Ihmettelyketju

  • 6 389 935
  • 38 805

scholl

Jäsen
Ihmettelen sitä, että miten vaaleat hiukset voivat tummeta myöhemmin. Siis prinssi Don Felipe oli mm. lapsena ja vielä armeija-aikanaan blondi. Siniset silmät ja laineilevat vaaleat hiukset. Nykyään hän on full mutakuono. En tiedä mistä tämä muutos johtaa juurensa. Itselläni ainakin käy esim. auringossa niin, että arjalaisen vaaleat hiukset menevät lähes valkoisiksi (kärjistäen sanottuna), jos full aurinkoa ottaa. Eikä se kahvinkaan juonti niitä hiuksia tummenna.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Miksi urheilu-uutisissa pitää aina mainita jollain tapaa jotain suomalaista.
Ei juttua Montrealista etteikö joka *lvetin kerta muisteta mainita että Saku Koivu pelaa siellä. Mutta nyt oli pohjanoteeraus jossain Sanomissa (olisiko ollut Turun) kun se thaimaalainen huipputennispeluri meni kihloihin (tms) jonkun kanssa, niin lehdessä muistettiin mainita kyseessä olevan Jarkko Niemisen pelikaveri. Liekö edes tuntee miestä, jos jos tuntee niin silti. Huipputennis on muutakin kuin Jarkko Nieminen.
 

krippe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ehdottomasti ja Et-Po 72 ifk5.kenttä vm05-06
Ihmettelen miten jotkut pellet maajoukkueessakin esiintyneet maalivahdit luulevat voivansa käyttäytyä ihan miten vaan Suomen maassa ja sen jälkeen kadota ruotsin syövereihin? Voiko joillakin ahl-maalivahdeilla noin nousta kusi päähän? Mutta muistaa kai poika että suuremmallekin sonnille salvaja aina löytyy...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
varjo kirjoitti:
Pöh, pelaaminen on mitä parhainta hupia iästä riippumatta.

Näinpä juuri! Itse pelaan päivittäin, yleensä PSP:llä, sitä kun on niin mukava maata sohvalla samalla kun pelaa. Jos tuo pelaaminen on jostain pois, niin sitten television ja leffojen katselusta, leffoja ei tule katseltua himassa juuri yhtään. Pelaaminen on ainakin itselleni ihan parasta mahdollista rentoutumista.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Gellner kirjoitti:
Pelaaminen on ainakin itselleni ihan parasta mahdollista rentoutumista.

Asiaa! Kyllähän tuossa tänäänkin olen puhelimen välityksellä saanut kuulla kuinka nörtti olen, kun en ole kaupungilla örveltämässä vaan pelaan himassa änäriä pää märkänä, no nythän se on ollut tuossa 5 tuntia kiinni, että voin keskittyä olennaiseen, eli pelaamiseen. Kyllä ihmetyttää tuollainen. Vielä nopeasti saunaan ja hetken ehtiikin vielä pelaamaan kunnes alkaa oikeaa jääkiekkoa boxista. Ja nörttihän en ole.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ihmettelen että miksi jotkut ihmiset olettavat että heille soitetaan takaisin mikäli ovat soittaneet kännykkään niin että en ole päässyt vastaamaan. Miksi minun pitäisi soittaa, sillä alkuperäisellä soittajallahan sitä asiaa oli? Laittaisi sitten vaikka tekstarin 'soita kun ehdit' mikäli tahtoo että soittelen.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Twite kirjoitti:
Ihmettelen että miksi jotkut ihmiset olettavat että heille soitetaan takaisin mikäli ovat soittaneet kännykkään niin että en ole päässyt vastaamaan. Miksi minun pitäisi soittaa, sillä alkuperäisellä soittajallahan sitä asiaa oli? Laittaisi sitten vaikka tekstarin 'soita kun ehdit' mikäli tahtoo että soittelen.

...ja jos em.henkilöllä ei oikeastaan mitään asiaa ole, niin vitutus ja ihmetys korostuu takaisinsoiton aikana. Sekös vasta hienoa...
 

J.Petke

Jäsen
Twite kirjoitti:
Ihmettelen että miksi jotkut ihmiset olettavat että heille soitetaan takaisin mikäli ovat soittaneet kännykkään niin että en ole päässyt vastaamaan. Miksi minun pitäisi soittaa, sillä alkuperäisellä soittajallahan sitä asiaa oli? Laittaisi sitten vaikka tekstarin 'soita kun ehdit' mikäli tahtoo että soittelen.

