Kun tällä palstalla näyttää olevan todella paljon normaalia tyhmempiä ihmisiä, niin mikähän sille mahtaa olla syynä?
En ole muilla palstoilla nähnyt ihan tällaista touhua. Ehkä esimerkiksi jossain matkustusfoorumeilla ihmiset ovat avarakatseisempia erilaisuudelle kun ovat kiertäneet maapalloa tai jotain ja ehkä vaikkapa seksiaiheisilla sivuilla keskitytään enemmänkin itse asiaan, vaikka on niissäkin kyllä vapaa keskustelu. Ehkä ne ei sitten ole niitä nörteimpiä, joilla jo penskana huomasi olevan se taipumus ärsyyntyä muista. Peruskoulussakin huomasi että niiden tyyppien kiinnostuksen kohteet oli lähes samoja mitä lukee tuolla allekkain kun klikkaa tota "vapaa keskustelu" -nappia. Ei jengi täällä kuitenkaan hölmömpää ole, tai no mikä on kenenkin mielestä hölmöä tai fiksua. Mulla on oma mielipide.
Monilla tuntuu myös olevan joku ihmeellinen pätemisen tarve, mikä kanssa sopii tuohon ihmisryhmään, kuten se että kiukkuisena pitää aina saada sanottua se viimeinen sana. Ja sitten joku kirjoittaa että "hakee popparit" tai muuta vastaavaa. Siis ei kait tuollaisista mitään viihdettä voi saada. Täällä myös tuntuu että monet kaipaa jotain tukea tai ymmärrystä omille ajatuksille ja löytää kanssaihmisiä, joiden kanssa sitten puhua jostain marginaalijutusta yleisenä asiana. Parikin tyyppiä tiedän, jotka ei noiden juttujen takia viitsi kirjoitella koko palstalle. Ei se siis välttämättä jääkiekkoon liity että täällä on nykyään paljon tällaista porukkaa. Tietenkin urheilu herättää tunteita jne, mutta ei se selitä tätä.
Sen lisäksi että täällä nää aiheet ovat mitä ovat ja keskustelutyyli on lapsellinen, myös mielipiteet ovat monesti hieman eriäviä verrattuna mitä muualla jutellaan. Ei pelkästään oma sukulais-/kaverikupla, vaan myös missä tahansa liikutkin. Aivan kaikesta siis näkee ton saman.
Toyota on paska auto - No Opel se vasta paska onkin - Ite oot - Pistän ignoreen kun oot niin hölmö. Jotkut pikkulapset tulee mieleen tai en tiedä kun en lasten kanssa ole paljoa ollut, mutta eikö toi kiukutteluvaihe pitäis mennä ohi niin nuorena ettei aikuisena voi edes muistaa. En kait mä ainakaan ole mitenkään vihainen yhdellekään nimimerkille. Asioille ehkä joskus, heh. Joku kertoo mielipiteen ja sä oman ja sillä sipuli, kuten se tosielämässäkin menee. Perustellakin tietty kannattaa.