No eilisessä ohjelmassa Uutela nöyryytettiin täysin. Nyberg kyseenalaisti pojan kaikki bisnekset. Ja lopulta kävi ilmi ettei Uutela ole 20 000 dollarin varausmaksua matkasta suorittanut vaikka ensin niin väitti.
"Varmaan joku väärinkäsitys".
No eilisessä ohjelmassa Uutela nöyryytettiin täysin. Nyberg kyseenalaisti pojan kaikki bisnekset. Ja lopulta kävi ilmi ettei Uutela ole 20 000 dollarin varausmaksua matkasta suorittanut vaikka ensin niin väitti.
Höpöhöpö. Olet yksinkertaisesti paska kirjoittaja ja se on myös sinulle selvää, mikäli akateemisessa maailmassa olet yhtä kova tekijä kuin rivien välissä väität. Ei yleisellä foorumilla keskulteltaessa käytetä toisille mahdollisimman hankalaa kieltä brassailutarkoituksessa vaan koitetaan ilmaista itseä mahdollisemman selkeästi ja ymmärrettävästi. Tähän pyritään ihan väikkäritasollakin, vaikka toki tutkimusaiheet antavat tälle monesti vain vähän mahdollisuuksia. Sinun tänne kirjoittamasi asiat olisi kuitenkin helppo muokata paljon yksinkertaisempaan ulkoasuun, mutta sen sijaan tunnut välillä huijaavan itseäsikin. "Hohhoi, todella tyyntä täällä norsunluutornissani".
En kuuntele juurikaan uutta poppia.Iso höpö höpö
Spotifystä löytyy nimenomaan uutta musiikkia ja poppia. Samat löytyvät myös hyvälaatuisina tubesta, josta näiden lisäksi löytyy myös whitelabeleita, harvinaisuuksia ja ennenkaikkea vanhempaa soundia, yleensä vinyylirippeinä. Tämän lisäksi artistien live-vetoja, joista ei oikein Spotifyn kautta pysty nautiskelemaan.
Kyllä Youtube hakkaa Spotifyn 1000-0.
Ihmettelen kuitenkin sitä, että mitä ihmettä keskustelupalsta ja väikkäritaso tekevät tässä yhteydessä? Vertauksesi on järjetön. "Tosi kovat kaverit" yritysmaailmassa eivät muuten kirjoita juurikaan mitään itse, he sanelevat juttunsa sihteerilleen.
Kuitenkin esimerkiksi Uskotko jumalaan -ketjuun laittamasi "olen samaa mieltä kuin turkulainen opiskelija"-viestisi on esimerkki argumentaatiovirheestä, argumentaatiovirheet eivät vie keskustelua yhtään minnekään. Ymmärsi sitä tai ei.
Ilmeisesti sinulla on yhtä suuria vaikeuksia lukea muiden tekstejä kuin muilla sinun tekstejäsi. Pointtini: Jos väitöskirjassakin pyritään mahdollisimman helppoon ja selkeään kielenkäyttöön, vaikka kirjoitetaan ensisijaisesti oman alan asiantuntijoille, niin sitä suuremmalla syyllä samanlainen periaate tulisi päteä keskustelupalstallakin, jolta löytyy kaikenkirjavaa väkeä.
Olen kirjoittanut tänne jo seitsemän (7) vuotta, jotakin sisälukutaitoa voi lukijoiltakin edellyttää. En ole mulkku, pikemminkin päinvastoin!Jaahas, mistähän argumentaatiovirheestä on kyse jos ollaan samaa mieltä jonkun kanssa? "Turkulainen" ja "opiskelija" ovat tässä kohdin yhtä irrelevantteja kuin mulkkusi pituus.
Oletko muuten huomannut, että oma argumentaatiosi noudattaa suunnilleen linjaa: "Ei vittu miten paska taso, olen tälle keskustelulle liian hyvä." Kuitenkaan et esimerkiksi juuri mainitsemassasi "Uskotko Jumalaan" ketjussa osoita minkäänlaista erityistietämystä aiheesta.