Tämä on nykypäivää.

"Miksi et vastannut kun soitin?"

"Miksi sulla oli puhelin äänettömällä?"

"Miksi sulla oli kännykkä kiinni?"

"Miksi et soittanut takaisin?"

Koko ajan pitäisi olla tavoitettavissa ja jos puhelimeen ei vastata niin pitää olla painava syy miksi siihen et juuri silloin vastannut. Minä ainakin välillä pistän puhelimen äänettömälle koska en juuri silloin halua/jaksa jutella scheibelia kenenkään kanssa.
 

susikoiraroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche
J.Petke kirjoitti:
Koko ajan pitäisi olla tavoitettavissa ja jos puhelimeen ei vastata niin pitää olla painava syy miksi siihen et juuri silloin vastannut. Minä ainakin välillä pistän puhelimen äänettömälle koska en juuri silloin halua/jaksa jutella scheibelia kenenkään kanssa.

Osuit naulankantaan. Toimin itse myös näin. Tosin joskus jää töi äänettömyys päälle pitemmäksi ajaksi vahingossa...vaan mitäpä väliä sillä, eihän mulle kukaan soita...no äiti joskus!!!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Uusimmassa City-lehdessä on juttua peliautomaateista. Täyspottiin on aamuisin jonoa ennen kuin se aukeaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
pernaveikko kirjoitti:
Uusimmassa City-lehdessä on juttua peliautomaateista. Täyspottiin on aamuisin jonoa ennen kuin se aukeaa.

Uusimmassa City-lehdessä ja samaisessa juttusessa Matti Ahde on sitä mieltä, että Texas Hold'em on onnenpeli.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
tinkezione kirjoitti:
Uusimmassa City-lehdessä ja samaisessa juttusessa Matti Ahde on sitä mieltä, että Texas Hold'em on onnenpeli.
HAHA! Niinkö onnella olisi jotain tekemistä Texas Hold'emin kanssa?!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
seisnauraa kirjoitti:
Aivan varmasti on onnella jotain tekemistä, mutta onneksi taidolla on enemmän.
Taitaa olla niin, että aina voittaessa vedotaan taitoon ja hävitessä on sitten käynyt vaan huono tuuri.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
J.Petke kirjoitti:
Tämä on nykypäivää.

"Miksi et vastannut kun soitin?"

"Miksi sulla oli puhelin äänettömällä?"

"Miksi sulla oli kännykkä kiinni?"

"Miksi et soittanut takaisin?"

Tähän kännykkäihmettelyyn vielä yksi todellisessa elämässä koettu tapaus: Soitin puhelua erään henkilön matkapuhelimeen. Puhelin soi hetken-vastattiin- ja vastaaja kuhisi ärtyneenä meikäläiselle: "Hei, mitä sä tänne soittelet"?!

Mistä v**usta voi tietää missä kännykänomistaja kulloinkin luuraa..! Annoin kyllä kuittia.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
HUMAN JUMBOTRON

Pistin jo tuonne Hyvät naurut netistä part #2- ketjuun aiemmin vastaavanlaisen videon Pohjois-Korean "Mass Gameista".

Mutta tämä video sopii mielestäni tänne. Human Jumbotron.

Uskomatonta miten noin suuri ihmisjoukko voi onnistua noin täsmällisesti ja samanakaisesti liikkeissään.. Se on tietenkin eri asia, että mitä järkeä tässä on, 12 000 koululaista harjoittelee päivittäin lappujen kääntämistä, mutta on tuo silti jotenkin uskomattoman hämmentävän näköistä..

Kim-Jong Iliä tai Pohjois-Korean tilannetta yleisesti en jaksa ruveta tässä edes ihmettelemään..
 

Mr.Big

Jäsen
Orman Mollis kirjoitti:
Mutta tämä video sopii mielestäni tänne. Human Jumbotron.

Uskomatonta miten noin suuri ihmisjoukko voi onnistua noin täsmällisesti ja samanakaisesti liikkeissään.. Se on tietenkin eri asia, että mitä järkeä tässä on, 12 000 koululaista harjoittelee päivittäin lappujen kääntämistä, mutta on tuo silti jotenkin uskomattoman hämmentävän näköistä..

