listaa peliajan, laukaukset jne urheilusivuillaan joka suomalaiselle...) on osalle tärkeä juttu.
Itsekin aamulla tarkastelen kyllä urheilutuloksia, mutta ihan niin pitkälle en mene, että jotain suomalaisten syöttpisteitä tms jaksaisin lähteä tarkistamaan...
Ihmettelen myös, koska mikäli Niemen ihmettely perustuu tuohon lainaamaasi pätkään, niin eihän siinä edes arvostella sen kummemmin. Todetaan, että lääkärinurasta haaveillut entinen kilpa-urheilija onkin nykyään tosi-tv-tyrkky ja että valintahan se on tuokin. Vittumaisesti piikitelty kyllä, mutta eipä tuossa mitään sen kummempaa arvostelua ole. Toki ymmärrän, että Niemi on sen sellaiseksi kokenut...
Tuo oli ainoa kohta, missä Niemestä kyseisessä kolumnissa puhuttiin. Valitettavasti tuota kolumnia ei ole netissä löydettävissä vapailta sivuilta, Satakunnan Kansa kun siirsi suurimman osan sisällöstään maksumuurin taakse. Niemi on käyttänyt julkisuutta hyväkseen uuden yrityksensä palveluiden lanseeraamisessa, eikä ole valittanut tosi-tv tähteydestä aikaisemmin, päinvastoin. Ehkä jonkun pitäisi kertoa hänelle, että myös negatiivinen julkisuus on mahdollista, eikä sitä pidä pelätä.
Siitä Niemen päivitys, josta kolumni on luettavissa
Olen Satakunnan Kansan tilaaja ja oli... - Rita Niemi-Manninen | Facebook
Sinänsä erittäin taitavana julkisuudenmetsästäjänä tunnettu Niemi on ilmeisesti sitten välttynyt aikaisemmin kokonaan negalta, koska kokee pienen piikittelyn noin vahvasti.
Homo Stupidus eli suomeksi typeräihminen. Valloittanut elintilakseen twitterin ja somen. Reviirinsä ulkopuolella elinkelpoisuus on vähäinen. Havaintoja saa tarpeen tullen lisätä esimerkiksi tähän ketjuun.Ilmeisesti ihmisiä on olemassa eri lajeja.
Suomalaisten änäri-tehopisteisiin liittyvät uutiset välillä vähän ihmetyttävät, tai siis ainakin otsikointi. Eilen avasin punttiksella tekstitv:n aamulla ja YLEn txttv:n ykkössivulla oli iso uutinen kirkon palosta, poliisin toimista Brysselin iskun jälkeen ja vielä joku sisäpoliittisesti tärkeä uutinen (Kokoomuksen silmäätekevein tukikirje Stubbille?)... näiden perässä oli ah niin tärkeä uutinen, että "Teräväinen maalasi Chicagolle".
Norjassa asuessani kertoivat sikäläiset aamu-uutiset aina huolellisesti montako minuuttia tuohon aikaan maan ainoa NHL-pelaaja Espen "Shampoo" Knutsen kulloinkin oli ottelussa pelannut, montako jäähyminuuttia saanut, montako kertaa laukaissut kohti maalia ja montako kertaa taklannut. Saati sitten tehopisteet, mutta niitähän ei paljon tullut.
Voin vain kuvitella miten siellä nykyään riemuitaan Mats Zuccarellon tehoista.
Ilmeisesti, sillä norjalaislehti Aftenpostenin kultamitalin(yksi arvostetuimmista palkinnoista norjalaisurheilussa) sai viime vuonna Mats Zuccarello!Siis onko Norjassa urheilu-uutisissa oikeasti jotain asiaa jääkiekosta, siis ihan jokapäiväisessä katsannossa?
Voisi ehkä harkita menoa psykologille. Sanoi vielä "ehdottomasti" syövänsä ne munat, nam nam.Kuka maalaa pääsiäismunia omalla kuukautisverellään ja syö ne jälkeenpäin? Vastaus Maria Nordin. Kuinkahan pitkälle jotkut ovat valmiita menemään, että pysyisivät Iltapaskojen otsikoissa?
Kuka maalaa pääsiäismunia omalla kuukautisverellään ja syö ne jälkeenpäin? Vastaus Maria Nordin. Kuinkahan pitkälle jotkut ovat valmiita menemään, että pysyisivät Iltapaskojen otsikoissa?