Enemmän sinä laitat autoosi rahaa kuin nuo puhelimiinsa ;)Sitä kyllä minäkin olen ihmetellyt miten paljon porukka noihin puhelimiin upottaa rahaansa.
Enemmän sinä laitat autoosi rahaa kuin nuo puhelimiinsa ;)Sitä kyllä minäkin olen ihmetellyt miten paljon porukka noihin puhelimiin upottaa rahaansa.
Tämä on kyllä totta :D. Tuolla rahalla mitä tuohon romuun on upotettu viimeisen kahden vuoden aikana olisi ostanut aika helvetin monta iPhonen huippumallia. Ja sanotaan vielä että olisin mieluummin noihin iPhoneihin rahat tunkenut kuin auton korjaamiseen.Enemmän sinä laitat autoosi rahaa kuin nuo puhelimiinsa ;)
Ööö nyt mä en ymmärrä. Millainen paita silloin sitten pitäisi ostaa? Sellainen mitä ei haluaisi pitää? Tai millainen auto pitäisi ostaa jos vaikka lotossa voittaisi kymmenen miljoonaa? Joku aivan liian iso ja sellainen, missä on paljon enemmän tehoja kuin mitä ikinä tarvitsee? Tai millaista ruokaa silloin pitäisi syödä? Pitäisikö vastentahtoisesti mennä johonkin fiineihin ravintoloihin olemaan vaivautuneena? Tietenkin jotkut sillan alla asuvat spurgut nyt saattaa tunkea mitä vaan suuhun, mutta ne varmaan on eri juttu....en ymmärrä sitäkään että viiden tonnin kuukausituloilla ostetaan jotain H&M:n t-paitoja.
Ööö nyt mä en ymmärrä. Millainen paita silloin sitten pitäisi ostaa? Sellainen mitä ei haluaisi pitää? Tai millainen auto pitäisi ostaa jos vaikka lotossa voittaisi kymmenen miljoonaa?
Juu niinpä. Totta.Lähinnä se, että en ymmärrä miksi ostaa paskaa laatua.
Ainakin itseä vituttaa aivan armottomasti jos tulee hankittua huonolaatuinen tuote/paita tai käytyä syömässä paikassa jossa ruoka on merkittävästi huonompaa kuin itse tehty.
Taitaa olla HSL:llä bussikuskeista pulaa, kun palkkaavat tuollaisia tuppisuita asiakaspalvelutyöhön.
Kengäthän tarvivat oikeasti lähes viikottain huoltoa. Siis hyvästä pintanahasta tehdyt kengät. Tarkoittaen noin +250€ kenkiä.Ja kun ostaa hyviä vaatteita, ne menevät monta vuotta. Kengät ei kyllä huoltamatta mene kahta sesonkia pidempään.
Minä jakaisin Hämeenlinnan paikallisbussien kuljettajat kahteen ääripäähän; Niihin asiakaspalveluhenkisiin jotka tervehtivät reippaasti ja niihin, jotka eivät tervehdi lainkaan kun nousen bussiin.Iloista bussikuskia ei ole olemassa. Paskat autot, vittumaiset ihmiset, ruuhkat... kerran kyllä näin hymyilevän kuskin. Hänellä oli kantamuksenaan neljä koppaa olutta.
Joskus loppukesästä osuin bussiin nro 59, jonka kuski yllätti matkustamon kuuluttelemalla loppumatkasta kaikkea kivaa, mm. ulkona valllisevaa säätä ja lopuksi toivotti kaikille oikein hyvää päivänjatkoa. Sen jälkeen ollut taas hiukan hiljaisempaa.Iloista bussikuskia ei ole olemassa. Paskat autot, vittumaiset ihmiset, ruuhkat... kerran kyllä näin hymyilevän kuskin. Hänellä oli kantamuksenaan neljä koppaa olutta.
Sama juttu samassa bussilla. Ihan hauskat oli kuulutukset, vähän kuin lentokoneessa.Joskus loppukesästä osuin bussiin nro 59, jonka kuski yllätti matkustamon kuuluttelemalla loppumatkasta kaikkea kivaa, mm. ulkona valllisevaa säätä ja lopuksi toivotti kaikille oikein hyvää päivänjatkoa. Sen jälkeen ollut taas hiukan hiljaisempaa.
Niin, se vaan menee tosiaan niin, että siinä ihmisiä kuljetellessa on aika vaikea keskittyä ja muistaa että mihin kohtaan kukakin olisi jäämässä, jos sitä pysähtymisnappia ei paineta. Itsehän pyydän jäämään siihen lähelle ja yritän muistaa mihin kohtaan ko. henkilö olisi jäämässä, tästä huolimatta menee pysäkki ohi aina joskus. Mutta niin kauan kuin ihmiset näitä ajaa, niin tällaista kauheutta voi tapahtua.Välillä vituttaa HSL:n bussikuskien asiakaspalvelutaidot. Tänään olin tulossa bussilla kotiin, ja kysyin kuskilta pysähtyykö tämä bussi paikassa x. Kuski teki pienen liikkeen päällään, jonka oletin tarkoittavam nyökkäystä. No sitten kun tuli pysäkki, jolla oli tarkoitus jäädä, niin bussihan ajaa pysäkin ohi ja jatkaa matkaa ihan toiseen suuntaan kuin luulin.
Näitä bussikuskeja kun näkee päivittäin, niin heistä näkee jo kauas että taitaa vituttaa oma työ aika paljon. Jos jotain kuskilta kysyy, niin vastaukseksi saa aina pelkkää mutinaa ja aina pitää varmistaa, mitä kuski oikein sanoi. Lippua jos ostaa niin kuski ei sano sanaakaan.
Mutta vain se on varmaa, että kummankin em. ryhmän asiakkaista saisi aikaan kaikkein uskomattomimman tositeevee-ohjelman. Ja molemmille kritiikin perseet palkinnoksi ynnä viiri.Dösakuskit vs. portsarit rivalry -tositeevee olisi toteutettava. Siis eikö sellaista vielä ole! Kumpi on miehekkäämpi, vittumaisempi, ahkerampi. Voittajatiimi saisi Lammio-patsaan ja häviäjätiimi saisi tyytyä Vänrikki Koskela Appreciation Societyn ja Setan jäsenyyteen, jota varten voittajatiimi ojentaisi häviäjätiimille nahkaliivit..
Mutta vain se on varmaa, että kummankin em. ryhmän asiakkaista saisi aikaan kaikkein uskomattomimman tositeevee-ohjelman.