Ihmettelyketju

• 6 522 154
  • 39 156

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siis ei jumalauta miten monta kautta ne jaksaa vielä tota Putousta pyörittää töllössä? Vähemmänkin homehtuneita ohjelmaformaatteja on haudattu. Tämä yksi "sketsi"ohjelma se vaan porskuttaa vaikka kukaan aikuinen ei noille Putouksen sketseille oo nauranu enää ainakaan kymmeneen vuoteen.

Saman tyyppinen Saturday Night Live on pyörinyt jenkeissä jo 50 vuotta niin että ei kai niitä ole pakko lopettaa niin kauan kuin katsojia riittää. Tähän ei tarvi sitten kommentoida, että "onhan tuo SNL ihan eri planeetalta". Onhan se isolla rahalla laadukkaasti tehty ja isoja staroja vieraana, mutta pohjimmiltaan samanlainen livenä tehty sketsiviihde sekin on.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Kuljin tänään poikkeuksellisesti työmatkan tunti sitten paikallisjunalla, jolla normaalisti tulee kuljettua vain varhain aamuisin sekä iltapäiväruuhkan aikaan. Ja täytyy kyllä ihmetellä sitä kontrastia näiden maailmojen välillä, jotka julkisissa eri vuorokauden aikaan kohtaa. Siinä missä aamujuna on täynnä opiskelijanuorisoa ja työmatkalaisia, tapaa päivällä jos jonkinlaista itsekseen puhujaa, zombin näköistä nistiä sekä ihan perinteisiä känniörisijöitä. Avartaa myös aika tavalla kuvaa yhteiskuntamme nykytilasta kulkea sama matka keskellä arkipäivää, minkä normaalisti kulkee aamuisin ja iltapäivästä/alkuillasta.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole edes kymmeneen vuoteen kattonut yhtäkään jaksoa!!
Putousta hehkutettiin mulle joskus vuosia sitten. Munamies oli kuulemma ihan älyttömän hauska. Avasin töllön ja katsoin jotain viisi minuuttia. Mies oli pukeutunut kananmunaksi ja puhui hassulla äänellä. VMP. Olen jo aikaa sitten ylittänyt sen iän, jolloin hauskaa oli se, että joku pukeutui hassuksi (pelleksi) ja sitten kaikki saivat nauraa pellen törttöilyille. Tähän sarjaan voi lukea Uunot, Pekot ja herra 47:t. Mutta onhan se tietysti kiva, että tarralenkkareita myydään myös aikuisten kokoina, niille on varmasti markkinat.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Putousta hehkutettiin mulle joskus vuosia sitten. Munamies oli kuulemma ihan älyttömän hauska. Avasin töllön ja katsoin jotain viisi minuuttia. Mies oli pukeutunut kananmunaksi ja puhui hassulla äänellä. VMP. Olen jo aikaa sitten ylittänyt sen iän, jolloin hauskaa oli se, että joku pukeutui hassuksi (pelleksi) ja sitten kaikki saivat nauraa pellen törttöilyille. Tähän sarjaan voi lukea Uunot, Pekot ja herra 47:t. Mutta onhan se tietysti kiva, että tarralenkkareita myydään myös aikuisten kokoina, niille on varmasti markkinat.
Puhusin paskaa kun sanoin kymmeneen vuoteen, en siis ole ikinä katsonut tuota jonneille, pissiksille ja teineille tuotettua paskaa!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy