Kyllä, on jopa tehnyt hyväksytyn maalin liigapelissä.Kaiken kruunaa se että SPV:n maalivahdin nimi "Ihme". Nimi on enne?
Kyllä, on jopa tehnyt hyväksytyn maalin liigapelissä.Kaiken kruunaa se että SPV:n maalivahdin nimi "Ihme". Nimi on enne?
On tuota varmaan aika pitkälti kaikki muutkin ihmetelleet. Josko kyseessä hermafrodiitti, kun hiihdossahan ei tunnetusti doupata lainkaan.Lihas tarvitsee kasvaakseen töitä, ravintoa, lepoa ja testosteronia. Naisten keho ei oikein tuota tuota viimeistä, ihmettelen Björgenin hauista.
Mitä ihmettä on tapahtunut salibandyn liigamatsissa SPV-Tapanilan Erä?
Lajin parissa vietettyjä vuosia on takana ainakin 20, enkä koskaan ole todistanut mitään vastaavaa, hurjimmatkaan loppukirit eivät ole päässeet edes lähelle.
Ihmetyttää miten monella lukee Facebookissa syntymäpäivä ja vielä enemmän ihmettelen miten moni aikuinen onnittelee toista aikuista jostain synttäreistä. Ei kait ennen internettiä kukaan tehnyt niin. Onko tää pleikkarisukupolvi niin pullamössöä että kaikki tarvitsee jotain hyväksyntää ja huomiota, ja kehumista.
En mä ole huomannut tai ajatellut. Esimerkiksi kehuista mulle tulee jotenkin vaivaantunut olo.Etkö sinä hae ihan samoja asioita täältä?
Ihmetyttää miten monella lukee Facebookissa syntymäpäivä ja vielä enemmän ihmettelen miten moni aikuinen onnittelee toista aikuista jostain synttäreistä. Ei kait ennen internettiä kukaan tehnyt niin. Onko tää pleikkarisukupolvi niin pullamössöä että kaikki tarvitsee jotain hyväksyntää ja huomiota, ja kehumista.
Onohan urheilun tasa-arvon lähettiläällä ärrävika, tällä Pistoliuksella, se selittäisi tuon pyssyjen kanssa riehumisen kun on skidinä saanut koulunpihalla kuulla kaikenlaista vittuilua (vrt. Jali Kulli).
Miksihän Suomesssa ei ole kuin kaksi juontajaa, Heikki Paasonen ja Mikko Leppilampi? Ei tämä Suomi nyt niin pieni maa ole, että ei olisi muita vaihtoehtoja noiden kahden tilalle.
Miksihän Suomesssa ei ole kuin kaksi juontajaa, Heikki Paasonen ja Mikko Leppilampi?
Katajaa ei luojan kiitos ole hetkeen näkynyt telkkarissa, toki kyse voi olla siitä, että skippaan tietämättäni sen ohjelman jossa Janne hassuttelee. Ja kuten nimimerkki @Wiljami mua taannoin toisessa ketjussa muistuttikin, niin jos kyseessä on kolmosen ohjelma, on siitä juontajan homma tai vähintään joku sivuhauskuuttajan rooli varattu Jaakko "saariluomanjaska" Saariluomalle.Janne Kataja.
Ihmettelyketjun kamaa on Jussi Heikelän perustama "kuolleiden facebook" eli Will remenber you-palvelu. Ideana on siis se, että kuolleelle henkilölle voi tehdä oman "muistosivun", johon ladataan henkilön koko nimi, syntymäaika. kuolinaika, valokuvia ja seinä johon voit kirjoittaa vaikka minkälaiset tarinat. Esimerkkinä palvelun "kasvot", Heikelän exän veljen profiili Will Remember You .
En tiedä olenko sitten turhan skeptinen somen suhteen, mutta itse en haluaisi missään nimessä että kuolemani jälkeen minusta jäisi joku tuollainen julkinen profiili, johon joku menisi kertomaan elämäntarinani. Jos minä joskus satun kuolemaan, ja joku musta tuonne profiilin vääntää, niin lupaan kummitella tämän henkilön kotona niin kauan, että tämäkin saa profiilinsa palveluun.
Miksihän Suomesssa ei ole kuin kaksi juontajaa, Heikki Paasonen ja Mikko Leppilampi? Ei tämä Suomi nyt niin pieni maa ole, että ei olisi muita vaihtoehtoja noiden kahden tilalle.
Kun matkapuhelinfoorumia lukee, niin kyllä päivittää...aika monikin. Viimeksi kun ostin uuden telkkarin ja kävin jollain foorumilla lueskelemassa suosituksia uudesta telkkarista, niin selvisi, että aika moni ostaa myös sen uuden lippulaivatelkkarimallin vähintään kerran vuodessa. Vanhat puhelimet ja telkkarit myydään pois, joten siitä saadaan osa rahoista takaisin.Päivittääkö joku puhelimensa(tai lastensa puhelimet) aina uusimpaan malliin?
Ihmettelen, jos jollakin on moiseen varaa.
Kalleimmat iPhonet maksaa jo yli tonnin.Nyt on taas ilmestynyt joku uus iPhone malli ja mitä sillä on hintaa, yli 700€?
Sitä kyllä minäkin olen ihmetellyt miten paljon porukka noihin puhelimiin upottaa rahaansa. Pahinta tuntuu olevan iPhone-kansa. Se kapula täytyy aina päivittää heti kun siitä iPhone 5:stä ilmestyy 5S-malli.
...
Niin, jos mulla toi eka 120 euron puhelin kesti jonkun 26 kk, niin sehän tarkoittaisi että puhelimelle tulisi hintaa alle femma per kuukausi. Montako kuukautta täytyisi holdata sitä iPhonea että se sitten tulisi kannattavammaksi?
Jatketaan ihmettelyä melkein samasta aiheesta. Monesti kuulee että ei kannata ostaa yhtään vaatteita H&M:ltä tai Jack&Jonesilta, koska halpa hinta ja paska laatu. Pitäisi ostaa jotain oikeita merkkivaatteita ja se olisi sitten lopulta halvempaa.
...
Ei noi mun mielestä mitenkään huonoja ole ottaen huomioon että yksi paita maksaa jonkun 5 euroa. En tiiä onko noi "kannattaa ostaa kalliimpi"-puheet sitten ihmisiltä jotka joutuvat selittelemään itselleen jonkun kalliimman tuotteen ostoa.