Jos keskusteltava asia olisi äidinkieli, niin sitten keskustellaan äidinkielestä.
Omassa kirjoitustyylissäni on tiettyjä vaikeasti aukenevia kohtia. Tietyn koulutustaustan omaaville kirjoitustyylini aukenee helpommin, mutta tajunnanvirtani yksinkertaistaminen liikaa johtaisi myös ongelmiin.
Sitä sisälukutaitoa toivoisin sinultakin:Olen kirjoittanut tänne jo seitsemän (7) vuotta, jotakin sisälukutaitoa voi lukijoiltakin edellyttää.
Olen tässä ketjussa ja monta kertaa kertonut, että minä ihmettelin sitä, miten opettajana toimiva (vaikkakaan ei ilmeisesti juuri nyt opeta) voi olla niin heikko suomen kielen kirjoittamisessa. Sen lisäksi ihmettelin, että miten hän luuli olevansa parhaimmistoa. En minä ole ollut missään vaiheessa mitään mieltä Jatkoajan nimimerkki TosiFanista. Minä olen keskustellut yksittäistapauksesta, viitaten opetushenkilökuntaan kuuluvaan henkilöön ja äidinkielen taitoon.Erityisen painokkaasti olen sitä mieltä, että TosiFani kuuluu jääkiekkoaiheiselle palstalle. Kirjoitti sitten vaikka miten heikosti joidenkin mielestä.
Nimimerkin Viljuri kielenkäytöstä moni ajattelee juuri noin. Paitsi, että huumorillahan ne jo otetaan, kuten letkautus-ketjustakin voi nähdä.Sinä näytät enemminkin (koulu)kiusaavan uskomuksistaan kertovia ihmisiä?
Uskon, että TosiFani indikoi vahvasti kyseisen nimimerkin suomen kielen taitoja siinä opettajan työssäkin. Jos asia on toisin, on ihmettelyni ollut turhaa.
Tämä on aina ihmetyttänyt; miten on mahdollista, että turnauksen arvokkain pelaaja ei ole myös oman pelipaikkansa paras pelaaja? Vai halutaanko näitä palkintoja vaan jakaa mahdollisimman monelle eri pelaajalle? Joka tapauksessa ei mahdu minun ymmärrykseen. Eri asia tietysti jos arvokkaimman pelaajan valitsee esim. lehdistö, ja muut ovat kisaisännän valitsemia.Moskovan turnauksen parhaat pelaajat on valittu.
Paras hyökkääjä: Aleksandr Radulov, Ufa
Arvokkain pelaaja: Aleksei Morozov, Kazan
Itse ainakin tiedän, että pystyn vaadittaessa kirjoittamaan kieliopillisesti paljon parempaa tekstiä kuin mitä tänne suollan. Tämä on eri foorumi kuin esimerkiksi työpaikka, jossa kieleen pitää panostaa. En näe mitään syytä miksei TosiFanillakin voisi olla asia näin eli on monta tyyliä ilmaista itseään, niin kieliopillisesti kuin muutenkin. Jatkoajassa se on monelle rennompi tyyli eikä siinä ole mitään ihmeellistä.
Rennompi tyyli voi tietenkin olla, niin minullakin on rennompi tyyli täällä kuin siellä. Silti esimerkiksi tietyt ilmiselvät yhdyssanavirheet ovat vain yhdyssanavirheitä eivätkä mitään rennompaa tyyliä.En näe mitään syytä miksei TosiFanillakin voisi olla asia näin eli on monta tyyliä ilmaista itseään, niin kieliopillisesti kuin muutenkin.
Nimimerkin Viljuri kielenkäytöstä moni ajattelee juuri noin. Paitsi, että huumorillahan ne jo otetaan, kuten letkautus-ketjustakin voi nähdä.
Eivät ilmiselvät täysin turhat virheet ole millään tavalla rennompaa tyyliä. Rennompi tyyli tulee jostakin muualta.
Kerran satuin 10 sekuntia vilkaisemaan jotain SubTV:n tv-chatia. Siellä chatissä oli tällainen lause: "ostin poika ystävälle joulu lahjaksi pako sarjan DVDnä". Tuonlaisilla virheillä ei ole mitään tekemistä rennommalla tyylillä. Minä ainakin olisin rentoutunut huomattavasti enemmän jos se olisi ollut edes suunnilleen oikein kirjoitettu.
Sen ole havainnut, että aina, kun nimimerkki Viljurin argumentit loppuvat nimimerkki Käyttäjänimetöntä kohtaan, niin kalsarikänniketju-kortti lähtee hihasta!Siellä olisi hämeenlinnalaisille moderaattoreille ym. perustettu juuri se DK-palsta tätä "trolaamis- ja trollaamisvimmaa" varten. Miksi se ei riitä, ihmettelen suuresti? Vai olisiko sittenkin enemmän kalsarikänniketjun puolta?
Ihmettelen sitä, miten anteeksi pyyntö....
Lopetin niuhottamiseni oikein kirjoittamisen suhteen....
...vaikka olemme molemmat kirjoittaneet laudaturin suomen kielestä virheettömillä ylioppilasaineilla.
Ihmettelen että miten pakosarjan voi toimittaa DVD-muodossa.
Sen ole havainnut, että aina, kun nimimerkki Viljurin argumentit loppuvat nimimerkki Käyttäjänimetöntä kohtaan, niin kalsarikänniketju-kortti lähtee hihasta!
Sitä korttia en enää ihmettele, vaan se naurattaa minua kovasti. Ihminenhän se Viljurikin näemmä kuitenkin on.
En enää ymmärrä, että miten tuolla on mitään väliä tämän keskustelun kanssa. Varsinainen megaluokan olkiukko!Jos rehellisiä ollaan, niin minulla menee kyllä osa "teistä" sekaisin. Jotakin siellä yksityisviestilaatikossa aina löytyy, enkä ole ihan varma, että kuka sinne kalsarikänniketjuun minua erikseen pyysi. Mitä tämä pyyntö sitten merkitsisikin, tuskin ainakaan kosintaa.
En enää ymmärrä, että miten tuolla on mitään väliä tämän keskustelun kanssa. Varsinainen megaluokan olkiukko!
Toisekseen, en ole sinulle koskaan yhtään sellaista yksityisviestiä lähettänyt, jossa minnekään (kalsarikänniketjuun) pyytelisin. Yhden yksityisviestin olen sinulle elämässäni lähettänyt mutta se liittyi ihan täysin muuhun.
Mutta onhan se ihan jännä, kun itseään argumentoinnin mestarina pitävä vetää hihastaan kalsarikänniketjukortin. Huikeaa!
Kukahan se Viljuria KK-ketjuun on kysellyt, jään ihmettelemään...
Asioita voi kirjoittaa monella tavalla, minä kirjoitan kuitenkin omalla tavallani.
Itse ainakin nautin siitä, että saan lukea monelta elämän eri alueelta tulevia mielipiteitä, jos haluaisin seurata vain väitöskirjoja nyplääviä, niin en varmasti olisi viitsinyt näinkään kauaa jääkiekkoa ja jääkiekkoaiheista palstaa seurata.
Kuitenkin esimerkiksi Uskotko jumalaan -ketjuun laittamasi "olen samaa mieltä kuin turkulainen opiskelija"-viestisi on esimerkki argumentaatiovirheestä, argumentaatiovirheet eivät vie keskustelua yhtään minnekään. Ymmärsi sitä tai ei.
Miten sen voisi selkeämmin sanoa?.
En ole jumaluusoppinut