Noista tulevan suven festareista ja huikeista kattauksista tuli mieleen Cheek, joka ajelee Bentleyllä, taitaa sillä on S-Merskukin, pitää ranteessa 30 000 euron kelloa ja mitä näitä vielä on, että kuinka helvetisti se oikein tienaa, vai elääkö "yli varojensa"? Mietin vaan, että jos mä voittaisin lotossa vaikka 4 miljoonaa, en vitussakaan laittaisi rahojani tuollaiseen ja vähän epäilen Cheekin tienanneen uransa aikana tuonkaan vertaa.
Onhan Cheekillä (tai Liiga recordsilla) myös arvopapereissa rahaa kiinni 150k. Saa niistäkin jo ihan mukavat osingot, vaikka ei niillä vielä Bentleytä osteta.
Lähde:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/cheekin-yhtio-teki-miljoonatuloksen/BNGWxSpY
Lukaisin äsken uusimmat Radiogaalan voittajat ja täytyy vaan ihmetellä, miten helvetissä niin moni voi tykätä Jaajosta ja Suomipopin Aamulypsystä. Vain muutaman kerran elämässäni olen erehtynyt kuuntelemaan kyseistä kanavaa ja erityisesti kyseistä ohjelmaa ja sen tyhmyys ja lapsellisuus on jotain sellaista, että se vetää hiljaiseksi.
Yhdyn ihmettelyysi. Joskus olen koittanut opetella kuuntelemaan Aamulypsyä, mutta sattumaako vai ei, jokaisella kuuntelukerralla osuu vähintään yksi vessaläppä. Olen tästä joskus maininnut kyseisen ohjelman faneille, mutta vastaus on ollut tasoa "miten voit sanoo noin jos oot kuunnellu pari kertaa vuodessa??? sulta jää 363 päivää kuuntelematta ja sillon ei välttämättä puhuta pissakakkajuttuja". Se on myös kumma että en ole ainoa ihminen joka tästä valittaa, mutta kai me ollaan sit satuttu osumaan taajuuksille juuri silloin kun ne vuoden ainoat vessaläpät tulee ulos.
Sekin on outoa, että Aamulypsyä kuuntelevat myös "vähän paremmat ihmiset", sellaiset jotka naureskelevat niille junteille jotka kuuntelevat Klamydiaa tai katsovat Latelaa, mutta sitten Aamulypsy on ihan jees. Mun mielestä kohdeyleisö noilla kolmella on aika samat. Mut kai se on vaan sitä että kakkajutut on juntteja Late Huttusen tai Vesku Jokisen kertomana, mutta Jaajon kertomana ne on parhautta. En tiiä, mulle ainakin uppoo enemmän Korporaation ja etenkin Harri Moision läpät. Pieni takapakki siihenkin ohjelmaan tuli Heikelän vaihduttua Sainioksi, ja juttujen mentyä vähän enemmän whitetrash-osastolle.
Ihmetellään vielä sitä tähän loppuun, että mikä sen Annin rooli on Aamulypsyssä? Annilla ei ole koskaan mitään sanottavaa tai annettavaa itse ohjelmaan, ellei sitten kerro jostain omasta tv-ohjelmastaan tai selitä jostain vitun äitiydestä, joka on varmaan sen elämän ainoa saavutus. Sen lisäksi että ei ole mitään annettavaa ohjelmaan, niin pilaa omalla kikatuksellaan Jaajon ja Perälän läpät. Laittaisi edes sen mikkinsä kiinni jos naurattaa, mutta ei. Aamulypsy olisi mielestäni paljon parempi kaksikolla Jaajo-Perälä. Vähän samaa settiä oli aikanaan kun Jenni Alexandrova tungettiin Korporaatioon. Ei mitään annettavaa, muuta kuin että tätimäisesti alkoi hillitsemään kun Heikelä-Sainio/Moisio lähtivät laukalle juttujensa kanssa. Ymmärtäisi jos kyseessä olisi töllö, mutta kun radiossa et voi edes katsella näitä neitejä.