Joo, tässä on mallia näille kaikille tofun tekijöille, joiden tavoite on tehdä aina isompi, mahtavampi ja kehuttavampi tofu kun muilla. Tämän kun ylitätte, niin saattaa joku muukin kehua kuin te itse. Paitsi en minä, kun ei tuollaiset kiinnosta pätkääkään. Kun en ymmärrä sitä tarkoitusta. Se kun useimmilla näyttää olevan oman itsensä esiin tuomista. Mutta hieno oli suorituksena, vaikken ymmärräkään. Eikä kaikkea tietenkään tarvitsekaan ymmärtää.
 

mukava valkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuukka Mäntylä
Orman Mollis kirjoitti:
Human Jumbotron.

Uskomatonta miten noin suuri ihmisjoukko voi onnistua noin täsmällisesti ja samanakaisesti liikkeissään..
Kyllä se on kai oman terveyden ja elämän jatkumisen kannalta paras saada ne ajoitukset kohdalleen tuolla suunnalla...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pikkasen rupeaa jo ihmetyttämään, mitä kiksejä mister arpiperse saa tuosta show:staan. Ketäänhän se ei ole kiinnostanut enää viimeiseen vuoteen, mutta silti äijä jaksaa vetää rooliaan.

Kuolettavan tylsää. Vaihtaisi edes gimmickiä välillä.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jatkoajan vapaan keskustelun otsikoita ja lukukertoja kun puhutaan yksittäisistä henkilöistä

Plarailin tuossa läpi Jatkoajan vapaan keskustelun ketjut joiden otsikko viittaa vain ja ainoastaan yhteen henkilöön. Valinnan kriteerinä oli lisäksi se, että kyseiseen ketjuun on joku kirjoittanut uuden viestin viimeisen kuukauden aikana.

Alla on lista järjestettynä siten, että eniten lukukertoja kerännyt viesti on ensimmäisenä. (Otsikko on jokaisen henkilön kohdalla lainattu suoraan keskusteluotsikosta.)

Jos lukukertojen määrä on absoluuttinen totuus mielenkiinnon kohteesta niin Susan Kuronen on jatkoaikalaisten mielestä lähes viisikymmentä kertaa kiinnostavampi henkilö kuin Kurt Vonnegut ja yli sata kertaa Röyhkän Kaukoa kiinnostavampi.

No ei tämä mikään tieteellinen tutkimus ollut. Silti ihmettelen.

Vuoden turhin julkkis, Susan Kuronen esittäytyy
Lukukertoja 92,664

Paavo Väyrynen tulee taas!!
Lukukertoja 19,493

Mika Myllylä - kiekkokarpaasi
Lukukertoja 17,872

Susanna Sievinen - naispuolinen Matti Nykänen
Lukukertoja 11,717

Ismo Alanko
Lukukertoja 3,881

Aarne "Iso Pitkä" Tenkanen
Lukukertoja 2,433

Kurt Vonnegut on kuollut
Lukukertoja 2,211

R.I.P Eeki Mantere
Lukukertoja 1,407

Kauko Röyhkä
Lukukertoja 800


Old TJ

E: Pikku typohan sinne oli onnistunut ujuttautumaan. Raidilla sen sai häädetyksi.
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Voi hyvät hyssäkät!

Minä vain syvästi ihmettelen, että minne on hävinnyt Nukkumatti nykyisestä Pikkukakkosesta?! Ei voi olla totta? Vai voiko olla? Onko kukaan muu huomannut saman asian, että kysessä ei ole vain allekirjoittaneen optinen illuusio?
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä ihmettelen, että kuka viitsii kehittää lääkkeitä tulevaisuuden sairauksiin kun oikeudenmukaiset ja sankarilliset kommarit rikkovat sitten ne patentit joiden avulla miljardien kehitystyö, korot sekä riski pitäisi kattaa jälkikäteen. Hieno meininki ja erinomainen osoitus vasemmistolaisesta seuraava-vartti -tyylisestä maailmankuvasta.

http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/id59452.html
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Holocaust kirjoitti:
Minä vain syvästi ihmettelen, että minne on hävinnyt Nukkumatti nykyisestä Pikkukakkosesta?! Ei voi olla totta? Vai voiko olla? Onko kukaan muu huomannut saman asian, että kysessä ei ole vain allekirjoittaneen optinen illuusio?

Itse olen miettinyt ihan samaa. Pojan kanssa katsellessa kyseistä ohjelmaa on oleellinen osa ohjelmaa poissa. Muistan omasta lapsuudesta kuinka jännää oli odottaa ja miettiä millä kulkupelilllä Matti saapuu paikalle. Ja lopun lekansoran heittäminen kruunasi koko ohjelman.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös