...Myönnä tässä asiassa suuri vajavaisuutesi ja opi. Minäkin olen tässä asiassa kesken mutta sinä olet tässä asiassa alkio.
Sitä ihmettelen - edelleen.
Mitä minun pitää vielä myöntää?? Olen sanonut, että äidinkieli ei ole vahvuuteni eikä intohimoni. Olen sanonut, etten kiinnitä suurempaa huomiota Jatkoajan kirjoitusteni kielioppiin, niihin yhdyssanoihin tai liitepartikkeleihin. Mitä katumusharjoituksia minun vielä pitää sinulle esittää, jotta voit antaa jumalallisen armosi käydä??
Minun ammatti ja kirjoitusteni taso ei liity mitenkään toisiinsa. Täällä sinä ja muutamat muut pelkäätte äidinkielemme tason romahtavan kun opettaja kirjoittaa keskustelupalstalla yhdyssanat väärin. Tämä on käsittämätön väite, en minä täällä ole opettamassa, olen keskustelemassa. Muutamat kirjoittajat ovat tehneet kovia johtopäätöksiä minun ammattitaidosta pelkän keskustelupalstan perusteella, joku voisi jopa loukkaantua moisesta.
Ja kun puhutaan tämän keskustelupalstan tekstin ymmärrettävyydestä, väittäisin edelleen olevani siellä kärkipäässä. Saatan kirjoittaa väärin yhdyssanoja ja unohtaa liitepartikkelin, mutta ymmärrettävyydessä on muitakin ulottuvuuksia.
Ja egoasi sinä tällä keskustelulla pönkität, mitä muuta? Tässä on kyse klassisesta kiusaamisesta, toisen tölvimisestä ja oman osaamisen korostamisesta. Näin, vaikka yrität asian piillottaa näppärien lauseiden ja nokkelien fraasien taakse.
Edit: Mutta nyt minä jätän sinut yksin omalle hiekkalaatikollesi, tämä ei johda mihinkään.